onzeker!

Discussion in 'Zwanger worden' started by music4life, Oct 31, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

het is zo lastig,ik word er onzeker door
    ik heb 3 menstruatie achter de rug sinds ik ben gestopt met de pil de 2e cyclus periode was erg lang van
    31 aug tot en met 10 okt toen werd ik pas ongesteld..
    niet lang ook 4 dagen maar net als mijn andere menstruaties.ik vraag me dan gelijk af, was dit mijn natuurlijke cyclus omdat er zoveel dgn tussen zaten?
    ik wl ook weten waneer ik het vruchtbaarste ben,maar k kan geen calculator maken omdat ik dus niet weet hoelang mijn cyclus nu is.ik kan ook geen 41 dgn invullen ,kan ik wel ietsinvullen of heeft dat geen zin!..ik baal ervan
    mijn man en ik klussen al heel de maand om de dag

2. Seilenna

Seilenna Actief lid

Sep 9, 2007
    442
    0
    0
    Flevoland
    Hoi!

Ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde nu...zie onder mijn banner én mn banner zelf. Sinds vandaag heb ik iets roze/bruine afscheiding, dus verwacht dat ik nu een cyclus van 42 dagen erbij kan zetten...ook ik heb geen idee wanneer ik nu een eisprong zou kunnen hebben (als ik die al heb vraag ik me dan af...:( )

3. music4life

jeetje
    balen he...en vrijen julllie regelmatig,,voel jij iets in je buik ofz,,,ik durf gewoon niet te veel te hopen..maar mijn rug doet pijn ,,,en mijn buik ook ,,ik heb ok last van afscheiding,,ik moet afwachten ,ik ga weer uit van 41 dgn ,dat is denk ik het beste
    ik zit volgens de persona test op dag 21
    succes meid

4. Seilenna

Seilenna Actief lid

Sep 9, 2007
    442
    0
    0
    Flevoland
    ik voel van alles, dat is nou net ook een beetje het probleem. Ga daardoor alleen maar hopen dat het geen naderende menstruatie is, maar misschien wel een zwangerschap. Toch denk ik dat het morgen door gaat zetten en dan zit ik dus weer op dag 1. Vriendje en ik hebben afgesproken om inderdaad komende cyclus te proberen om de dag te vrijen....ben benieuwd of dat gaat lukken. We hebben nl nogal een verschillend dag en nacht ritme :)

Ik ben ook van plan om komende cyclus te gaan temperaturen....en misschien zelfs samen met ovulatietesten.

5. music4life

wij hebben ook problemen met verschillende diensten ..
    en ik ga de volgende cyclus ook tempen
    hey en jij bent ook lekker jong nog! succes hoor
    erg hey dat wachten kon je maar naar binnen kijken go dat zou makkelijk zijn

6. Daphne81

Daphne81 Lid

Jan 8, 2006
    99
    0
    0
    Ik herken me wel in jullie. Ik heb ook een zeer onregelmatige cyclus en soms vraag ik me ook af of ik wel een eisprong heb... Soms denk ik van wel, maar ik kan nooit met zekerheid zeggen wanneer ik die heb...

7. music4life

erg he daphne81
    jij ook succes
    toch fijn dat ik niet alleen ben
    hoe vaak vrijen jullie?

8. Daphne81

Daphne81 Lid

Jan 8, 2006
    99
    0
    0
    dankje, ja het is erg balen, zoiets...
    Wij vrijen ongeveer 3 keer per week. Het verschilt wel per week, omdat ik ook met onregelmatige diensten zit.

9. nana81

nana81 Lid

Aug 30, 2007
    42
    0
    0
    hallo,

ik herken mij ook goed in jullie. Ik heb ook een onregelmatige cyclus. 31 juli ben ik gestopt met de pil en heb nu een cyclus van 35 en van 41 gehad. Ik hoop dat het nog een beetje op gang moet komen

Share This Page