hallo, Hierbij open ik ons topic officieel geopend! Dus Tammie en Liz en alle andere single moms uit zuid-holland of uit de rest van Nederland, join the club! veel liefs Dorien
Ik ben ook een single mom uit Rotterdam van een prachtig zoontje van 7 maanden. Nou ja helemaal single ben ik ondertussen niet meer want heb sinds kort een heel leuk iemand leren kennen Liefs Tamara
Hoi andere mama's, Ik ben Lizz, 28 jaar en woon dichtbij Rotterdam met m'n kleine meisje van nu 5 weken oud. Even een vraagje voor jullie hier, waar lopen jullie nou het meeste tegen aan als alleenstaande mama? : (Iedereen is natuurlijk niet om dezelfde reden alleenstaand en ook even lang/kort alleen, dus elke situatie is anders, maar ik vroeg me dat dus af, ik ben zelf pas een hele prille mama ook, dus het echte moederschap is voor mij nog nieuw, dus ook de rol van "alleenstaande mama" is nog erg wennen). Zijn dat de praktische dingen, alles alleen doen en je handen vol hebben of ook op emotioneel vlak (acceptatie of verdriet)? Ik ben erg benieuwd hoe jullie dat ervaren. Groetjes, Lizz P.s Leuk idee Dorien om dit topic geopend te hebben!
Hoi meiden, Hier uit Rotterdam nog 'n single mama van een lief meisje van net 7 maanden. Heb 'n punt achter m'n relatie gezet toen ik 2 maanden zwanger was. Nog wel contact gehouden vriendschappelijk, maar m'n ex zorgde voor teveel stress, heeft ook niets gedaan voor de kleine, etc etc. Uiteindelijk heb ik voor 'n stress vrije omgeving voor mezelf en m'n kleine gekozen en 't contact afgehouden. Wat me overigens veel moeite heeft gekost -en nog- je wilt toch 'n gezinnetje vormen. Heb alles gedaan om m'n ex overal bij te betrekken maar goed, moet ie wel mee werken he... Nou dat is mijn verhaal in 'n notendop Tis stil hier trouwens!