Vraagje ovulatie slijm

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door liva87, 20 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Wij zijn bezig voor een kindje en ik kan mijn eisprong vaak aan het slijm opsporen na dat vermoede ik. Elke x klopte mijn berekening ongeveer.
    Nu zijn we wat bewuster mee bezig en ben ik begonnen met ovulatie testen.
    Volgens de berekening had ik vandaag mijn eisprongen moeten hebben.
    Maar nu had ik vanaf de 17e duidelijk slijm en de 18 veel slijm.
    Echt slierten bij plassen echt meerdere papiertjes nodig (sorry niet fris)
    Gister en vandaag beetje slijm glibberig bij afvegen maar niet veel.

Nu heb ik vanaf gister getest. Maar beiden lichte streep.
    Gister 14.15 wel behoorlijk geconcentreerde plas
    Vandaag 11.00 gewone plas vandaag iets verschil maar allebei licht streepje

Zou mijn ei nog komen of had ik een vroege?

Iemand advies

2. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Ik zat een paar dagen geleden met precies hetzelfde! Ik had in de nacht van 15/16 augustus heel erg veel slijm, schrok er van met vegen. Ging er van uit dat toen mijn eisprong was of kwam. Wel ook met ovulatie testen gedaan, maar dit bleven tuurstreepjes.
    Vandaag heb ik pas een echte knaltest met mijn LH, dus zou mijn eisprong nu/morgen pas zijn.

Ik heb ook even verder gezocht op het forum en las dat heel veel mensen hebben dat ze eerst al dat slijm hebben en pas later de echte eisprong en het dus niet altijd evenredig met elkaar loopt :).

Zou dus nog even door blijven testen!

3. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    He

Bedankt voor de reactie.
    Ik blijf even door testen.
    Maar die van vandaag was weer helemaal wit.
    Gister was er een heeel licht streepje en dinsdag heel licht streepje maar nu hij ingedroogt is is hij geel dus denkt te geconcentreerd plas.
    Nu heb ik geen glibberig slijm meer maar wat droger slijm.
    17 maar vooral 18 veel slijm echt veel. (Er hing een sliert van denk 10cm bij afvegen sorry klinkt vies)
    8 aug begon mijn menstruatie en duurde 4a5 dagen. Ik begon 19 aug met testen dat is dus dag 11. Via een app was berekend dat ik de 20ste een eisprong zou hebben. Zou die heel vroeg zijn geweest.en hoelang blijft.je test positief?
    Kan ik de 17 of 18 ei hebben gehad en de 19e weer.negatief testen?

Wacht rustig af hihi maar vind het wel spannend

4. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier foto van de testjes

5. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik vind alle 3 de testen heel vaag! Ik zelf zie geen streepje! (maar in het echt zie je dat altijd beter).
    Ik denk dat je nog even door moet testen! Dat slijm kan indd ook vooraf komen..
    Wat is je gemiddelde cyclus? En je kunt indd de 17 of 18 je ei hebben gehad.. (maar toen heb je niet getest?) en dan de 19 weer negatief testen.. Dan is je ei geweest ;)

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het slijm heb je vaak vlak voor en tijdens je eisprong. Je slijm was eerder dan je bent begonnen met testen. De LH-piek is 24-48 u voor de eisprong. Je hebt dus kans dat je te laat met de ovulatietesten bent begonnen en dat je piek al geweest is. Voor de zekerheid zou je kunnen doorgaan met testen, maar de kans is aanwezig dat je de piek gemist hebt.

Je kunt trouwens niet aan een ovulatietest zien of je eisprong geweest is. Het geeft alleen de LH-piek weer en die piek moet de eisprong in gang zetten. Daarna negatief testen duidt er alleen op dat de piek geweest is, het zegt niets over het moment van de eisprong.

7. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik test ook rustig door. Ik ben de.19e begonnen met testen dus weet idd niet of ik 17e of 18e een andere test had.

Ik heb een cyclus van 27/28 dagen.
    Heel regel matig dus ik ben nu begonnen met testen om er een beetje inzicht op te.krijgen. mijn hou vast was het slijm. Maar had geen testen bij de hand. Nu kwam het slijm ook eerder dan vorige keer. Toen klopte het met de bereken app.
    De dag dat de app berekend had voor eisprong had ik.veel slijm en die dag ervoor.
    Op de dag dat.mijn menstruatie zou beginnen begon die ook.
    Vandaag begon.ik met testen op de 19e en niet eerder dacht op tijd te zijn maar misschien dus niet ( niet erg want de 18e spontaan erg gezellig gemaakt).

Ik test ijverig door.
    En wacht rustig af.

Thanx voor je advies.

8. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Ik denk dat je inderdaad te laat begonnen bent met testen als je 17 en 18de jouw vruchtbare slijm had. Eigenlijk is verder testen wel een beetje weg gooien van geld als je toch al een vaste cyclus hebt van 27/28 dagen.

9. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    heb dat deze rond ook maar had me eisprong pas een week later als ik dacht

10. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Tnx voor de adviezen en mee denken. Ik test voor de zekerheid nog even door.
    Deze zijn niet zo duurt 5 voor 2,50
    Vermoet hem ook al gehad te.hebben want nu is het slijm weer normaal wat droger en meer wit. En heb welke maand duidelijk slijm. Nooit getest dus met zekerheid kan ik het niet zeggen.
    Wie weet is de eisprong laat.
    En anders volgende maand nieuwe kans dan begin ik eerder met testen. (Of het is niet meer nodig ;) )
    Maar dames bedankt

11. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi nog even een up date ;) toch blij dat ik had door getest want ik hen mijn piek nu. Nog 2 x bijna wit getest toen werd het streepje ineens beter te zien. Vandaag had ik een knal test om 13.00. Dus maak het vanavond gezellig.

12. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Veel plezier!

Deel Deze Pagina