Alweer een kappers vraagje...

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb vandaag bij de kapper mijn haar laten verfen. Ik wilde graag zwart met een lichte rode gloed erover heen. Mijn kapster heeft de rode gloed denk ik wel erg serieus genomen want ik heb nu gewoon donker bruinrood haar..:(

Me wenkbrauwen zijn van mezelf zwart en dat match dus echt niet met de haarkleur.

Ik wil er nu een haarverf van de drogist overheen verfen maar hoe pakt het uit als ik er zwart overheen doe? Word het dan echt pikzwart? En hoe zal het uitpakken als ik er een donkere kleur bruin over heen doe?

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

Niemand die me kan helpen??:)

3. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Voordat je weer gaat verven, wat trouwens niet aan te raden is voor je haar ;)

Zou ik eerst een paar keer je haren wassen.
    Mijn ervaring is dat rood tinten snel vervagen wanneer je veel je haren wast.

wassen met head en shoulders zorgt ervoor dat het wat sneller gaat ;)

4. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Niet zelf doen!!
    Ga terug naar de kapper! De communicatie is kennelijk niet goed gegaan, want anders had jij nu niet in deze situatie gezeten.
    Waarschijnlijk kan ze er een spoeling overheen zetten en wel tot het gewenste resultaat komen.
    Als jij als wens hebt aangegeven "zwart met een lichtrode gloed" en je gaat er weg met "bruinrood" haar, dan is het kwartje niet gevallen zeg maar ;)
    Voel je niet bezwaard! Jij hebt er veel voor betaald en het moet goed zijn. De kapster kan dit zien als leermoment, en zal bij haar volgende klant beter doorvragen op de specifieke wensen!
    Ik had echt geen geld bij de drogist uitgegeven aan een thuiskleuring als ik jou was. De kapper heb je ook al moeten betalen en je bent niet tevreden!
    Succes !!

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dankjewel voor de tip! We hebben head en shoulders staan dus zal het eerst gaan proberen

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ja normaal gesproken zal ik dit ook doen maar heb het nu laten doen bij een vriendin van me in de kapsalon. Zei werkt daar pas een kleine maand dus ik kan het haar niet aandoen om terug te gaan en te klagen:) Ik ga eerst kijken hoe het loopt met het wassen en als dat niks is dan laat ik het het eind van deze maand nog snel even kleuren door haar met verf van de drogist zodat ik er op Koninginnedag niet rood bij loop...

7. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Kan die vriendin, je thuis niet ff een verfje erover heen zetten? donkerder verven kan altijd...

8. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    En hoe is het gegaan? Is het nog gelukt?

Deel Deze Pagina