zo hebben jullie dat ook, heel de dag echt 24/7 haast zonder pauze gestomp, getrap, gepor en geschuif. zo niet normaal meer. ik voel me mannetje al erg lang (sinds 11 weken) en sinds 15 weken is het echt trappen. tot nu toe was het dan weer druk dan weer rustig en nu pfff erg leuk maar gaat gewoon pijn doen. dinsdag heb ik flinke last gehad van voorweeen en donderdag kreeg ik tehoren dat ie al in me bekken lag. ik dacht o dan wordt het vast krap en rustiger maar nee net het omgekeerde. ik voel hem elke keer van zij verwisselen en dat doet ie vaak. rug naar links en dan weer hub rug naar rechts en zelfs snachts gaat ie zo door. draai ik op me zij draait ie lekker mee en als ie dat niet kan of het lukt hem niet blijft ie net zo lang trappen tot ik omdraai en dus wakker lig. nu al houdt ie me nachten wakker en overdag nou heel me buik draait en wiebelt alle kanten op. mijn dochter vond ik druk maar dit is het toppunt. soms denk ik wat gaat dat nog worden. bij me dochter liep ik de laatste 2 weken met gekneusde ribben dit vast ook omdat ze niet wilde indalen. deze ligt wel ingedaalt maar de schopjes beginnen nu al pijn te doen. wel leuk want kan lekker heel de dag spelen maar soms ook lastig als je net aan het eten bent en je krijgt een trap in je maag. oo heeft ie zijn vuistje net boven me schaambeen en je ziet gewoon de knokkels van zijn handje er af en toe uitsteken. is dit bij jullie ook al zo erg. heb ff een stukje gefilmpt maar weet niet of het voor iedereen zichtbaar is, is namelijk op me hyves geplaats. dit filmpje was nog een rustig moment en ging er gewoon even voor zitten haha. dit is dus als ie rustig is whaha http://lovewinnie.hyves.nl/fotos/557269575/0/s90a/
hoi, ik herken het heel goed.ons mannetje is ook zo druk.m'n hele buik gaat heen en weer. dacht ook dat m'n dochter druk was.maar ik moest haar soms wakker maken.dit kereltje niet. laast zei m'n verlosk.nog" jeetje lig dan ff stil kleine zo kunnen we niets horen hoor! hij is weer lekker aan het rollebollen" ik nog nuchter ach dat gaat de hele dag door.alleen als 'ie op m'n blaas zit te duwen dan ben ik niet happy. het zal me op het laatst wel een paar pijnlijke ribben kosten ben ik bang. maar ach we krijgen er weer wat ongelooflijk moois voor terug,toch!!
erg leuk filmpje.. zo ging nr 1 ook te keer bij mij.. soms had ik idee dat buik naast me lag Maar kan me voorstellen dat het vermoeiend is.. zeker ook als het gewoon 24/7 doorgaat.
Heyla HIer ook zo een actievelingetje!! Ongelofelijk hoe die op en neer en van links naar rechts beweegt!! Ben er soms ook beroerd van... Maar tis ook wel leuk hé, beter te actief dan te kalm Maar ik ga het nog anders bekijken de komende weken.. ben ook al bang dat ik met gekneusde ribben ga rondlopen Leuk filmpje, zo gaat het er ook bij mij aan toe
Ik ken het helaaas.... het schoppen en gedraai werd op een gegeven moment erg pijnlijk en hij heeft dan ook mn rechterrib van binnenuit gekneusd. Slapeloze nachten en echt het idee dat hij schade kon toebrengen daarbinnen. Echt niet leuk meer. Helaas kun je er gewoon niks aan doen. Wat bij mij wel hielp was lopen, dan was hij iets rustiger dan als ik ging zitten. Nu is het vanaf 37 weken wel wat minder geworden en istie wat rustiger. Heerlijk. Sterkte met zon herrieschopper!
