Ik snap alleen nog niet waarom hij er niet echt stond binnen 5 minuten. Dis ga nog maar nergens van uit
Kon het niet laten haha. Net de test weer nat gemaakt en er even over heen gewreven. En nu is het streepje onzichtbaar. Denk toch negatief dus
Ik lijk wel wanhopig... Haha maar VL is niet thuis en verder weet niemand dat we er mee bezig Zijn om zwanger te worden. Maar hoe veel water ik er ook op doe of het er af wil poetsen (haha sorry). De streep komt terug... Geen indroger dus, maar toch was het ma de afleestijd.
ik zie het ook, vrij duidelijk.. maar heb ook echt net zo'n duidelijke streep gehad en toen was het een indroger... hoop uiteraard voor je dat hij mooi gaat oplopen!
Hier met een ander merk hele duidelijke indrofers binnen de tijd (soms al direct na het doorlopen) gehad... Heb er stuk of 6 gedaan. En alle super duidelijk. Maar indrogers zijn normaal na afleestijd. Plus ze zijn grijs. En ja soms heel duidelijk en verwarrend. Deze stond er binnen een minuut. Muisgrijs helaas Maar goed hoop dat je snel duidelijkheid hebt en 2 mooie roze lijnen