Misschien een rare vraag maar ik vraag me af of er meiden zijn die hebben meegemaakt dat ze bij de echo geen levend vruchtje hadden (geen kloppend hartje, leeg vruchtzakje of helemaal een lege baarmoeder) maar die nog wel steeds zwangerschapssymptomen hadden. Zo ja, wat had je dan? Gespannen borsten, bandenpijn, misselijkheid, afscheiding? Bleef het of verdween het voor je miskraam? Hoe lang daarna verdwenen ze? Ik maak me nogal zorgen voor mijn echo dinsdag, dus vandaar de vraag.
hallo ik heb drie miskramen gehad en alle drie waren ze verschillend bij de eerste keer had ik helemaal geen zwangerschaps symptonen alleen een positieve test en twee dagen later verloor ik het bij de andere was ik twee weken na de echo met lege vruchtzakje nog misselijke en bandepijn en toen kwam het af bij de derde was het heel anders toen verdwenen ineens alle symptonen en de volgende dag verloor ik het zakje maar maak je niet teveel zorgen zal vast wel goed zittin je buik probeer te genieten doe ik ook heb nu twee gezonde kids en een derde op komst suc6 maandag wil je nie bang maken overigens hoor overal is het anders dus en het gaat vaker goed dan mis
Hallo, Happyme ik zou me er zeker niet te druk over maken! Elke zwangerschap heb je geloof ik 75% kans dat het goed gaat en "maar" 25% kans dat het misgaat. Ik heb beide keren vruchtzak gezien met iets erin maar echt embryo was er niet uit te halen hoor! Weet dat bij mijn dochter de echo meteen veel duidelijker was en we zoiets hadden van oh ja...en nu 2 beide keren helemaal niet. Kwalen namen ook rond 6 weken af en we kwamen er beide keren pas rond 8/9 weken achter dat het niet goed was. Succes dinsdag met de echo!