je hebt wel gelijk hoor, maar ja, een beetje opjutten is ook wel leukbrengt me weer een dagje verder....
Eternity...jij gaat volgens mij testen?!? Maar als het morgen is, kom je het hier toch wel effe melden he!!!!
Maar je bent al overtijd dusssssssssssssss mag gewoon met middag urine, en dan doe je er morgen ochtend nog 1 ter bevestiging..... dus je doet dan toch geen aankondiging, we weten t dan al gekkie.....
Nee joh, die gyn gaat dat ook niet zeggen! Je hebt toch gewoon eisprong, en een regelmatige cyclus. Hebben jullie trouwens manlief z'n zwemmers al laten testen?? (dat weet ik niet meer... sorry) Hahaha, is dat zo?? Krijg je dan eerder een echo??? Dat is dan weer positief. Maar ik moet eerst maar eens zwanger zien te worden...
Saffron, ik heb ook die zelfbescherming hoor, nog niet blij, dat besef komt pas na 10-12 weken, ik denk dat je dat automatisch doet om niet helemaal in een dipe gat te vallen, als het verkeerd gaat. En helaas, denk ik daar iets teveel aan.. Ik hoop ook dat er nog vele mogen volgen, laat september ook maar een mooie roze maand worden...
@Fem Van harte gefeliciteerd!!!! Echt super!!! @Eternity Ik zeg stop met drinken en aan het eind van de middag testen!!!! En dan uiteraard meteen aan ons laten weten he.....
dames, er moet me toch ff iets van het hart. als ik jullie verhalen zo hoor en de teleurstellingen die jullie hebben meegemaakt, het raakt me wel hoor! ontzettend dapper dat jullie met goede moed weer verder gaan en genieten van de dingen die er zijn (voor de dames in roze) en dingen die hopelijk komen gaan. ben zelf nog maar een groentje op dit vlak, de teleurstellingen zijn mij (nog) bespaard gebleven. ik hoop dat als ik een paar rondes verder ben met geen resultaat ik ook nog vol goede moed verder kan gaan. dit wilde ik ff kwijt.
Als ik morgenochtend vroeg zou testen, dan test ik toch veel te vroeg? En ik ben niet overtijd. Ja, als ik een cyclus van 28 zou hebben wel ja. Maar ik ben ook pas om 5 uur afgewerkt dames, dus dan is het wel erg laat om te testen! Gekkies!
Lieve woorden van je, ik ben er 1 die al het een en ander heeft meegemaakt, 2 missed abortions met de nodige ziekenhuis gebeurtenissen, maar ondanks dat blijft je kinderwens zo sterk, dat je wel weer opkrabbelt en verder gaat. Hopelijk blijft dat leed je bespaard, want ik kan het echt niemand aanraden..PFF
Ja, sperma is gecontroleerd, maar de dokter heeft er overleg over gehad in het ziekenhuis. In dit ziekenhuis controleren ze vrij streng en samen hebben ze het als ok beoordeeld, maar als ik de resultaten zo bekijk, is het niet geweldig van kwaliteit. Even wat uitslagen voor wie het iets zegt...2 waardes (2 monsters genoemd) totaal aantal zaadcellen: 15 en 27 (ref 20-200) Goed bewegend %: 11 en 13 (25-100) Matig bewegend %: 24 en 28 (25-100) Matig bewegend % (2e vermelding??): 11 en 15 (zonder ref) Niet bewegend %: 54 en 44 Abnormale kopvorm %: 97 en 98 (dit is soort van "normaal" in dit ziekenhuis) Het lijkt mij, met mijn lekenhoofd, niet super goed zijn sperma, maar wie ben ik?! En je krijgt idd eerder een echo als je niet weet hoe ver je heen bent. Ik wel in ieder geval!
Lief berichtje hoor!! En je hebt eigenlijk niet echt een keuze he als het niet lukt. Je wilt het zo graag, dus dan maak je er het beste van!!! Ik hoop voor je dat het voor jou zover niet hoeft te komen!! En Eternity, ben je er al uit???? (niet teveel naar ons luisteren hoor, echt doen wat je zelf wilt!!)
we gaan gewoon van die 28 dgn uit!!!!!!...... t is nooit te laat om te testen..... apotheek, benzinepomp, etc... moet ik nog even doorgaan....
ALS ik dan ook ga testen, dan zet ik het uiteraard wel hier in 't forum neer. Maar ik ga 't niet tijdens de meeting dan vertellen. Want dat hadden we beloofd. Nu zit mijn vriend ook al te zeggen dat als ik morgen zou testen, ik het jullie meteen kon melden daar, dat dat leuk zou zijn. (hij weet niet dat we gezegd hadden dat we dat niet zouden doen) Zucht... hahahaha
als de wens er is, tja dan doe je ook veel zoniet alles voor he, zo zit ik ook wel in mekaar. opgeven doe je maar zo niet. ik weet helaas uit mijn omgeving hoe het mis kan gaan, van niet bevrucht tot de dag van geboorte. ik was dus al een beetje gewaarschuwd voordat ik er aan begon. maar goed, als ik kijk hoe ik er nu mee bezig ben..... tja, dan ga ik er helemaal voor!! (en mijn mannetje gelukkig ook )
Daarom gewoon straks testen, dan kun je het vanavond nog vertellen!! Ik testte ook 5 dagen voor NOD positief!!
Mykelti, ik heb helaas echt geen idee. En kan ook niet helpen zoeken op internet, want zit op mn werk
Meid, ik heb testen GENOEG! Daar gaat het niet om. Maar dat is een beetje laat in de middag om te testen. Jullie zijn echt erg! Hahahaha Ik wilde echt pas volgende week gaan testen, maar misschien doe ik nu morgenvroeg nog wel even een testje. Dan zal ik de uitslag hier neer zetten, maar verder tijdens de High Tea niet bespreken.