Ons kleintje is ook vaak druk en bewegelijk in mijn buik. Soms zit ik gewoon te schudden van al het getrappel en mijn ribben weet hij zo nu en dan goed te raken ja. Maar gelukkig is hij zo nu en dan ook rustig en kan ik een paar uurtjes slapen 's nachts.
Hier begint het nu zo langzamerhand. Het liefst midden in de nacht als ik net wakker wordt van mijn blaas en daarna dus niet meer in slaap kom van het gebonk en gepor. Het wordt dus nog erger zie ik hier... O ja, ik las trouwens ergens dat je baby ook natuurlijk draait in z'n slaap, net als wij, dus ook als hij slaapt kun je hem voelen.
pfff eindelijk nog meer mensen die 24/7 het voelen dat geshop en zo ik vond het in begin erg leuk en fijn maar toen was het af en toe ,nu houdt ze me uit de slaap er mee tijdens ut werke de hele dag door tuurlijk fijn gevoel van ze is er nog!! maar soms vervelend gevoel en irriterend als het steeds op zelfde plek is of in je lies,heb zelfs een kant super pijn gekregen erdoor en verloskundige zegt tjha ken al blauw zijn daar! nou zeg pittige dametje dan whahaha en moet nog 17 weekjes maar jah we doen het voor ons wondertje groetjes en succes met de trappelende beebies
Ik heb 1,5 week geleden ook een filmpje gemaakt. Ze blijft bezig, nu nog steeds.. http://www.youtube.com/watch?v=F5OhxpCxE_Y Altijd leuk om te zien, maar wel pijnlijk af en toe voor mama
amai, mei2009mama!!! dat is wel erg beweeglijk idd bij mij is het nog niet zo zichtbaar, hier zie je echt een lichaamsdeel bewegen Wat is het dat je altijd ziet? Een beentje of handje?? wel leuk dat we een actieve baby hebben (bij mij al van de 10w echo zo superactief!) er staat me nog wat te wachten de komende weken.. want nu begint mijn baby'ke wel meer mn ribben te raken (nog niet erg hard maar dat zal wel komen, aauwhiee)
mei 2009 mama leuk he. zo gaat het hier nu ook en vooral al ik op me rug lig dan lijkt hij wel boos en schopt me echt verrot zo van mama en nu draaien en vlug haha. jou kleine lijkt me ook een pittige zeg, gelukkig hoef je niet meer zo lang. erg leuk is het zeker en vooral die blikken van anders whaha, vandaga in de pauze op het werk keken 2 collegas me raar aan ik zeg wat is er. hun in koor je wiebelt haha. heel me buik ging van lins naar rechts van boven naar beneden. opzich wel goed want weet zeker dat het goed zit daarbinnen. als ik hem 1 uurtjes niet voel wat haast nooit voorkomt dan denk ik meteen dit klopt niet maar als ik dan maar me hand op me buik leg ofzo dan is tie meteen weer actief. nu zit ie met 1 voet in me ribbenkast te trappen en met die andere lijkt ie zich wel af te zetten. lenig is ie zeker
Ik kan me nog goed herinneren dat mijn moeder in verwachting was van mijn oudste broertje (ik was toen zes). Mensen keken haar echt na als ze door de stad liep, omdat haar buik zo hard bewoog. Na de geboorte was mijn broertje ook heel bewegelijk, en eigenlijk is hij dat nu nog. Maar nu is hij 28 en hij werkt in een bouwmarkt, dus hij kan zijn energie lekker kwijt in zijn werk. Ons kleine ventje is ook een lekker woelwatertje. Gelukkig heeft hijook iets van mij en slaapt hij veel, maar als hij wakker is, dan zal ik het weten ook. Ik ben benieuwd hoe het straks wordt als hij steeds minder ruimte in mijn buik krijgt. Tuurlijk, het kan pijnlijk zijn, zo'n actief kindje, maar wat is het toch eigenlijk mooi dat ieder kindje al voor de geboorte zo zijn of haar eigen karaktertje laat gelden hè.