Alweer een kind in auto, nu een peuter :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Linda10280, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Achtergelaten peuter sterft in auto
    Uitgegeven: 30 mei 2007 16:01
    Laatst gewijzigd: 30 mei 2007 16:08

AMSTERDAM - Een peuter is woensdagmiddag in het Brabantse Baarle Nassau omgekomen nadat het kind door zijn moeder alleen in de auto was achtergelaten. Dat meldt de politie.

Waardoor het kind om het leven is gekomen is onbekend. Het incident gebeurde rond 14.15 uur op de Cor van der Bokstraat.

Vorige week kwam in het Belgische Halle ook al een baby om nadat deze was achtergelaten in een auto door de moeder. De moeder was de baby vergeten. Het kindje overleed aan uitdroging door de hoge temperatuur in de auto.

2. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    wat zou er nu weer aan de hand zijn? :(
    Een peuter...kom op zeg....dat moet toch iemand in de gaten hebben gehad?
    Peuters kunnen vaak harder krijsen dan een baby hoor.
    Bah :(

3. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    Je vergeet je kind toch niet in een auto? Tien minuutjes; oke, maar hoelang moet het kind er wel niet in hebben gezeten voordat het doodging!
    Vreselijk! Die vrouw moeten ze steriliseren en voorgoed achter de tralies zetten!
    Sorry voor mijn taalgebruik;)

4. Niet meer actief

:confused: :confused:
    jeetje zeg ik snap echt niet hoe mensen het voor elkaar krijgen om een kind te vergeten
    en dan nog zolang dat het overlijd? :cry:

5. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    we weten yoch niet hoe het kind is overleden!

Misschien een voorbijganger die een ruit insloeg of wat dan ook

6. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Toch is dat kind lang genoeg alleen gelaten waardoor zoiets heeft kunnen gebeuren.
    Ik zie hier bij mij in de buurt ook zat ouders (ook ouders die echt veel van hun kind houden hoor) die hun kind "even" alleen laten in de auto.
    Toch vind ik je dan vreselijk fout (in dit geval dan helemaal)
    We weten inderdaad niet wat er precies gebeurd is...maar dat verandert niets aan het feit dat de peuter (een peuter nog wel) alleen was!

Is gewoon mijn mening hoor

7. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Afschuwelijk....

8. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    het was dus geen peuter, maar een baby van 11 maanden,

wat afschuwelijk weer!

9. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Als ik dit soort dingen hoor schieten de tranen me in mijn ogen. Ik vind het zo verschrikkelijk. Vooral omdat die van vorige week even oud was als Fabian. Echt onbegrijpelijk dat je gewoon je eigen kind vergeet..

10. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ik snap dit soort dingen gewoon niet :(
    Hoe kun je in hemelsnaam je eigen kind vergeten ?

En als je je kind bewust alleen in de auto laat ( al is het maar heel even) , dan ben je volgens mij ook niet goed bij je hoofd !
    Lees maar eens goed de kranten enzo erop na .
    Nog niet zo heel lang geleden werd een auto gestolen bij een tankstation .
    Moeders was even tanken en had haar kind in de auto laten zitten (baby).
    De dief is in die auto gestapt en weg gereden met baby en al !
    En stel nou eens dat er een paar van die "ettertjes" langslopen en de kleine willen pesten .
    Ruit in geslagen , baby gewond .
    Dat soort dingen kunnen zo maar gebeuren tegenwoordig .
    Om nog maar te zwijgen over onoplettendheid van de ouders , bv vergeten de handrem erop te doen ( of in zn vrij zetten of zo :rolleyes: ) .
    Kan de auto wegrijden of zo iets .
    Nee , voor geen seconde laat ik mijn kinderen alleen in de auto , echt niet !

Sorry , komt misschien een beetje fel en aanvallend over :oops:
    Maar komt omdat ik er tegen ben dat zulke kleine kinderen alleen worden gelaten , waar dan ook .
    Er gebeuren zoveel enge dingen tegenwoordig ....

Groetjes Joyce

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ben ik het helemaal mee eens, zie het hier ook regelmatig, effe gauw een boodschapje doen, kindje in de auto en de winkel in. Helemaal fout vind ik, neem je kind gewoon mee de winkel in.

12. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    ON-GE-LO-VE-LIJK wat vreselijk weer :( :( :(

13. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    wat een arm kindje...

ik moet helaas bekennen dat ik me er ook wel eens schuldig aan maak, hiernaast (2straten verder) zit een Texaco tankstation, daar kan ik de auto voor de shop zetten om te tanken en dan laat ik Valentino ook wel eens even zitten om snel te gaan betalen..maar dan verlies ik m dus niet uit t oog...en vergeten doe ik m echt nooit..
    Als ik ergens snel even naar binnen moet waar ik hem niet meer kan zien gaat hij uiteraard gewoon mee naar binnen!

14. jeslin

jeslin Actief lid

19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    Wat erg weer ja,ik zou zoiets ook nooit vergeten in ieder geval maar ja ik blijf dan toch van mening dat je niet te snel mag oordelen.
    Een ding staat vast als die moeder bijv. heeft gedacht om ff lekker te kunnen gaan winkelen en het kind haar alleen tot last zou zijn moeten ze bij haar percies het zelfde doen,maar je weet eigenlijk niet hoe dit heeft kunnen gebeuren.
    Over je kind in de auto laten zitten omdat je moet tanken,nou ik denk dat dat iedereen wel doet,er zullen er maar weinig zijn die hun kind meenemen,ik houd ook tijdens het tanken en bij het afrekenen haar altijd in de gaten kijk de gehele tijd achterom.
    groetjes jeslin

15. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    ik denk dat het echt maar een kleine moeite is om even die kleine uit zijn stoeltje te halen, ook al slaapt hij, je auto zou maar gestolen worden, een debiel rijd langs en gooit zijn sigaretje uit het raam, het zal je maar gebeuren!

en al begrijp ik het niet, ik weet hoeveel vrouwen hun kindje even in de auto laten, maar dan als je gaat vergaderen weet je toch dat het niet voor eventjes is? dat kind neem je dan toch mee? ik kan er echt niet bij dat je gaat vergaderen rustig en je kind in de auto laat? ze kunnen wel gekidnapt worden, verkracht worden(er zitten een hoop gekken bij!) of ze kunnen dus idd doodstikken. een kortsluiting in je auto.. pfff.. nee hoor ik moet er niet aan denken!

en wie het zielig voor die vrouw vind moet maar even goed nakijken of ze zelf wel ok zijn. ik ben hier echt link om! ook al zou het raam ingeslagen zijn en het kind is doodgeslagen door wie dan ook, het is en blijft haar schuld om lekker te gaan vergaderen en haar kind in de auto achter te laten. echt woest ben ik hierom, veel te gemakkelijk sommige moeders.

16. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Kun je nagaan...ik voelde me altijd een zeikerd als ik mijn kind meenam uit de auto de winkel in.... :(
    maar ik heb hem geen een keer laten zitten....geen haar op mijn hoofd...

Vreemd detail is dat ze op een school werkt...met kinderen....

17. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Gelukkig , ik ben niet de enige die er fel op tegen is haar kind(eren) alleen te laten (in de auto of waar dan ook) :D

Maar dat zij op een school met kinderen werkt vind ik onvoorstelbaar :confused:
    Lijkt me dat je dan toch beter zou moeten weten :(

Nee , wat mij betrefd is dat mens gewoon hartstikke gek en mag ze van mij aangeklaagd worden voor doodslag :evil:
    Dat arme kind kan het niet meer navertellen dankzij dat @#^% mens :evil:

Groetjes Joyce

18. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    .............................

19. moedergans

moedergans Actief lid

13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    mijn geweldige ex schoonzus is uit de ouderlijke macht gezet doordat ze d'r peuter regelmatig in de auto liet zitten als ze even ging shoppen.

De laatste keer dat ze dat deed, heeft hij het voor elkaar gekregen om uit de auto te komen en is haar gaan zoeken. Hij moest daarvoor langs geparkeerde auto's met een drukke weg. Er had weet niet wat kunnen gebeuren.

Haar commentaar was; hij is ondertussen bijna 5 dan moet dat toch kunnen.

Ze is hem bij thuiskomst als hij sliep ook regelmatig vergeten uit de auto te halen..

Uiteraard heeft er nog veel meer mee gespeeld, waardoor ze nu d'r kind nauwelijks meer mag zien. Maar de rechter was hier ook heel geschokt over.

Echt een rare gedachte gang is't.

20. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ongelovelijk.....en dat soort mensen raakt nog gewoon zwanger ook.....
    Daar kan ik echt om janken hoor....

Deel Deze Pagina