Alweer een nieuw hok voor de 30+ kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    :D:D:D:D:D:D:D:D thx lol

2. Nanette ja t was nu dus weer een (verlate) allergische reactie, dus blijkbaar is ze er wel gevoelig voor!!

Knuffel ja t voelt wel oke nu. Ik ga proberen iets mwer te ontspannen en releaxen. Mocht ik straks hopeljjk ooit weer zwanger worden dan heb ik dan genoeg zorgen. Dus ik wacht rustig t antwoord van de.gyn even af...
    En jouw tijd komt ook hoor meis!!! Ik gun t je echt heel erg!!! Hopelijk mag t deze ronde gewoon raak zijn!!! (Misschoen juist nu wel nu je t gevoel hebt dat t niet raak is...)

Beschuitje fijn dat t een goed gesprek was. Maar kan me voorstellen dat je nog een beetje sceptisch bent. Hopelijk bewijst ie zichzelf nu aan je en krijg je er weer vertrouwen in!!!

Hexje wat leuk zeg!!! Helemaal super! Alvast gefeliciteerd!!!

3. Mykelti hopelijk voel jij je ook snel.weer beter!!!

4. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Thx marjolein.... en goed zo beetje relaxen en ontspannen jij;):D en chocolade eten haha:D;)

Knuff

5. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hahahaha Ik heb dat praten. Zit ik met een half oog tv te kijken, gebruik ik tijdens het praten opeens een woord dat in de ondertiteling staat terwijl dat helemaal niet mijn bedoeling is. Ach ieder gek zijn gebrek. Maar wij begrijpen je wel hoor;);):p:p

6. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Zo lieve kippetje ook ik ga de rust even opzoeken.... even lekker tvtje kijken en dan lekker naar mijn mandje :D
    Ik wens jullie allemaal nog een fijne avond en tot morgen..

Slaap lekker and sweet dreams

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Oh ja, nog even iets anders. Ik heb vannacht gedroomd over zaterdag. Het was onwijs gezellig, het vreemde was alleen wel dat onze hanen erbij waren?????:$:(:$:(:$:(

8. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Bedankt dat je me begrijpt...ik zal er op aandringen bij haar...

9. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    spannend...mogen de kipjes aanwezig zijn:D:D

10. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland

Bah, vervelend, als je nu net weer lekker in je vel zit, gebeurd er weer zoiets. Hopelijk lost het praten daar thuis wat op en heb je een kortdurende logeerpartij gehad..

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw

Misschien heb je wel gelijk......:):)
    Tis nog al pijnlijk geweest...

12. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Meiden ik ga er van door. Lekker vroeg mijn bedje in, hopen dat morgen weer een beejte beter is.

Knuffel!

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    sweet dreams knuffel! morgen is het vast een beetje beter!

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    he beschuitje, wonden uit het verleden kunnen inderdaad heel lang doorwerken.... weet er alles van! in een huidige situatie reageer je dan veel heftiger dan je eigenlijk zou willen. al super dat je het herkent van jezelf en het niet opkropt.

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hmmm, volgens mij heb ik alle kippetjes weggejaagd :$:$

16. eternity

eternity Niet meer actief

@hexje; wat leuk dat jij ook gaat trouwen.
    En och, stiekem maakt niet uit, als je toch met de liefde van je leven trouwt. :)

@suus: wat fijn dat ik nog met jou mee kan rijden.

17. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dacht ik dat het ergste geweest was.....
    Mijn zwager kwam hier rond 10 uur aan. Hij was heel lang thuis geweest om te praten en ze hadden besloten dat hij morgen weer naar huis zou gaan. Goed nieuws!!
    Zakt hij toch rond half 12 in de gang in elkaar. Niet meer bij te krijgen, totaal van de wereld. Het leek zelfs of hij stopte met ademhalen (dat was achteraf niet zo....). De ambulance broeders zijn net de deur uit..... Zucht en dan te bedenken dat ik al ruim een uur in mijn bed lag. Ik vind het oprecht heel sneu voor hem hoor, maar het is nu allemaal wel een beetje veel......
    Ach ja, morgen ziet de wereld er vast weer een stuk zonniger uit!

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    dank je just me!
    Tja het is een heftige tijd geweest en mijn huidige vriend weet er ook alles van. Heb er vaak met hem over gesproken. Daarom viel het mij zo tegen dat hij toch ook achter mijn rug om 'stiekeme'dingen deed. Ik ben er zo gevoelig voor geworden. Vertrouwen in elkaar en openheid is zo iets belangrijks.

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Getsie knuffel wat een heftig verhaal. Ik hoop dat je er een beetje van hebt kunnen slapen. Ik ben gister heel vroeg in bed gaan liggen en heb lekker bij geslapen. Dat was ook wel nodig na de emoties.
    Vriendlief heeft besloten om toch vandaag weer te stoppen met roken , ik hoop dat hij er nu ook echt zelf achter staat en het 'm gaat lukken, maar het meest hoop ik dat hij gewoon eerlijk is als het niet lukt. Hebben gelukkig goed kunnen praten samen. Nu zal het even moeten slijten, want echt heel happy voel ik me nu niet.
    Ik ga nu lekker naar het werk en vanavond ben ik weer terug.
    Doei kippies en sterkte knuffel !

Oh jaaaa hexje wat gaaf dat je gaat trouwen! Weten jou ouders het wel ?

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Jeetje, wat een nare belevenis! Gewoon van de spanning ofzo? Hopelijk wordt hij snel weer gelukkig met zijn vrouw en kunnen jullie ook weer je eigen leven leiden. Sterkte!

Deel Deze Pagina