wat is er aan de hand?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door luca2504, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dag dames,

allereerst mijn excuus want volgens mij is dit het zoveelste topic over indalen, maar wat ik nu heb gehad kon ik in geen ander topic terugvinden.

Gisterochtend merkte ik op dat mijn buik een stukje lager leek te hangen dan normaal (al heeft hij nooit echt hoog gezeten). In de middag had ik vrij veel harde buiken en ik had daarbij ook een paar steken bij de vagina. Aan het begin van de avond werd ik zelfs een beetje geirriteerd van al dat gewurm en gedoe daarbinnen, het was zo'n drukke boel. Toen ik naar bed ging heb ik nog een tijdlang allerlei gewurm gevoeld en de kleine was enorm druk aan het bewegen, maar ik voelde haar opeens echt helemaal onderin bij mijn schaambot en zelfs daarachter, terwijl ik haar daar echt al heel lang niet meer heb gevoeld. Ook voelde ik steeds een soort van 'gebubbel' helemaal onderin, net alsof er een jacuzzi zat van binnen :p Toen begon ik dus aan indalen te denken. Maar ik twijfel, want af en toe heb ik wel het idee dat ze gewoon nog grote slagen in de rondte draait.

Herkent iemand dit? Vooral dat gebubbel vond ik heel apart, dat heb ik echt nog nooit gevoeld :(

2. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    hee meisss ik heb t ook!!
    nu gaat t een paar dagen weer wat beter omdat ze nu vast blijkt te liggen maar ik zit voor me gevoel ook gewoon op een hoofdje en dat blub gevoel herken ik ook hihi en als ze flink aan t bewegen is schuren haar hoofdbotjes tegen mijn botten aan en dat doet pijn!!!!!!

er word nu ook flink getrokken aan me banden en bekkenbodem spieren en heb t gevoel dat ze er elk moment uit kan vallen natuurlijk kan dat niet.

en alsnog beweegt ze haar hele lichaam terwijl t hoofd dus vast zit dus denk echt dat t indalen is haha

3. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Hier ook een indalend druktemakertje :)
    Fijn he ?
    Ik dacht eerst yaaaay ze is aan t indalen, en nu denk ik.. pfff had ze niet nog eventjes kunnen wachten?!
    Heb vooral last met lopen en lang zitten dat t echt zeer doet.
    Gebubbel heb ik nog geen last van ;) maar wel dat ze zo druk heen en weer gaat (alsof ze koprolletjes aan t maken is)
    Gevraagd aan de vlos en zij zei dat ze met dr kontje/beentje van links naar rechts kan en dat zie en voel je dan erg.

4. alleen wat ik dus niet voel is dat drukkende gevoel van onder, of het idee dat ik iets tussen mijn benen heb zitten. En ik lees wel vaak dat dat er ook echt bij hoort. Twijfel dus nog :) Weet zelf ook niet zo goed of ik er blij mee moet zijn, aan de ene kant denk ik oh mooi dan ligt ze vast klaar aangezien de kans groot is dat ik vroeger beval, aan de andere kant denk ik ja maar straks wordt de druk onderin daardoor te groot en wordt het proces nog meer versneld :$ plus als dit inderdaad indalen is dan is het flink ongemakkelijk :)

5. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Echt dat hele drukkende gevoel heb ik ook nog niet maar wel pijntjes down under ;) bij mij is ze ook nog niet helemaal ongedaald dus misschien komt dat nog?

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ook hier heel herkenbaar! Wel grappig dat we allemaal de 30 weken gepasseerd hebben hihi:p.

7. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Hihi ja he je ziet steeds dezelfde namen voorbij komen :D Wel heel leuk!

Deel Deze Pagina