Wie weet een leuk cafe met heerlijke muziek ( muziek als Caro Emerald et cetera) Waar je lekker kunt borrelen zittend en kunt genieten van de muziek. Maakt niet uit waar. Het liefst wel in Nederland. ( ik wil een speciaal avondje voor mijn man plannen voor zijn verjaardag. Met happy ending, , )
Ik was het topic alweer vergeten, oeps, a ha Maar geen reactie. Jammer. Misschien nog even up dan maar.
Vind Club Panama in A'dam erg leuk, maar dan moet er net iemand spelen die je leuk vind. Dan heb je nog in Den Haag De Paap. In Rotterdam Plan C en Rotown. Utrecht Stairway to heaven.
Ooh, Panama vind ik heel hip en strak, niet echt knus en gezellig . Rotown is inderdaad leuk, of in Rotterdam Locus Publicus of café Boudewijn. Ik vind een Ierse pub ook altijd gezellig. In Amaterdam heb je het Genootschap in een zijstraat van de Leidse straat, ook gezellig. In Utrecht nogcafé Belgie of king arthur misschien?
In Leiden heb je Jazzcafe The Duke. In het weekend (vanaf vrijdagavond) heb je daar livemuziek. Leuke, gezellige kroeg.
Als je een Engelse pub wil in Utrecht zou ik niet naar King Arthur gaan maar naar de Florin of naar Mick O'Connells. Vooral de laatste is een echte pub waar voornamelijk Engels gesproken wordt en goede muziek wordt gedraaid. En Caro Emerald in de Stairway? Denk het niet hoor, dat is een rock-kroeg! België is wél heel leuk met lekkere biertjes, verder zou je de Witte Ballons kunnen proberen, ik weet alleen niet hoe het daar 's avonds is na de verbouwing, maar dat was altijd een relaxte kroeg waar leuke muziek werd gedraaid. De Poort is ook leuk en Flater aan de Oudegracht kan ook heel leuk zijn (wel heel klein). Dit is allemaal in Utrecht, andere steden ben ik niet in bekend, hihi.