Hoi dames ik heb afgelopen zondag voor het eerst ovu testen besteld via internet. ze zijn van babyboom maar nu heb ik een vraagje.. ze zaten vandaag nog niet bij de post.. zou dat kunnen komen door de kerstdrukte? of duurt dat altijd zo lang? of iemand die ze ook pas heeft besteld en die ze al wel gelijk binnen had? ik weet het namelijk niet want het is mijn eerste keer, vind het alleen zo lang duren... groetjes en alvast bedankt!
nee meis ik gebruik altijd sensitief dus kan je niet helpen! maar ik had ze zondag oook bij sensitief besteld en heb ze net binnen gekregen!
oww oke.. nou gek dan dat ik ze nog niet heb.. ik bedoel..bij jou zal er dan ook wel kerstdrukte zijn toch? en de post komt toch altijd maar 1x op een dag...? hahah jammer genoeg vast wel.
ja post komt maar 1x per dag morgen zul je ze dan wel hebben! of de post komt bij jou later weet niet hoelaat je normaal de post krijgt?
normaal rond 11 uur en khep wel andere post binnen gehad.. balen zeg.. echt stom dat het zo lang duurt! maar in iedergeval bedankt voor je antwoord groetjess
hoi ik wou nog even zeggen dat ik babyboom had gemaild en dat ze terug hadden gestuurd dat ze het wel hadden opgestuurd maar dat er iets fout was gegaan bij tnt! HEeeeeeeeeeeel irritant! dus krijg ik ze alsnog op gestuurd.. maarja beetje laat..Bah zit ik weer voor neits mn plasje op te houden!
Ik had ze ook bij babyboomshop besteld gelijk betaald en pas 6 dagen later binnen! Gelukkig net voor mijn ei!
Ik had ze ook pas 3 dagen later... en nu ook erg druk ivm kerst idd. Kun je er niet een paar bij de drogist ofzo halen als je je snel nodig hebt?!
hoi dames gelukkig Net voordat ik weg ging dus toch nog donderdag, waren de ovu testen toch nog binnen gekomen joepie en dus krijg ik nu ook nog een x ze op gestuurd haha gelukje voor mij