Na 8 maanden klussen blijkt dat ik geen eisprong heb, al het harde werken voor niks zeg! Nou, ja genoten hebben we wel hoor! Maar toch wel even balen zo'n uitslag van het bloed! 14 Feb mag ik naar de gynacoloog, ben benieuwd wat die gaat doen!
Hey wat balen zeg! Je zal wel medicijnen krijgen om het op te wekken denk ik. Veel succes gewenst! groetjes Nikkie
hoi soof das eg balen meid wel 1 voordeel dat het klussen een leuke bezigheid is anders was het zo zonde geweest heel veel succes de 14de
Ahh leiverd, mijn medeleven voor je hondje. Dikke knuffel als troost van mij en Brutus en Junior! (zie album)
He bah, das niet zo leuk nieuws, maar er is vast nog wel wat aan te doen... Er is nu in ieder geval het een en ander in gang gezet. Als wij van bed komen de 14de zal ik aan je denken en hopen dat je volgende week goed nieuws hebt. Succes
hey sooooff.... wat lees ik nu? sjee meis.... nou in ieder geval mag je lekker snel naar de gyn (mijn wachttijd was langer). Ik hoop dat zij er snel wat aan kunnen gaan doen. Hele dikke knuf en hou ons op de hoogte hé!