Mijn zoon heeft er al zón moeite mee om te wennen aan zijn zusje,zijn grote held pappa is dit weekend op stap met de jongens en dan tot overmaat van ramp verliest ie vandaag zijn lievelings knuffel!het is hem dus net allemaal teveel geworden en is ontroostbaar,helemaal over zijn toeren...ik heb hem nu lekker in ons bed gelegd in de hoop dat ie dan straks toch een beetje slaapt,maar dit doet zoveel zeer om te zien dat mijn zoon zoveel verdriet heeft dat ik het gewoon ff kwijt moest....
och logisch dat je dit ff kwijt moest! het is ook allemaal wel even wennen. geef m maar een extra dikke knuffel en lekker saampies op bed liggen.
lekker extra verwennen, zijn lievelingshapje, en mischien naar de speeltuin ofzo? lekker met hem spelen, de baby slaapt wel door in de kinderwagen
haha ik schaam me nog! misschien is het leuk om met hem een filmpje te kijken of een spelletje te doen zodat hij wat extra aandacht heeft.
nergens voor nodig joh!we gaan zo vermist flyers plakken in de buurt,we hebben hem geregistreed als vermist en 2x advertentie geplaatst op MP,oh en al 3 rondjes gelopen waar hij verloren is.....en daarna lekker pannekoeken eten straks,hopelijk voelt ie zich dan wat beter.....de schat.
zet anders ook een foto hier op de site, misschien mensen in de omgeving die m toevallig tegen komen je weet maar nooit!
ok dan doe ik dat! Er staat een foto van woeffie in mijn album,hij is ongeveer 20 cm groot van kont tot kop gerekend....
Ah gut... ik kan het me ook wel voorstellen. Hij is eerst het middelpunt van de wereld (dat vinden ze vaak zelf) en dan krijgt hij ineens een zusje... wist hij veel. Je kan het ze wel vertellen als je zwanger bent, en je erbij betrekken... maar of ze nou echt begrijpen dat ze straks niet meer alleen zijn, dat denk ik niet. Arme schat... hij went er vast wel aan. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk voor je is te zien dat hij zo verdrietig is
nou het flyeren heeft zijn vruchten afgeworpen!ik werd net gebeld door een eerlijke vindster!daniel heeft zijn woef terug!JIPPIE kunnen wij weer slapen vanacht!nou ff bosje bloemen halen voor de dame in kwestie!enne forum dames bedankt voor de lieve reacties!
Oh wat een fantastisch nieuws zeg! Ik weet wat voor paniek je hebt doorgemaakt, ben ook geregeld de kroelie van mijn oudste dochter kwijt pfff, PANIEK hihi! Maar Daniel heeft gelukkig zijn maatje weer terug, zeker nu is Woefie erg belangrijk voor hem! Veel geluk nog!