Wie denkt er even met me mee? (Ongesteld misschien zwanger)

Discussion in 'Zwanger worden' started by Iris6weken, Mar 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

Jul 4, 2010
    609
    3
    18
    Hallo meiden,

Eigenlijk geloof ik er niet in.. Maar het knaagt nu sinds een paar dagen..
    Ik had 2 dagen voor m'n nod een licht positieve test.. Wij helemaal blij natuurlijk maar helaas 2 dagen erna werd ik ongesteld het begon eerst met wat bruin verlies , dag erna kreeg ik echt flinke buikkrampen weer ( tot overgeven aan toe ) en wat stolseltjes, het leek echt weer op een miskraam. Daarna was het bloeden nihil geweest.. Was ook maar 4 dagen echt ongesteld normaal gesproken echt wel 6 a 7 dagen..
    Nu blijf ik dus last houden van moeheid.. Heel veel plassen.. Misselijkheid sochtends.. En dat had ik dus ook voor m'n nod.. En een opgeblazen gevoel in m'n buik.. Nu heb ik de hele tijd een stemmetje in m'n hoofd , zou ik nog zwanger zijn? Maar dat lijkt me zo niet kunnen.. Na die hevige buikkrampen?! Ik weet het.. Doe een zwangerschapstest en je weet het.. Maar bedacht laat ik eerst eens even vragen wie dit ook heeft gehad. Ohja m'n temp blijft ook rond de 37 graden, is niet gezakt! Normaal zakt hij naar de 36.5/7..? Vanavond misschien dan toch een tekstje wagen.. Ik verklaar me zelf wel voor gek!

2. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

Jan 25, 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Ik zou toch echt even testen meid. Ik denk dat het nog wel mogelijk is dat je zwanger zou kunnen zijn. Of het zo is kan ik je natuurlijk niet zeggen! Maar heb wel vaker gelezen dat er meiden zijn met hevige buikkrampen en heel af en toe wat bloed verlies en toch zwanger. Testen dus dan ben je van de onzekerheid af! ;) laat je het even weten? Ik ga voor je duiken iig.

3. S85

S85 Lid

Mar 5, 2014
    59
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi Iris,

Wat ontzettend spannend zeg en wat een onzekere periode! Misschien toch maar goed om inderdaad even een testje te doen vanavond...

Ik dacht zelf ook dat ik ongesteld was geworden, maar na 3 dagen bruinverlies en het zetten niet echt door heb ik een testje gedaan. Heel licht roze. Volgende dag weer. Dag erna meerdere testen van meerdere merken en duidelijk zwanger. Pas naar 9 testen kon ik het pas geloven, zeker vanwege die korte menstruatie (innestelingsbloeding). Tussendoor ook nog paar keer bloedverlies gehad, maar ben ondertussen ruim 12 weken zwanger :).

Ook als een test een licht roze streep aangeeft, dan betekend dit dat je zwanger bent. Ik weet natuurlijk niet of dit bij jou het geval is. Het feit dat je menstruatie niet doorzet en de symptomen kan het best zijn dat je misschien toch wel zwanger bent. Bloedverlies en innestelingsbloeding komt heel vaak voor in het eerste trimester van een zwangerschap. Alleen een test kan je nu zekerheid geven...

Heel veel succes, zal voor je duimen!

Groetjes

Share This Page