hcg is het zwangerschapshormoon dat is bij mij 2 keer gemeten en als het hoger is dan 1 is er inderdaad een bewezen zwangerschap. Bij mmij was het hcg nog erg laag, maar wel een bewezen zwangerschap of eigenlijk een bewezen vmk. en daar ging het om. We weten nu dat het werkt alleen dat het nog niet innestelt
Balen lentebloem, is niet leuk. Ik had even moeite met het vinden van het nieuwe hok. Maar toch gelukt. Ik dacht even dat ik klandestine in een boom op stok moest.
Zo ik ben eindelijk ook weer eens op stok ! Heb ontdekt dat we weer in een nieuw hok zitten. *Ziet het goed uit hier * Moet nog wel even wennen aan mijn nieuwe plek op stok haha.... Ehmm lentebloempje wat rot dat je oma op bezoek hebt. Stuur haar maar snel weer weg. Hier is ze net vertrokken, gelukkig. Ik schaam me een beetje om het te zeggen maar sinds ik geen condooms meer gebruik heb ik echt veel meer zin haha lig dubbel dat ik dit nu zeg schaam schaam...vriendlief vindt het wel best natuurlijk lol Ik heb verder niet alles meer bijgelezen hoor, er is geen houden aan joh ! Bij het afval topic lees ik 1 a 2 bladzijdes per dag bij en dan ben ik er weer, hier moet ik er meer dan 50 lezen na het weekeind !!!!!!!!!!!!!!!
Hoi Alexandra, Ja dat blijft lastig bij therapie of je er werkelijk iets aan hebt of niet. Maar als je kinderwens je zo beheerst mag je er best over praten. Is echt geen zeuren hoor. Als dat nou het geen is waar je meezit dan is dat gewoon zo. Soms moet je gewoon net zo lang tegen een deur aan trappen tot hij open gaat of tot je ondekt dat er een raampje open staat of zoiets. Niet voor anderen gaan denken. Daar schiet je niets mee op. Als iemand het niet op kan brengen te luisteren is dat zijn of haar probleem. Jij hoeft je nergens voor te schamen. Zeker niet met zoiets.
Ten eerste, Ik heb het gevonden!!!! (Het nieuwe hok dan...) @Fem en Mykelti: wat waren jullie belachelijk vroeg vanmorgen!!! Van de stok gevallen??? @Suus: welkom terug!!!! @Lentebloempje: dat is balen zeg! Niet leuk. Heeft het toch niet gewerkt, die gevogel-napte ooievaar.... @Femke: wat goed dat je vrij bent!!!! Gezellig! @Alexandra: wellicht is deze manier van therapie dan inderdaad niet de juiste voor jou. Het is wel de bedoeling dat je er (uiteindelijk) iets mee opschiet. Niet dat je je er slechter door gaat voelen! Een hele dikke knuffel van mij (misschien om je heel even iets beter te doen voelen....). Nog even over het starten van een topic. Ik ben bang dat ik de traditie doorbroken heb. Het 3e hok werdt door mij gestart (dit is alweer hok nummer 5), en het vorige door Marjoleintje... Toch hoop ik van harte dat Leo de traditie weer oppakt!
Zo vroeg ben ik elke dag op. Dan ga ik namelijk naar mijn werk toe. Maar dan ben ik ook weer lekker vroeg klaar. Morgen kan ik lekker uitslapen. Heb nachtdienst.
@Femmelepem Ik voelde veel steekjes links en rechts, had een beetje branderig gevoel (net alsof je blaasontsteking krijgt) en had ongi krampen, maar al 8 of 9 dagen voor NOD. @Alexandra Misschien inderdaad beter om individueel therapie te volgen? @Lentebloempje Balen van je ongi! Hoop dat je er snel weer van af bent....
Ik had zo'n goede hoop. Zoals de gyn al zei, het moet nu goed komen en dat dacht ik ook heel de tijd. Voelde mijn buik, tijdens eisprong was ik misselijk en een beetje brakjes. Kort daarna was ik zoooo moe en had ik steekjes. Maar ongikrampen heb ik niet. Misselijk wel veel, maar ik kan mezelf erg goed ziekpraten. Misselijk ben ik elke dag wel een keertje. En ik heb geen pijnlijke borsten. Kortom heb het gevoel alsof mijn oma weer op bezoek moet komen al is dat pas zaterdag of zondag het geval.
Waarom doe je morgen dan niet een test? Als je een regelmatige cyclus hebt, weet je in ieder geval waar je aan toe bent...
Omdat het nog te vroeg is, banner geeft aan over 3 dagen maar het is pas over 5-6 dagen. En daarnaast wil ik niet weer een nega test in handen hebben. Ik weet wel dat ik niet zo moet zeuren maar dit gevoel komt elke maand weer terg. In het begin vol vertrouwen en daarna weer teleurstelling. Vind het hartstikke eng
Hey femmelepem, wat grappig ik heb precies hetzelfde. Ben nu 3 x zwanger geweest met fostimon en iui en ook 3 x mis gegaan rond de 5 weken. Wat gaan ze er bij jou aan doen??
@Fem Dat hebben we allemaal hoor meis, dus schaam je er aub niet voor! Bang om te testen omdat je niet weer een omo witte test in handen wil hebben. Kan het me echt heel goed voorstellen. En iedere maand weer denk je dat je wat voelt. Hele dikke knuf!!