Kun je ook extreme couponing doen in nl? Wij hebben geen uitknip acties oid toch? Lijkt me zo leuk om zo slim geld te besparen. Is er iemand die zoiets doet ? fanatiek besparen zeg maar?
Dat is hier zo dicht getimmerd allemaal dat extreem niet haalbaar is. Lekker in het leven heeft kortingsbonnen. Zijn constant dezelfde producten.
In het programma 'Extreme Couponing' hebben ze allemaal acties opelkaar gestapeld, in Nederland kan dat niet. Heb je een kortingscode dan kan je dat niet gebruiken voor al een afgeprijst artikel.
Die kortingsacties zijn vaak zo dichtgetimmerd dat je bijv maar 1 of 2 bonnen per keer mag inleveren. Dus zo extreem als in USA lukt het sowieso niet in NL.... of je moet al die bonnetjes gaan verzamelen en iedere dag het maximum aan artikelen gaan ophalen.
In Nederland lukt dit niet, In Belgie al beter, hier in Engeland lukt het ook aardig, maar nooit zo als in Amerika.
Er staat inderdaad op elke kortingsbon "Niet in combinatie te gebruiken met andere acties, niet inwisselbaar voor contant geld" - zoiets. Dus in Nederland gaat het gewoon niet. Moet zeggen dat ik het ook wel bizar vind hoor. Wat heb je serieus aan 80 tubes tandpasta en 100 blikken ananas. Ik vind het eigenlijk gewoon asociaal.
Hier gaat dat inderdaad niet, omdat op vrijwel elke kortingsbon staat dat hij niet geldig is in combinatie met andere acties.. Lijkt me nou zo fantastisch he, zoals ze dat in Amerika doen. Wij hadden een geboortekaartje ingeleverd bij de Hoogvliet, dan krijg je een boekje met kortingsbonnen die goed zijn voor gratis luiers, potjes voeding, billendoekjes, babyshampoo, e.d. Toen ik die allemaal tegelijk inleverde en bij het scannen het bedrag steeds lager zag worden, kreeg ik wel heel even het 'extreme couponing'-gevoel
Ik heb ooit toen ik nog in Belgie woonde 200 pakken vaatwasmiddel opgehaald, ze betaalden mij 10 eurocent per pak dat ik meenam door de bonnen die ik had (gevonden in een andere supermarkt, maar niet enkel voor die supermarkt) Ik heb al die pakken voor een zacht prijsje verkocht, want wij hadden geen vaatwasser. Asociaal? Misschien maar het was wel een maandsalaris dat ik er aan overhield.
Er was een tijdje zoń website met huishoudelijke producten, hoe heette dat ook alweer? Dozen en dozen vol zijn naar de members hier gebracht haha. Omdat ze korting op korting toestonden, kreeg je voor sommige producten geld toe. Dat compenseerde dan weer met andere producten en zo had je voor een euro of 5 een volle doos met wasmiddel, tandpasta, afwasmiddel etc. Jammer...ze bestaan niet meer (kon vast niet uit haha)
Op TLC is ook een programma Extreme Sweepstakes, daarin doen ze mee aan alle prijsvragen... misschien is dat iets? Ik denk wel dat je gek word van alle reclame die je dan krijgt.....
Valt reuze mee, gewoon een apart email adres aanmaken voor wedstrijden, dan heb je er in je in gewone mail geen last van. Via de post heb ik nooit reclame gehad.
Nee dat lukt hier niet. Jammer hoor als wij in amerika woonden ofzo dan zou ik er met mijn man echt op verdienen...die is echt gemaakt voor zulke dingen
Hier wel een oom in branbant wonen die heel de dag boodschappen doet elke dag weer. Hun leven als gezin van de aanbiedingen en 35% sticker enszevoort. Doet alles te voet en ze leven zo voor echt heel weinig geld het is gewoon z'n dagtaak . Hij is dan ook huisvader met tienerkinds maar toen die klein waren nam hij ze altijd mee.
Maar je moet toch altijd je huis adres en telefoon nummer invullen? Of is dat niet nodig? Uhmm, zo niet, is het misschien iets om mee te doen met meer win acties... Ben altijd zo bang voor die spam reclame.
Ja? Maar vaak vragen ze ook om je telefoonnummer, word je dan niet steeds gebeld over allemaal onzin? En win je dan ook regelmatig wat?
Volgens mij is het gewoon een verslaving bij die mensen op tv. Hoewel ik laatst een stel heb gezien die alles opspaarden voor de minder bedeelden in hun kerk. Dat vond ik echt een goed initiatief! want ja, wat moet je 100 blikken ananas en 80 tubes tandpasta Moet wel zeggen dat ik koopjesjagen erg verslavend vind. Vooral de onverwachte koopjes; had laatst een winterjasje voor mijn dochter gevonden; 6 euro! Je krijgt gewoon een kick als je onverwachts spullen die je nodig hebt in de aanbieding kan kopen. Ik let dan in alle winkels ook goed op die leuke kortingsstickers