Alweer een nieuw hok voor de 30+ kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Zien jullie mijn banner wel goed???:(:(:(

Ik ga zo misschien nog wel even naar het Kruidvat. Toch maar een paar testjes halen. Dan kan ik zondag testen. Morgen vind ik niets....positief leuk voor mij vervelend voor sommigen....negatief vooral heeeeel slecht voor mijn humeur...

2. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ik hoop het nog steeds voor je. Je hebt het zooooo verdiend. Knuf voor knuffel

3. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Doe maar meid en snel weer wat positiever denken hoor en tot rust komen want dit helpt je ook niet. Kom op meis je kan het je kan het.
    En die zwager van je is het huis uit dus nou even bijkomen.
    Dikke knuffel

4. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    En even aan alle andere niet zwangere kippetjes. Echt heel veel respect voor jullie. Ik kan jullie zo goed begrijpen. Je bent wel blij voor anderen maar eigenlijk hoop je stiekem maar een ding, dat jij de volgende bent. En ik gun het jullie ook allemaal zo erg. De een niet meer dan de ander. Jullie hebben allemaal al veel meegemaakt.

Nogmaals bedankt voor alle positieve reacties. Dat geldt natuurlijk voor alle kippetjes.

5. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    @ lieve knuffel:D

Thx voor je berichtje..... en ik hoop zo dat het jou ook heel snel gegund is dat weet je! Dus morgen toch een warhoofd knuffel:D:D we zullen je wel weeer een beetje relax maken hoor en nee we willen geen slecht gehumeurd knuffeltje maar gewoon een gezellig knuffel:D

6. Lieve meiden... Even snel tussendoor want ik heb bezoek. Maar ik wil jullie even een heeeerlijke middag wensen morgen!!! Ik heb t er wel moeilijk mee dat ik niet meega, maar heb die keuze nou eenmaal gemaakt... Maak er een geweldige dag van zodat we snel een nieuwe date plannen met zn allen en dan kom ik zeker mee!!!

Nanette nog even voor jou ik wens je heel veel sterkte!!
    En voor Alexandra en Jippiejee ook een dikke knuffel!!
    En voor knuffel ook!!!

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @knuffel, hoop voor je dat je snel rust kunt vinden in je koppie nu het huis weer voor jezelf hebt. ik weet dat dat altijd langzamer gaat dan gewild. ik zal wat positieve, rustige energie jouw kant op sturen. jullie high tea van morgen werkt ook vast positief!

8. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Je bent een lieverd...... en we zullen aan je denken morgen hoor.....* had je zo graag mee willen hebben* je wordt morgen gemist hoor echt waar!!! Hele dikke knuffel voor jou

9. Dank je lieverd!!! Moet wel effe een traantje wegpinken nu hoor...!

10. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Hoi meiden

Alvast een hele leuke dag morgen. Denk af en toe aan mij als ik hard aan het werk ben.
    Ga nu even terug lezen.

11. leonieke

leonieke Niet meer actief

Allen, Hallo... ik ben er weer... over de 800 berichtennu al.. datga ik nooit meer bijlezen..:$

Ben wel per pb bijgepraat over de belangrijkste nieuwtjes.. en heb de laatste 2 pagina's op eigen kracht gelezen..;)

Mykelti, Hey meis.. Ik begrijp uit de berichtjes dat je verder 'mag' in het mmm circuit? Beetje dubbel..maar wel fijn dat ee nu serieuze actie gaat volgen..!
    Tot morgen... uw taxi rijdt voor!

Femmelepem, Ik hoor dat jij gewoon zwanger bent!!! Whaaa! Wat leuk.. gefeliciteerd! Je hebt je banner nog niet op zwanger staan, dus ik ga ervanuit dat het 'nieuws vers van de pers' is!

Eternity, hoorde dat jij morgen een testje gaat wagen... Ik zal voor je duimen!!

Knuffel, Ik lees over bruinverlies..heb je dat anders nooit voor NOD?? Oei veel te spannend.. daar wordt je onzeker van he?..:(
    Gewoon inslaan die testen! (Hoewel.. zondag ochtend na al die thee van morgenmiddag...:p)
    Zwager weer weg als in naar huis? Dat betekend dat ruzie weer over is? .. dat is wel zo fijn..
    Rustig aan meis.. vroeg onder de wol... & de deur barricaderen voor oma hoor!!!!!! Zie je morgen rond 12.15!

Nanette, Getsie.. wat spannend met je broer.. Ik hoop dat alles met een sisser afloopt (niet teveelnare ingrepen) en dat zijn kinderen zich lekker vermaken bij je... Jummie frikandellen!

12. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    *geeft zakdoekje* niet huilen meis..... *dikke mega knuffel*

13. leonieke

marjoleintje... wat hoorde ik nou? ga je niet mee morgen.. :(
    Dat vind ik echt heel erg jammer!!! *trekt pruillip*
    Komt vast nog een andere keer (wat zeg ik; ik weet het zeker..het moet gewoon..!) En dan ga jij wel mee!!
    Enne... iemand moet het hok bewaken...:)
    Lfs

14. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hey leo :D hoe was het??? Heb je ons nog gemist???? :D:D:D

15. leonieke

Hey Hex..
    Het was superleuk! Kort maar krachtig..

Moest idd wel afkicken van jullie hoor..:p Nu net thuis en meteen weer achter de laptop... tss..erg!

Hoe is het met jou? Alles in gereedheid voor morgen? (je ging toch ook op ledikanten-jacht??)

16. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    meiden ik ga stoppen. Ben doodmoe, dus ga lekker tvkijken en op tijd naar bed. Wil graag morgen fit zijn.
    Tot morgen, heb er veel zin in.

17. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    @ leo, Ik heb licht positief getest en in het ziekenhuis nogmaals urine ingeleverd. Lab was erg stellig. Duidelijk een ja. Maar ik vind het doodeng en daarom laat ik nog even mijn banner op de gewone staan.

18. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    zo.... een deel van mijn to do lijstje kan afgestreept worden, wasstraat, boodschappen doen, kado zoeken voor vriendin, etem bij paps en mams, jamie in bad gedaan en naar bed, 1ste was zit in de machine........pfffff

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    jemig kristel, en dat allemaal in 1 dag! wordt al moe als ik er aan denk :)

20. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    En je haar dan??????

Deel Deze Pagina