Hallo meiden, bedankt voor alle lieve reacties op mijn verhaal over mijn zwager. Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet, en laat het dan ook maar een beetje zijn beloop. Het is bedoeling dat hij vandaag weer thuis slaapt (dat had hij bedacht...) en dat hoop ik ook van harte. Toen hij vanmorgen gewoon naar zijn werk vertrok was ik er wel klaar mee. (Hij was wel om 11 uur thuis vanmorgen, gek he) Het is dan ook het beste als hij weer zijn eigen bed in kruipt (of op de bank, en die kans acht ik groter). Tja Nanette, het kan best zijn dat je gelijk hebt hoor, maar op dat moment neem je geen risico, hij haalde echt een tijdje (bijna) geen adem meer. Ach, voorlopig zoekt hij het maar even uit. Als hij toch weer komt vlucht in naar mijn moeder... @Rieanne: ik hoop voor je dat het inderdaad een adertje is. Zal vast wel. @Fem: spannend eid. Ik zie ook een streepje al is het heel licht... Volgens mij was er nog veel meer waar ik op wilde reageren, maar weet het niet meer. Ik ben bang dat hier oma voor de deur staat. Vandaag ineens bruin met een spoortje rood. Wel absurd vroeg.... balen!
vrienlief net thuis hij zag het ook. Nu wel weer rustig. Morgenochtend nog eens proberen. Hou jullie op de hoogte. Ennu thanx he
Knuffel, ik hoop ook echt dat je zwager ervoor kiest om lekker in zn eigen bedje weer te gaan slapen! Wat zegt je man er eigenlijk van?? Hopelijk kom je snel weer aan je rust toe!! En wat balen van je ongi zeg! Zou het misschien een innesteling kunnen zijn? tis inderdaad wel heel vroeg namelijk...
@ femelepem..... ik zie een heeeeeeeel licht streepje maar vindt het altijd moeilijk vanaf een foto.... Is het een idee al s je morgen die dipstick nog een keertje doet dat je wat urine bewaard en dan een kvk 2v5 gaat halen? (kruitvat 2 voor 5 euro) en dan nog eens test???? Misschien dat die wat meer duidelijkheid geeft..... ik duim voor je hoor meis... @ Knuffel ik hoop dat je vanavond wat rust in je huis en je hoofd hebt en dat je zwager weer naar huis is.... of het nu op de bank of in een bed is dat maakt niet uit als hij maar niet bij jou is... *knuff* En ff over je bruin met bloed het kan innestelling zijn hé voor oma nog veel te vroeg dus ik duim nog steeds verder dat mijn typ verwarring van gister waarheid word *knuff*
Femelepem dan graag testen voor 8 uur... ik moet dan weg om te werken hahaha ik hoop het zo voor je meis !! Het lijkt het een heeeeeel licht streepje maar ik heb er ( nog) totaal geen verstand van.
@fem.... ik heb een beetje nare ervaringen met deze lijntjes daar komt het door.. was wel steeds zwanger maar het bleef niet zitten... Dus ik duim voor een mega streep morgenochtend! @knuffel.. denk je wel een beetje om jezelf?? Je kunt nietvoor de hele wereld zorgen en jezelf vergeten he!!!!!!!!!!!!!
@Femmelepem Wat spannend!! Ik zie ook een heel licht streepje....Ik zou morgenochtend nog eens testen met ochtendurine. @Rieanne Kan me heel goed voorstellen dat je geschrokken bent. Ik had exact hetzelfde vorig weekend. Daarna niets meer gespot en aangezien mijn borsten nog iedere dag pijn doen ga ik er maar van uit dat alles nog goed is. Hele dikke knuf!
Tja ik haal me allerlei dingetjes in het hoofd. Net vriendinnetje gesproken en zij zag het ook. Streep is streep zegt ze maar ja ik ben zo bang dat het straks fout is of dat het weer weggaat. Nou ja we zullen het wel zien. Gewoon agwachten en hopen dat evt beebje zich vasthoudt.
Thanx ik ga er weer vandoor effe expeditie robinson kijken met mijn lief. Morgen 0700 uur weten we het
Zo, ben weer grotendeels bijgelezen @Femmelepem; spannend. Ook ik zie inderdaad een heel licht streepje. Hopelijk morgenochtend een duidelijke!! @Rieanne; balen meid, maar ik zou me niet al te druk maken. Zolang het eenmalig is en vooral slijm met een beetje bloed kan het zoveel (goede) oorzaken hebben @knuffel; hopelijk snel de rust weer terug. @verder ben ik volgens mij heeeel veel vergeten, maar ik weet het niet meer Fijne avond verder!!
