Hoi ik snap er niets meer van, ik had vorige week een positieve test dus zaterdagavond inneens bloed, zondag ook, vandaag niet meer. Het bloedverlies was niet heftig te noemen ben er nu helemaal van af. Geen rare ongie als je het zo mag noemen. Maar cyclus klopte na mijn eerste vroege miskraam al niet meer. Vandaag naar VK geweest kijken of ik schoon was ze zei ik zie niets maar wel oud bloed dus daarom zag z eniet veel. Ze wilde dat ik bloed liet prikken maar durf niet goed, kan het geen late innestelingsbloeding zijn?Ik moet a,s Donderdag terrug naar mijn gyno. bedankt jennie72
Hoi Jenny, hoe is het afgelopen bij de gyn? Ben benieuwd wat ie heeft gezegd. Met de echo kunnen ze zien nog er nog bloed in de baarmoeder zit en ze kunnen ook nog eens een zwangerschapstest doen. Het zou inderdaad wel een innestelingsbloeding kunne zijn qua termijn, maar een echo zegt meer. En waarom durfde je geen bloed te laten prikken? Daar kunnen ze ook een aantal dingen uithalen. Groetjes Brigitte
Hoi Briggit ze heeft gekeken en zag niets, ze was er niet zeker van een vroege miskraam. Maar ze dacht van wel. Ik moest toch bloed laten prikken, daar zal toch niets uikomen denk ik zo. Maar het zou dus toch een innesteling kunnnen zijn? maar dat is toch meestal minder bloed? Ze dacht wel aan een late eisprong, het beeld paste niet echt bij een heel vroege miskraam, dus ze wist het gewoon niet zeker ze dacht ook aan een late ongie raar hoor. Hoe lang duurt meestal een innestelingsbloeding? Er klopt gewoon iest niet helemaal. Ik moet wachten op de bloeduitslagen. Maar als het een innestelingsbloeding is is dat dan niet veel te laat? ik zat weer net als in Augustus op dag 34. Deze keer. raar hoor ingewikkeld. Wat nu? ik weet het even niet meer. jennie72 bedankt voor je andwoord
Hoi Jenny, het klinkt niet naar een innestelingsbloeding. En als de gyn niets heeft gezien klopt dat ook bij je verhaal over je bloeding. Een innestelingsbloeding duurt meestal maar een paar dagen en is vaak een paar druppels rood en donkerrood bloed. Het is dus eigenlijk weer afwachten geblazen tot de volgende menstruatie en wanneer die uitblijft meteen even een test doen! Groetjes Brigitte