Ikea Besta kastenwand systeem

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaOktober13, 1 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Hi Dames,

Ik heb m'n oog laten vallen op het kastenwand systeem Besta van ikea. Het lijkt me erg handig omdat je ze zelf samen kan stellen en dus flink de hoogte in kan. Dit zou ideaal zijn omdat we hier een hoop spullen hebben die we nu niet echt kwijt kunnen. Mijn vraag is dan ook hoe bevalt het besta systeem? En kun je er inderdaad zoveel in kwijt? Ik denk dat we voor de hoogglans versie gaan.

2. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Bevalt ons prima. Wij hebben een televisie/opbergkast gemaakt. In elkaar zetten is wel te doen. Afstellen van de deurtjes een behoorlijke klus. Maar nu staat het heel mooi. En een zee van ruimte . We hebben 3 vierkante kasten en daar bovenop 3 keer een kortere versie. Samen hoog genoeg voor de tv en grijpgrage kinderhandjes. :p

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik ben er ook tevreden over! Wij hebben een vierkant (4 kastjes samen) in wit hoog glans! Ben er nog steeds heel blij mee en je kan er inderdaad genoeg in kwijt!

4. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Wij hebben het al jaartje of 8. Inmiddels opstelling veranderd. Maar nog steeds heel tevreden.

5. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Fijn dat hij jullie goed bevalt. Ja, dat afstellen dat werd wel een ding volgens mijn man, die ziet de bui al hangen :p Het lijkt me zo praktisch om alles weg te kunnen stoppen achter de deurtjes, nu ligt veel in het zicht en dat kijkt zo rommelig en mijn dochter maakt ook vaak wat troep in de kast.

6. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Fijn dat jullie ook tevreden zijn! Wij denken er aan om 9 kastjes te nemen 3 hoog 3 breed en dan het diepste standaard kastje (zijn geloof ik net niet vierkant) met hoogglans deuren en in het midden 1 kastje zonder deur en daar dan een leuke plant oid in te zetten.

7. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Leuk, met die opstelling zijn wij ook ooit begonnen. Inmiddels nieuwe deuren en glazen deurtjes bovenaan waardoor hij meer op een buffetkast lijkt.

8. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Leuk! Volgens mij kun je eindeloos combineren met dat kastensystemen :)

9. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Wij hebben hem ook al 5 jaar, een keer mee verhuist, en we hebben hem afgelopen weekend verhuist van plek in ons huidige huis. Ze zijn ideaal! Eindeloos mee te combineren, en je kan gewoon dingen bijkopen nog bij de Ikea. We hebben hoogglans wit, zwart en rode deurtjes/laatjes. En we hebben verschillende groottes kastjes.

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.860
    113
    Wij hebben ook een t.v. kast ervan. Bevalt prima. Ik heb op de bovenkant zo'n glazen plaat, vind ik fij tegen vlekken en krassen, want bezoek zet er ook vaak bekers en glazen neer, ik heb er kaarsen op staan etc.

Deel Deze Pagina