He femmelepem ik ziet hem ook hoor twee roze streepjes oohhhh wauw `t zou toch geweldig zijn . Morgen of overmorgen(hmmm4 sept mocht niet geloof ik of stiekum wel)nog een testje maar ook ik heb goed hoop voor je.succes
Femmelepem; spannend, de duimen draaien voor een knaltest!!! Ik lees dat er vandaag weer heel wat is geschreven over de kipkip methode . Laten jullie mij wel even weten als het effect heeft gehad??? Ben nml zo benieuwd!
Zooooo ben weer een beetje bijgekomen jeetje zeg baalde gister wel maar heb mezelf goed bijelkaar gepakt vandaag heerlijk gewerkt en zeg nieuwe ronde nieuwe kansenmaar eerst oma maar zo snel mogelijk de deur uit zien te werken grrrrrrrrr@#$% Lekker om jullie gekakel weer ff bij te lezen en soms erg schrikken; @ Rianne; kan me voorstellen dat je geschrokken bent maar hoop en wens heel hard met je mee dat het echt alleen een adertje is je hoord het wel vaker.kop op dikke knuf @knuffel; jeetje mina zeg wat een toestand allemaal ik hoop dat de rust weel snel terug keerd bij jullie en je weer lekker je eigen leven kunt lijden sterkte @ beschuitje; ik heb je hele verhaal gelezen en begrijp je boosheid. Het gaat er idd niet eens om of hij stopt maar dat gelieg bleeeehhhh. Mijn man kan soms aardig diep in het glaasje kijken.En hij drinkt alleen in het weekend of tijdens het voetbal kijken(soms begint dat weekend dus al op woensdag :xEn af en toe heeft hij dus ook een kwade dronk kijk hij zal me met geen vinger aanraken maar kan dan wel heeeeeeeel onaardig zijn. De vlgde dag zegt hij dan ,"ja ik ga er mee stoppen echt ik drink geen druppel meer." En af toe houd hij het een paar weekenden vol maar dan ineens is het weer hommeles. Maar ja ook hij moet het toch echt zelf doen en willen net als beschuitman. maar lieg er dan niet om. ik denk aan je en een dikke knuf van mij die heb je verdient. nou kippetjes ik ga ook op stok want vanochtend om kwart over 5 stond dit kippetje al naast haar bedje. truste voor straks
Hallo, Laat ik me ook maar hierbij voegen, ben eigenlijk een 35+ kippetje....Maar dat zijn er hier wel meer volgens mij. Jullie kunnen het e.e.a. in mijn banner lezen; samengevat; ik ben de gelukkige mama van 3 meiden, we proberen al ruim 3,5 jaar een 4e ukje te krijgen. In maart leek dat te lukken maar dat werd een miskraam in mei. Nu in MMM. Manlief heeft slecht zaad. Verder alles oke. Volgend Cyclus ik aan de Clomid en dan IUI. We blijven nog even hoop houden. Ik ben nog verre van bijgelezen, maar ga vanaf nu meedoen...Liefs
Hallo lieverds, hier nog even een kort berichtje van een gesloopte kip. Het is inderdaad allemaal een beetje veel en ben er dan nu ook wel achter dat ik niet de hele wereld op mijn schouders kan nemen. We werden de laatste dagen geleefd door overmacht. Heb net ook een zwaar en vooral moeilijk gesprek gehad met m'n ventje. Komt wel weer goed, maar de tranen zitten hoog zeg maar (ik weet nog niet precies welke hormonen, maar ze doen hun best). Over oma.... ik weet het niet. Het lijkt nu weer gestopt... en zo vroeg Maar ja, je weet niet wat stress allemaal kan doen.... we wachten af. Zondag maar eens testen als het zo blijf maar ben nu in een bui dat ik zeker weet dat oma toch echt voor de deur staat.. Ik ga nu echt proberen te slapen maar ben zelfs daar te moe voor. Lig al sinds half 10 op bed. Goede gespreken, even tokken.... Nu dan echt tot morgen....