Alweer een nieuw hok voor de 30+ kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Oh had ik weer...heb er klaarblijkelijk een talent voor dat mensen altijd heel open en eerlijk tegen me zijn...ben ik ook, scheelt wellicht, maar had vandaag BHV cursus en toen kwam ik aan de praat met een medecursist (man) die een kindje van 2,5 had. Hoe we erop kwamen weet ik eigenlijk niet, maar zij waren 4 jaar :$ bezig om zwanger te worden en alle onderzoeken gehad, maar ze konden het probleem niet vinden. Toen werd zijn vrouw de cyclus vóór het beginnen met hormoonspuiten, zwanger!
    Nu waren ze ook alweer enige tijd bezig voor een 2e. Helaas ging dat ook niet zo soepel.

Maar, misschien brengt dit een positief puntje voor de dames onder ons waar het ook niet zo makkelijk lukt! :D

2. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    @ sanne je moet wel af en toe wat typen hoor anders gaan die 70 berichten nooit voorbij hahaha:D

3. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Wil je iets maken/doen of als cadeautje. Ik kreeg van mijn vriendinnetje een speld met daaraan bedeltjes: something old, new, borrowed, and blue. Die heb ik onder mijn trouwjurk gespeld vor geluk.
    En ik heb ook van haar 'bruidstranen' gekregen; een drankje met bladergoud erin. Lekker alcoholisch spul dat je in Den Haag kan kopen.

4. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Twee jaar :)

@allen bedankt voor de complimenten!

5. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Ik heb dat al in ronde 2...en jij bent nu al weer bij 10. Gewoon lekker HA bellen!!

Succes!

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @eternity... de trouwjurk.. zwijmel.. manlief en ik zin stiekem getrouwd (broertjes hier boos joh:D:D:D:D:D) maar soms denk ik wel dat ik mijn jurk toch mis.. wie weet als we 5 of10 jaar getrouwd zijn..;)

@femmelpen: fototoestelletjes (die van de action) neerleggen op alle tafels.. Dan de gasten vragen de hele avond foto's te maken..
    Die ontwikkel je en daar maak je een boek van voor hetbruidspaar...
    krijg je hele leipe foto's van!

@mykelti... Voor ze je weg sturen gaan ze eerst wel even kijken wat er aan de hand is hoor;)

@rest.. ben benieuwd hoeveel ik nog moet tikken voor ik promoveer

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    pffff toch nog wel een hoop hoor!

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    trouwens als dat praten over dieet en dik zijn..

Wat zal ik eigenlijk gaan eten vanaaf?

9. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Gaaf idee van die camera's:D

en nog 33 berichten haha:D

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ja dat zeg ik best nog wel veel:D
    En dan te bedenken dat ik ver voor jou registreerde..
    Hmmmmzzz of jij praat veel of ik ben een stil persoon...
    Nah dat 2e niet:D dat weet ik zeker:p

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    't waren er trouwens nog 23 en u nog 20 ..
    als ik zo door ga lukt het wel voor morgen

12. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Het eeste:):):):) ik heb gewoon haast geen leven naast zp haha:D

O ja en tellen kan ik ook niet meer zie ik haha:D

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    zwangerschapsdiscalculie

14. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Haha zoiets hahahahahaha:D:D:D

15. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    net heerlijke zweedse gehaktballetjes(zonder ballen, want die heeft Jamie er allemaal uitgevist en opgegeten...hahahaha) met groente en cranberriesaus gegeten ........ mmmmmmmm

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Nanette: wij hebben hier zo'n woksetje gegeten van de Deen (net zoiets als bij de AH). 5 euri klaar. Morgen chili con carne met sla.

17. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Hey meiden, nu vanaf mijn werkplek even een berichtje. Nanette, dat is een super cool idee. Denk dat ik dat maar ga doen. Mijn schoonzus en aankomende man zijn een beetje burgelijk en houden niet van poespas. Ikzelf vind alles leuk, Maar ik denk dat ze dit ook wel leuk zullen vinden en het kost mee ook niet eens zo veel tijd. Prima!!!
    Ondertussen begin ik steeds meer zenuwachtig te worden. Wanneer kan ik testen? Horen alle symptonen nu bij een zwangerschap to be of niet? Waarom heb ik geen innestelingsbloed gehad? En die straling bij mijn werk heb ik er echt wel voldoende uit gestaan? Vind ik het straks niet eng? Wat nou als ik heel misselijk en ziek ervan word? Moet ik nog even doorgaan? Denk dat jullie het wel snappen toch?

18. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Test dan.....!!!!! dan weet je meer... kan alleen maar meevallen...

19. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Eternity: ik ben benieuwd naar de foto hoor, zaterdag!
    @MVL: ik kan het me zo goed voorstellen meid. Ik denk dat ik dat ook zou hebben (en ik heb "pas" 1 vmk gehad). Ik hoop gewoon dat ze snel gaan "echo-en". Maar dat zal toch haast we met jou verhaal?!?!?!
    @Marjolein: gewoon doen joh! Er zijn er zat die het eng vinden (ik incluis). Wat heb je te verliezen? Als we allemaal enorm tegenvallen of echt helemaal niet aardig tegen je doen kom je gewoon ons hok verbouwen hier:D:D:D. Nee, geintje. Ik denk dat de meesten het wel spannend vinden, maar het klikt hier zo leuk, ik klan me eigenlijk niet voorstellen dat het enorm tegen zou vallen.
    @Leo: deze kip wordt tijdelijk post-duif en zal je PB-en. Ga je wat leuks doen in Belgie (je bent vast al weg e leest dit niet meer......)??
    @Sprokkel: mooie foto's hoor! Nu weten we alleen nog steeds net hoe je er nu echt uitziet??? (we moesten wel eerst vriendjes worden, anders kon ik de foto's niet zien.....)

Hier weinig nieuws te melden. Wel een chaotische dag op het werk gehad. Nu dus een redelijk ontploffend hoofd. Ach, zal wel weer overgaan.

20. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda

Dat is waarschijnlijk te vroeg. Ei was op zaterdag dus testen pas vanaf zaterdag. Eerder heeft niet echt zin wel?

Deel Deze Pagina