Kom nog effies kijken hier! Probeer de laatste tijd wel mee te lezen, maar er wordt flink gekakeld. We gaan morgen een weekje op vakantie, precies tijdens eggtion time. Ga de kipkip methode ook maar eens uitproberen
Nou, vandaag word er echt heeeeeeeeeeeeeel weinig gekakeld hier! Ah, daar hoor ik goede verhalen over, eggtion tijdens de vakantie! Maar de kipkip methode, ik heb het ook geprobeerd, maar ik vond het echt helemaal niks! Hahaha Succes ermee!
MVL, nou hopen voor je dat je snel gerust bent en dan eindelijk kan genieten van een mooie zwangerschap. 1 ding is zeker er zit lekker een kleintje in je buik. Hexje, waaaat ga je trouwen!!!! **nee hoor grapje** knuffel, jeetje wat een gezeur met je zwager zeg hopen dat dat ook snel is opgelost. Oh jeetje dat was schrikken kan me heeel goed voorstellen zeg. Nou hoop wel voor je dat je even je rust kan vinden tussen de drukte door. Marjolein, yess leuk dat je ook weer mee doet hier **zegt iemand die ook net weer een paar dagen hier is haha** En nou lekker relaxen hoor en inderdaad je druk maken komt vast heeel snel!!!! Beschuitje, exen je hebt er niks aan ik hoop dat je hem snel gaat vergeten en lekker gaat genieten van je beschuitenman En hoe gaat het met de rest van de kippetjes????
oh ja die was dat niet dat je 30 minuten na de zaadlozing nog een keer klaar gaat komen zodat de zaadjes verder de baarmoeder in komen toch????
Pfffff inmiddels 2 huizen gestofzogen en opgeruimd haha lol en strijken ja dat moet ook nog vanavond anders heeft man morgen geen hempie
Yep, dat was 'm! 30 tot 45 minuten na de zaadlozing moet de vrouw dan nog een keer klaarkomen. Maar ik vind het echt niks! Hahahaha Lig je daar eerst 'n half uur te wachten, en dan kun je nog eens zelf aan de bak.
2 huizen nog wel???? En och, dan mag manlief toch lekker hemdloos rondlopen. Zul jij vast niet erg vinden!
hahahahahahahah ja dan moet je zelf nog aan de bak. mja. moet dat echt een half uur later? kan dat niet gewoon na de zaadlozing? ik dacht dat dat ook kon.
Ja, zo doen wij dat ook wel vaker. Maar volgens kipkip moest het 30-45 minuten later gebeuren... Ik hoop dat het gewerkt heeft, maar zo niet, dan ga ik 't toch echt niet meer zo doen.
Och, dat moet je ruim zien! (zoals mijn vader zou zeggen) Maar hoe komt het nou dat je 2 huizen hebt gepoetst?? Doe jij dat als werk?
hex..ik ga toch even wat strijktips en schoonmaaktips aan je vragen hoor zaterdag. want volgens mij ben ik niet zo een goeie schoonmaakster..... als dat dan nog gaat lukken he met die petunia's rond mijn nek wahhahahahahaha
Voor mijn werk poets ik ook maar dan in een instelling en ook werk in daar in de linnendienst.... en op donderdag heb ik altijd een werkhuisje en mijn eigen huisje lol dus 2 haha
@eternity, bedankt voor je pb-tje, 11 uur is prima en de plaats ook, ik heb je foto gezien dus zal ik je wel herkennen, ik heb een zwarte volvo met belgische nummerplaat uiteraard (kan niet missen) liefs suus
Pfff meid, waar je zin in hebt!!! Ik moet er niet aan denken. Ik heb al een hekel aan mijn eigen huis poetsen!
Dan ben ik op 11 uur op de afgesproken plek. Ik heb een grijze Corsa, maar ik denk dat manlief me wegbrengt. Maar we gaan elkaar daar wel vinden, moet niet moeilijk zijn zo! *knuff*
Gezellig !!! Ik heb trouwens in mijn album een fotootje gezet van onze nieuwe poes Woepy, samen met de jongste Joep ! Vanaf de eerste dag zijn die 2 verknocht aan mekaar ! knuf suus
Awwwwwwwwwww, da's echt mega-snoezig!!! Wat lief zeg, dat die 2 zo verkocht aan elkaar zijn! Super vertederend! Ik heb zo ook een heel schattige foto van Sparrow. Geeft ie mij een kusje. Ik zal eens kijken of ik die vanaaf in mijn album kan plaatsen. (ben nu op mijn werk)