Nav het vorige topic over wie redt je, ben ik wel heel benieuwd wat er uit deze poll komt. Zelf hou ik zielsveel van mijn moeder en zie haar ook meerdere keren per week dus zou het heel lastig vinden. Ben benieuwd.
partner Mijn moeder leeft al in extra tijd en zou niet gered willen worden. Daarbij heb ik voor mijn partner gekozen voor het leven. Wat trouwens niet wegneemt dat ik ook zielsveel van mijn moeder hou en haar moeilijk zou kunnen missen, maar dat is mijn beslissing niet.
ik zou niet kunnen kiezen...maar omdat mijn kinderen voor alles gaan dan mijn partner dan omdat ik niet zou willen dat zij hun papa zouden moeten missen. Maar voor mijzelf zou ik die keuze nooit kunnen maken...ik hou van beide evenveel.
Mijn eerste instinct zegt toch mijn moeder. Hoewel mijn moeder echt nooit zou willen dat ik haar red en mijn man laat verzuipen. En tegenover mijn zoon kan ik het ook niet maken om zijn papa te laten barsten. Maar gevoelsmatig kies ik mijn moeder. Ik hou ZOVEEL van haar!!
dit is een moeilijkere dan die ander.. kinderen gaan sowieso voor alles hier.. deze vraag word moeilijker, maar in zo'n situatie zou mijn moeder zeggen dat ik mijn partner zou moeten redden omdat die nog een heel leven voor zich heeft en m'n man anders de kinderen achterlaat
Nou als we dan op dat bootje zouden zitten en mijn partner ons beiden niet zou kunnen redden (waar ik wel van uitga) dan zou ik het niet weten. Mijn moeder zou zelf overboord springen want die vind dan zeker weten dat mijn kinderen hun vader nodig hebben. De kans dat ik moet kiezen is dus heel klein
Op dit moment in mijn leven mijn moeder. Ik heb een korte relatie maar we zitten nog maar in de datende fase, weet niet eens hoe de toekomst er uit gaat zien. Als ik een relatie had en samenwoonde/getrouwd zou zijn en kindjes met hem zou hebben zou mijn keuze wellicht anders zijn. Mijn stoere brandweerman moet zichzelf maar proberen te redden... ik red mijn mams
Ik zou m'n moeder redden, m'n man kan zelf goed zwemmen. Als ik zou moeten kiezen tussen m'n moeder en m'n vader dan zou ik m'n vader redden omdat hij niet kan zwemmen en m'n moeder weer wel.
Brrr, ik word zelfs al verdrietig als ik over deze keuze nadenk, ik hoop dat ik nooit in zo'n situatie terecht kom jeetje. Heb niet gestemd omdat ik altijd het gevoel heb dat ik dan dingen over mezelf af roep.
Mijn man, zodat mijn kids niet zonder vader hoeven op te groeien, en daarnaast mijn moeder redden wordt toch niks, veeeeel te zwaar.... Gaan we beide koppie onder