Stoffenspektakel

Discussie in 'De lounge' gestart door Kiekies, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Is hier iemand al een keer bij de stoffenspektakel geweest en wat vond je ervan? Zit er aan te denken om zondag te gaan.

2. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Hier een groot fan! 2 keer per jaar is hij in Zwolle en als het even kan regel ik zelfs oppas;) en ik neem een koffertje op wielen mee haha
    Deze keer heb ik geen oppas, dus ze moet mee, ach kan ze vast wennen:D
    Ik ga altijd meteen als ze open zijn, dus meteen om half 10, als ik alleen ga sta ik met 30/45 min weer buiten, ik race echt de markt over, weet precies wat ik wil hebben en wil voor de drukt weer weg zijn.

3. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Haha leuk! Er staat mij dus wat te wachten. Ben eigenlijk wel benieuwd of het scheelt in prijs met bv een internet winkel..

Weet ook wat ik wil hebben :D boerenbont, stof met lieve roosjes, stippels, sterren en quiltstof.

Mag wel een dikke portomonnee meenemen haha. Karretje niet nodig, neem mijn vent mee mag hij lekker sjouwen.

4. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Lijkt mij een leuke "beurs". Ik wil in oktober ook heen, in Groningen!

5. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Wij hebben hier in Zwolle een winkel die super goedkoop is http://www.karteris.nl/winkels.htmik ga altijd een paar dagen voor het Stoffenspektakel daar kijken naar de prijzen, dan weet ik waar ik een btje op moet letten.

je hebt bij het Stoffenspektakel ook kramen van 2,- euro de meter... Hebben hebben hebben!

Veel plezier!

6. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

18 aug 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Bij mij in de buurt zijn weinig stofjeswinkels dus ik ben gek op t stoffenspektakel. Ga ook zondag denk ik

7. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    €2 de meter? Hebben!!! Heb van alles maar 2 meter nodig, gebruik het om te hobby'en. Dus ga proberen flink in te slaan. Zag ook dat ze linten verkopen, dat is echt mijn verslaving...

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Ik was eigenlijk niet zo enthousiast...ja er waren leuke kraampjes maar die verkochten de stoffen vaak dan net wat duurder als dat ik dezelfde stofjes online kan kopen en voor de rest vond ik dat er ook een hoop meuk verkocht werd:) er waren complete rijen die je zo voorbij kon lopen en behoorlijk 60+ uitstraalden zegmaar;)
    Ondanks was het natuurlijk wel leuk en gezellig om een dagje lekker tussen de stofjes te neuzen en ging ik heus niet met lege handen naar huis:D

9. Aviya

Aviya Niet meer actief

Gorinchem geweest, ga in oktober naar die in Dordrecht, het is overal anders, en de stoffen van 2,- zijn leuk voor hobby of om uit te proberen, veel dingen ook om te ontdekken, en prijzen vergelijken bij winkeltjes bij je in de buurt is ook een goede tip, dan weet je zeker dat je niet opgegrepen wordt.

Veel plezier enne is gewoon ook gezellig ook hoor!

10. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik ben afgelopen voorjaar voor het eerst geweest in Groningen. Enerzijds viel het me mee, anderzijds viel het tegen ;) Maar heb wel wat leuks mee kunnen nemen. Alleen door de omstandigheden hier thuis hoegenaamd geen tijd of zin gehad om iets te doen met de lap stof :)
    Groningen staat voor 10 oktober weer gepland, maar weet nog niet of ik ga... heb dan precies vakantie (eerste drie weken oktober) en we zijn aan het kijken om nog even er tussen uit te gaan... dus ik zie het wel.

Idd goed neuzen en checken. Wanneer je al precies weet wat je wilt, dan zou ik precies opschrijven wat je nodig hebt.... en dat lijstje gebruiken.... enanders maar gewoon over je heen laten komen :p

11. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Nou ik zal er maar voor zorgen dat ik op tijd ben. Heb dan genoeg tijd om te neuzen. Heb er al veel zin in!

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Klinkt leuk! Veel plezier. :D

13. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Het loont vaak ook om op de dag van het spektakel naar Karteris te gaan omdat ook hij dan stunt met de prijzen. VOlgens mij was het vh voorjaar 30% korting op alle stoffen ofzo. Was ook leuk.

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik ben vorig jaar in Zwolle geweest voor de gordijnen van de babykamer. Ik vond het vreselijk druk, maar wel heel veel stoffen. Het is wel handig als je vantevoren bedenkt wat je waarvoor wilt, dan kun je wat gerichter gaan zoeken. Wij zijn al met al een uur of anderhalf op de beurs geweest.

15. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    De laatste keer was dat niet, klopt dat ze dit eerder wel deden.
    Ik haal bij hun altijd mijn stof! Super winkel!

16. MammaC

MammaC Lid

21 feb 2010
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag geweest en zag dat ze 25% korting geven!

17. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Bij Karteris bedoel je? Dat geven ze de hele week al, nieuw collectie stoffen is er weer!

Deel Deze Pagina