Ik laat elke week mijn boodschappen bezorgen, ideaal. Wil ook echt niet meer anders. Omdat ik op woensdag altijd thuiswerk kan ik een ruim tijdslot nemen (tussen 8-14 uur) daar betaal ik dan 4,95 voor. Wanneer je boven de 100,- koopt dan krijg je 1,- korting. Ik ben aan bezorgkosten per week dus 3,95 kwijt. Ik merk dat ik, zoals eerder gezegd, enkel koop wat we nodig hebben. Meestal ga ik in t weekend nog een keer naar de winkel om brood te halen. De een heeft hulp in de huishouding, ik laat mijn boodschappen bezorgen.
Volgens mij heeft de ah: hoe ongunstiger de aflevertijd, hoe goedkoper. Zaterdag middag is duurder dan donderdag ochtend.
Bestellen jullie ook fruit en groente online? Ik vind boodschappen doen niet zo erg, maar soms lijkt het me wel handig. In de winkel ligt er vaak een hoop groente en fruit wat ik niet zou kopen en ben altijd heel kritisch aan het uitzoeken. Dus ben wel benieuwd of wat je thuis bezorgd krijgt een beetje goed is en niet al bijna overrijp?
Ik bestel wekelijks bij appie en laat het bezorgen. Scheelt mij tijd en geld! Ideaal, doe het al sinds december. Uiteraard kom ik ook nog wel in de supermarkt, maar de grote boodschappen heb ik altijd in huis!!
Ik heb het nu paar keer gedaan en vond het voor zware spullen etc top maar vond de appels en groentes niet van de kwaliteit die ik zelf had gekozen in de winkel. Niet dat het rot oid was maar ik kies met 3 thuis altijd een grote broccoli en de appels zoek ik plek/deuk vrij uit. Idem avocado's. Ik voel graag of ze rijp genoeg zijn om te eten/gebruiken wanneer ik dat van plan ben. Top dus voor flessen/pakken/bonnusaanbiedingen etc De rest zelf live halen.
Ik heb er een enorme hekel aan, nu hebben wij ook nog eens 2 mensen in huis die bepaalde dingen niet mogen hebben, dus het boodschappen doen is ook nog eens verdeeld over vercshillende supermarkten en de hele tijd etiketten lezen echt niet leuk meer, hierdoor loont online bestellen dus ook niet. Lidl voor de basis, aanvulling bij de albertheijn aanvulling bij jumbo. Ik doe het liefste boodschappen in mijn eentje