niet lekker

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door henkie24, 3 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ben dalijk precies een week geleden bevallen en op zich gaat het allemaal goed maar ik voel me net alsof ik door een vrachtwagen ben overreden. tuurlijk ik snap dat je moet herstellen van de bevalling maar ik heb echt zon grieperig gevoel, heel de week al verhoging, al drie dagen stuwing, veel hoofdpijn enz. van me hechtingen bv heb ik al bijna geen last meer. had een totaal ruptuur maar kan al weer gwoon zitten, naar het toilet etc. dus daar ligt het allemaal niet aan.

maar gewoon dus niet fit. wie herkent dit of weet wta het kan zijn? heb trouwens ook al urine laten checken omdat ik een katheter heb gehad maar was ook geen blaasontsteking!

wie weet het?

2. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Heb je je verloskundige al gebeld? Ik moest namelijk direct bellen, wanneer mijn tempratuur hoger dan 37,5 was....

3. henkie24

ja gister heb ik ze aan de telefoon gehad en toen zei ze dat ik dus urine weg moest laten brengen. morgen komt ze wel weer dus... :(

4. moonlight159

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    als je het niet vertrouwd, zal ik gewoon nog een keer bellen en anders wachten tot ze morgen langs geweest is.

Nog gefeliciteerd trouwens met je kindje!

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Als je het niet vertrouwd gewoon even de vk bellen en anders de nachtdokter. Hier moet je niet te lang mee rond blijven lopen. Kan natuurlijk gewoon een griepje zijn, maar het is fijn om er even naar te laten kijken.

6. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Heb je geen beginnende borstontsteking? Als je borsten warm aanvoelen en harde schijven hebben moet je dat even in de gaten houden.

7. henkie24

nee ze hebben alles uitgesloten, borstontsteking, blaasontsteking etc.
    ze denken nu aan oververmoeidheid dus verplicht veel rustten. is erg moeilijk voor zon draaikont als ik. :(

8. moonlight159

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Pffff...lastig. Misschien heb je dan wel "gewoon" de griep. Die heerst natuurlijk ook!
    Laat je maar lekker verwennen door je mannetje en/of familie. Pak een reuze pot thee, een dik boek en dan je overgeven aan de verplichte rust....
    Beterschap in iedergeval!

9. henkie24

ja bedankt! ja denk dat ik er echt aan moet geloven vanmiddag! :( zal me best doen om te gaan rustten. ;)

10. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Bericht verplaatst naar het onderdeel 'Na de bevalling'. Veel sterkte met de klachten, hopelijk voel je je snel weer beter!

En natuurlijk nog gefeliciteerd met de geboorte van Marinte!

Groetjes, Wendy

11. netmoeder

netmoeder Actief lid

2 feb 2009
    181
    0
    0
    wat ik eerlijk gezegd denk is dat je lichaam gewoon nog alles aan het verwerken is, en dat je je daarom een beetje grieperig voelt. Als je een grote wond ergens hebt, dan moet je lichaam dat maken en dat kost energie. Daarom voel je je dan vaak wat slapper en soms wat grieperig. Dus ik denk eerlijk gezegd dat je daar last van hebt. Gewoon rustig aan blijven doen en veel water drinken.

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    lekker veel rusten meis is goed voor je geniet maar lekker van de kraamweken!

voel je je al iets beter vandaag?

13. henkie24

ja het gaat wel iets beter. ben nu wel weer erg moe dus weer lekker op tijd naar bed en hopen dat het kleintje ons ook een keer een goede nachtrust gunt hahaha.

Deel Deze Pagina