Alweer een nieuw hok voor de 30+ kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Hexje slaap lekker!! Ben net even naar school heen en weer geraced.
    Lentebloempje, balen van je ongi!!
    hier maar eens horen hoe het mijn mannetje is vergaan op school
    liefs

2. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    hOI MEIDEN

bEDANKT VOOR JULLIE REACTIES. bEN NOG NIET ECHT ONG. MAAR DENK ECHT NIET DAT IK ZWANGER BEN.
    dOE GEEN TEST WACHT HET WEL AF. zAL VANZELF WEL ONG. WORDEN.

bEN NU SNIP VERKOUDEN , DUS AFLEIDING GENOEG.
    zOONTJE IS OOK NIET LEKKER ERG VERKOUDEN GISTEREN AVOND KOORTS 39 .2 . nU GELUKKIG NIET MEER. gAAT BETER.

gISTERENMIDDAG NAAR sEA LIVE GEWEEST. Jeetje wat klein.
    KiNDEREN VONDEN HET LEUK. BINNEN HALF UUR ALLES GEZIEN.

wAT IS HET NU EEN ROTWEER BLIJFT MAAR REGEN EN REGEN. BAH.

3. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Ik geloof dat iedereen zijn weg hier naar toe nog moet zien te vinden.

JOE HOE we zitten hier.

4. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Hoi Hexje

Uitgeslapen.

5. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    halloooooo kippies!

even naar een verjaardag geweest van mijn vriend zijn oma. 92 jaar geworden.
    dat was dus ook de laatste keer. mijn dochter loopt gewoon wat rond en komt nergens aan en is gewoon flink.
    ziet ze de radio en raakt zo een knop aan. begint dat mens ineens te schreeuwen tegen haar. nou zeg.....ik weet 92 is oud maar ze is super helder en dat pik ik niet.
    heb een groot stuk van mijn tong afgebeten en mijn mond kunnen houden. maar dat was de laatste keer dus he. pffffff oud of niet. op mijn kind wordt niet zomaar geschreeuwd!

ach ja.....tis alweer voorbij. ik moet ook niet zo zeuren. hormonen zeker.

lieve alexandra....als ik zeur gewoon zeggen hoor. ik hoop dat je je straks wat beter voelt. en ik wens je nog steeds super hard een gezond kindje toe. ondanks alles wat je moet doorstaan geloof ik erin!!

6. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Bedankt voor de lieve woorden weer, meiden. Ik vind het eigenlijk altijd heel moeilijk om telkens maar weer over mezelf te vertellen en 9 van de 10 keer doe ik het dan ook niet.
    Anyways, ben dus net weer terug van therapie. Twijfel echt hevig of het wel de juiste voor mij is. Is nl. in groepsverband en alles wordt altijd zo vreselijk herkauwd en de therapeuten kunnen zo ontzettend betuttelen. (Even voor de duidelijkheid, het gaat hier om therapie voor langdurig depressieve mensen.) Probleem voor mij is ook een beetje dat ik niet altijd over mijn onvervulde kinderwens wil praten, terwijl dat eigenlijk hetgeen is dat mijn leven zo beheerst. Ik heb het gevoel dat ik dan ga zeuren...

7. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Gevonden hoor!

8. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Vind ik ook, hoge leeftijd is geen excuus om zo tekeer te gaan tegen een kind. (Of is ze misschien een beetje de weg kwijt?)

Waarom zou je zeuren? Dat vind ik helemaal niet hoor. Had ik al gezegd dat je een ontzettende lieverd bent? ;)

9. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Tja, dat gekakel hoor je van mijlen ver. :p

10. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    uit jouw mond beschouw ik dat als een zeer groot compliment.
    ik respecteer je gewoon en vind dat jij ook verdient waar ik zo van hou!

lieve meiden....ik ga weeral maar eens werken.
    tot morgen!

11. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Mja, ik strooi niet echt met complimentjes, als je dat bedoelt. ;) Maar als ik het zeg meen ik het ook. :)

12. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Jee alweer een nieuw hok. En er is alweer druk gekakeld zie ik. Nog nieuwtjes, rare verhalen, meer roze of dingetjes die ik misschien ook zo moeten horen? Ben echt toe aan goed nieuws. Dus kom maar op

13. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Ha 6 pagina's maar hier...mooi ik ga de rest niet terug lezen...was pas op pagina 386 :(

Maaarre....wat ik wel weet is dat ik Saffron nog moet feliciteren...!!! Dus gefeliciflapstaart met jouw roze!!

Ik moet denk ik wat langer op wachtbankje, want had pas VS 6 dagen na mijn ovulatie en ook wat klachtjes. Ik weet het uiteraard niet zeker dus ga gewoon testen op mijn verwachte NOD, maar mijn ongi kan daarna dus ook 6 dagen later zijn. Grrrrr, fijn onregelmatige cycli :x

14. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Misschien is het geen zeuren, maar moet je juist hierover eens gaan praten. Gewoon bleeeeeeeeeghhhr en alles eruit gooien wat je op je hart ligt. Dan kun je misschien weer wat beter op een rijtje krijgen en kan iemand echt tips geven. Ik denk dat je nu idd niet veel hebt aan de therapie als er niet aan de kern gewerkt kan worden.

...is mijn bescheiden leken-mening :)

Heel veel sterkte!! En we begrijpen jouw probleem!!

15. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hmmm misschien is therapie in groepsverband idd niks voor je.... kan je niet individueel?? Kan me voorstellen als je tussen een groep mensen zit die allemaal veel hebben meegemaakt dat je uiteindelijk je mond houdt waar je juist wel over zou moeten praten..... Maar wij zijn hier hoor:) en tegen ons mag je altijd praten..... als je wilt natuurlijk en zeuren hmmmmm ik zie het niet als zeuren maar als een diep gekoesterde wens....waarvan wij hier allemaal graag zien dat hij spoedig voor je in vervulling gaat.......
    En ook gewoon eerlijk zeggen als je het geklets van de zwangere dozen hier zat bent hé! We willen graag dat je je hier thuis voelt ipv dat wij je wegjagen *knuff*

16. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Wat dacht je ga het lekker even van me afschreeuwen:D:D:D:D (grapje:p) maar zou je er niet misschien gewoon een test aan wagen???? Als het niet doorzet bedoel ik..... de spanning stijgt voor jou en ik duim me rot:p

17. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Even een vraagje aan alle zwangeren hier.

Hebben jullie iets gemerkt van de eerste 2 weken dus nog voordat je getest had of kwam het bij sommige misschien heel onverwachts? Ik ben namelijk constant bezig met te denken dat ik iets voel en dan voel ik het ook. En ik wil nu juist van dat gevoel af. Wil gewoon relaxed kunnen blijven en dan na 2 weken testen. Ik word zo moe van mezelf

18. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Ik heb niks gevoeld.... denk omdat ik niet verwacht had dat het zo snel zou gaan.... als je denkt dat je wat voelt dan voel je het ook denk ik;)
    Helaas je moet dus "gewoon" afwachten en of testen of niet..... nog 3 dagen volgens je banner dat moet toch nog lukken:p

19. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    @ femelepem waar heb jij bij je datums onder je naam staan hcg met getal??????? of ben ik nu heel blond :D

20. Jeanine1976

Jeanine1976 Actief lid

2 dec 2009
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel stom maar het was een voorgevoel. had nog nooit zoveel vruchtbaar slijm gehad. En ik had allemaal kleine pukkeltjes op mijn rug. Dat had ik bij de vorige zwangerschap, die helaas in een miskraam is geeindigd, ook. Ik was er dus bijna van overtuigd en gelukkig was mijn gevoel dus goed.
    Wat is voor jou nu anders dan? Spannend hoor!!

Deel Deze Pagina