En ookal ben je "flink aan de maat", dan wil dat toch niet zeggen dat ze je dan maar naar huis mogen sturen. Want daar hoeft het echt helemaal niet aan te liggen! Dat gaan ze ook vast niet zeggen. Ik denk dat ze je gewoon doorsturen, en dat ze testjes gaan doen. En MOCHT het nodig zijn, dat afvallen zou dan eventueel als laatste middel nog altijd kunnen... Hou je ons op de hoogte?
UIteraard hou ik jullie op de hoogte! Jullie zijn toch mijn kletskippetjes!? Helaas val ik niet zo makkelijk af, anders had ik allang eieren voor mijn geld gekozen...slank zijn is toch leuker én praktischer...als het nodig is, dan doen we dat natuurlijk, misschien met diëtist ivm mijn vitamine tekorten. Waar ik wel blij mee ben is dat ik een aangetoonde eisprong heb én een regelmatige cyclus. Het ligt dus niet bij voorbaat aan mijn gewicht...
Idd het ligt niet aan gewicht! Al zijn de meningen daar in de medische wereld wel over verdeeld maar die moet je gewoon laten lullen en als je wat ronder bent heeft je mannetje meer om van te houden een gratenpakje is ook niet alles en als je iets meer om het lijf bent vinden we onszelf al weer dik haha ow ja we zijn vrouwen hahaha altijd wat te zeuren
Tadaa!!! Aangetoonde eisprong EN regelmatige cyclus! Niks aan het handje met het gewicht dan! En wat Hexje al zei: als jij je lekker voelt zoals je bent: lekker zo blijven!!! Waarom zou je jezelf gaan pesten door zo moeilijk te dieten als het helemaal niet nodig is! Ik zweer het; soms moet ik mijn eigen raad ook eens gaan opvolgen!
Hahahaha, dat bedacht ik mezelf ook net ja! Maar ik wil gewoon geen grotere broeken gaan kopen! :x Behalve zwangerschapsbroeken dan!
Bedacht me net dat ik deze week gewoon 3 dagen in Utrecht ben! Donderdag cursus werk, zaterdag bij jullie en zondag hondenshow!
Nou meisjes, het was zeer gezellig, maar ik ben er weer van tussen! Dalijk naar huis (eens kijken wat Sparrow weer aangericht heeft), eten maken, en dan lekker met m'n mannetje op de bank liggen en 'n filmpje kijken. Fijne avond hier!! *knuff*
Moet je geen nieuwe winter collectie??? dan merk je dat maatje meer al niet meer als je gave nieuwe kleren hebt hoor
Haha echt niet valt wel mee hoor *begint zich nu af te vragen wat jullie allemaal van me denken hahaha*
Fijne avond en tot morgen Knuffel voor poezekind hij is vast heel braaf geweest voor een jonge kat dan he