Buitenspelen - kleding en schoenen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door christacloots, 23 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. christacloots

4 sep 2011
    93
    0
    0
    Vandaag was het natuurlijk heerlijk weer dus we hebben buiten het een en ander gedaan en onze zoon van 15 maanden vind het heerlijk om buiten te zijn. Hij heeft een tijdje op zijn loopfiets rijden maar wilde tien gaan rondkruipen. Hij loopt al wel langs de tafel maar los nog niet.
    Nu hebben wij een overall voor hem dus dan kan hij daar lekker in rond spelen maar hoe doen jullie dat met schoenen? Hij heeft nu maat 21 en heeft maar 1 paar schoenen. Omdat hij die alleen maar in de kinderwagen of op de fiets aan heeft zien ze nog als nieuw, maar ik vind het zonde om hem op die schoenen buiten te laten kruipen. Binnen draagt hij lederen sloffen maar ik denk als hij daar buiten mee speelt dat die ook zo versleten zijn. Wat geven jullie je kleintje aan met het buiten spelen?
    Hebben jullie een extra paar schoenen of sloffen? En worden die sloffen dan niet nat?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Regenlaarsjes of crocjes. Voor alleen buiten spelen kan dat best.
    En dan een paar goede schoenen voor het lopen, enz.

3. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier bij VD schoentjes voor 7,50 gekocht, gevoerd en lekker warm met wel flexzooltjes, daar heeft hij buiten op gekropen vandaag.

4. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Toen ze nog kroop had ik stevige slofjes bij de wibra gekocht voor buiten. Binnen vaak blote voetjes of alleen sokjes toen nog.

5. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Ik deed oude sokken van mij of mijn vriend over de schoenen heen in die fase. Geen gezicht maar beter dan kapotte schoenen.

6. Jasia

Jasia Actief lid

1 jul 2013
    189
    7
    18
    Laten jullie je kindje ook buiten spelen als ze nog kruipen? Of dan op een deken op de tegels ofzo?

Ons gras is nu namelijk niet echt 'speel klaar' zeg maar.

7. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ze groeien zo snel uit die eerste schoentjes, dan wil ik liever dat ze volop gebruikt geweest zijn. Hier ging ze dus gewoon buiten kruipen met haar goeie schoentjes

8. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Mijn zoontje heeft schoenen vandaag mei.
    Hij heeft er op gekropen en in de plassen gestampt... Alles mee gedaan
    we gaan elke dag naar buiten
    nu zijn ze pas op! !!
    Zijn voeten zijn al die maanden niet gegroeid

dus ik zou zeggen. Gebruik de schoenen die je heb. Daarvoor heb je ze toch?

9. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    Hier gewoon in zn eigen kleren en schoenen. Mijn zoon was met 4 maanden uit zn schoenen gegroeid dus heb liever dat hij het verslijt dan alleen eruit groeit!

10. koek

koek Actief lid

23 mrt 2012
    311
    37
    28
    NULL
    NULL
    lekker he, zo'n buiten rondstruiner. Hier ook een 15maander die volop geniet. hij heeft regenlaarsjes aan als hij buiten is. Hij loopt nu, toen hij nog niet liep had hij gewoon zijn leren slofjes aan. Vond dat het reuze mee viel hoe snel het versleet.
    ik heb verder een overal voor hem, hij is elke dag wel in de tuin te vinden en krijgt hem dan aan.

11. christacloots

4 sep 2011
    93
    0
    0
    Ja hij vind het heerlijk om buiten te zijn, afgelopen zomer al, toen tijgerde hij nog maar als de achterdeur open stond tijgerde hij gelijk naar buiten.

Jasia, toen hij nog niet zo ver kwam lag hij op een deken maar nu gaat hij de hele tuin rond. We hebben geen hele grote tuin en alles is betegeld. We hebben ook zo een schildpad zandbak staan maar daar moet nog zand in dus dan kan hij daar straks ook in spelen.

Deel Deze Pagina