@femmelepem, gefeliciteerd!!!! super dat je je urine ff mocht testen, heb je die heerlijke zekerheid! kan me heel goed voorstellen dat je het eng vindt, maar gaat vast supergoed!
@mvl: hahaha, jullie willen me echt allemaal aan het testen hebben hè... Maar met een cyclus van 37 dagen kan ik nu echt nog niet testen. En ik ga gewoon even uit van die 37 dagen. (voor m'n eigen gemoedsrust ) @Femmelepem: GEFELICITEERD MEIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat ontzettend fijn voor je!!!! @mykelti: zie je nou wel, dat ze niet zeggen dat je eerst moest gaan afvallen! Maar wel fijn dat je een goed gesprek hebt gehad! @kristel; maar de vorige keer had ik ook die licht positieve test pas op dag 34 ofzo. Dus ik wacht toch nog maar eventjes, denk ik. Ik hoop voor je dat die vermoeidheid echt over gaat hoor! Je mag alleen nog maar zo vermoeid zijn door een zwangerschap! @marjolein: ja, gemeen hè!
Mykelti, spannend meis dat jullie nu een verwijzing hebben! En idd als de gyn nog zegt 3 maanden, is prima, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent je! Hou ons op de hoogte hoor!! Ben benieuwd!!
ja dat was zeker even fijn! na 2 zwangerschappen is ze geen onbekende meer voor ons en dat geeft net even wat extra vertrouwen in haar woorden! en nu die data er zijn, gaat het wel een beetje kriebelen hoor! Het is net alsof alles even moet landen......je weet heel goed dat niets vanzelf sprekend is en ik heb hier helaas ook al te vaak gezien dat het eenmaal zwanger nog zo spannend blijft! Daarom treed er denk ik een soort zelfbeschermingsmechanisme op waardoor ik me nog steeds niet echt realiseerde dat het nu echt zo is dat ik zwanger ben..... de klachten geven ook wel wat moed, misselijk moe en nu ook pijnlijke borsten.....ga er dus langzaam aan een beetje in geloven maar goed, genoeg ego nieuws! Hoop echt dat er snel nog meer roze bij komt, september moet gewoon een goede aanvulling leveren op de augustus lijst!!!!
tja, to test or not to test..... spannend allemaal hoor!! ik moet nog ff wachten, nog geen test stress voor mij gelukkig
misschien een idee om testen in bulk in te kopen scheelt een hoop geld en dan kan er naar harte lust getest worden
Ik ben bang dat de gynacoloog dit gaat zeggen, maar dat zien we dan wel weer. Alles is gewoon "goed" aan mijn kant, dus hopelijk zien zij dat ook in... Jij maakt het overigens goed spannend! Kan me voorstellen dat je niet weer teleurgesteld wilt worden. Enne, 1 voordeel van een onregelmatige cyclus is dat je snel voor een echo mag doorgaans!
meiden ben er weer even van door ga eens even kijken of ik expeditie robinson kan kijken op interent (gisteren te laat thuis van paardrijles
eternity, gooi jij ondertussen even een testje er tegenaan.... anders slaap ik vanavond weer slecht....dat wil je toch niet op je geweten hebben gnagnagna.....hihihih
oh, de druk wordt wel opgevoerd zeg maar ik moet zeggen ,ben ook wel een beetje nieuwsgierig hoor...... dus eternity.......
Owww, jullie zijn echt slecht!!! Hahahaha Maar er mochten morgen toch geen nieuwe zwangerschappen aangekondigd worden!? Dat was toch de deal? En als ik al ga testen, dan moet het wel met ochtendurine.
Ik denk, dan heb je een medestander om eternity zo gek te krijgen dat wij niet zo lang hoeven te wachten