Hallo, Ik heb een vraagje. Ik slik elke dag gravitamon maar ik heb echt een geheugen als een zeef de laatste tijd Ik heb vandaag zeker weten 1 gravitamon genomen maar volgens mij(bedacht ik me later toen ik hem al doorgeslikt had) had ik er dus al eentje genomen voor dat ik die ene nam maar dat weet ik dus niet meer zeker. Er is dus een kans dat ik er vandaag 2 heb genomen Zou dat heel veel kwaad kunnen? Ik voel me echt zo stom. Alvast Bedankt. Vales.
hoi Vales, als dat een keer gebeurt dan is dat geen probleem hoor! Er zit genoeg in voor 1 dag, en je moet ook niet alle dagen twee tabletten nemen, maar een keer per ongeluk kan helemaal geen kwaad. Geen zorgen dus. Mirjam
Oke gelukkig maar dat het geen kwaad kan. Ik neem er altijd gewoon 1 per dag maar ik ben vandaag in de war of ik er vandaag niet al 1 had genomen nadat ik die ene had genomen,snap je nog. Maar het kan dus geen kwaad als ik er per ongeluk wel 2 heb genomen, dus maak me geen zorgen meer. Heel erg bedankt voor je antwoord. Groetjes, Vales.