Alweer een nieuw hok voor de 30+ kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    ook weer gevonden, nog even een half uurtje werken en dan hup de auto in naar huis.... tot later

2. Otje1975

Otje1975 Actief lid

4 aug 2010
    228
    0
    0
    NULL
    in de buurt van Breda
    Hoi meiden,

even een weekendje niet online geweest en er is al weer een nieuw hok geopend. Echt ongelooflijk (leuk, maar erg moeilijk bij te houden ;)) hoeveel er geschreven wordt.

En ben het helemaal kwijt. Maar is er nog roze bijgekomen?? En volgens mij weer wat dames met deze week NOD. Spannend allemaal weer!

En dan as weekend jullie kippenmeeting!! Misschien dat ik dan even online ga, wellicht dat ik het dan wel bij kan houden, hihi!

Nou, duik er hier vroeg in vanavond. Keelpijn en oorpijn pesten me, dus eens even onderdrukken met een goede nachtrust!!

3. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ik krijg straks als het weer niks is clomid, die had ik al maar krijg er ook pregnyl bij. Om je eisprong te regelen. Niet dat dat veel helpt denk ik. Want het probleem zit niet bij het vrijkomen van een ei maar bij het innestelen vermoed ik. Of agressief slijm of weet ik het. In ieder geval bij mij en daar kan ik echt niet goed mee omgaan. Ik weet dat het moet lukken want ik ben al eens zwanger geweest toen ik 20 was. Het is toen ook vanzelf weggegaan. (thank god, toen iig) Maar nu denk ik wat als dit de enige kans was?

Af en toe denk ik, weet je ik neem gewoon wat spuiten mee van mijn werk, vraag heel lief en met blinkende oogjes aan vrienlief of hij even wil doneren. En spuit naarbinnen maak ik mijn eigen iui wel.

4. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb eeens gelezen op een van de forums hier dat Tarwekiemolie ervoor zorgt dat je slijm beter wordt zodat het eitje beter nestelt. Ik ben ze in ieder geval maar gaan slikken...

5. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Oke maar een eigen gemaakte iui helpt toch ook niet bij de innesteling??? Het slijm beperkt alleen je bevruchting toch???

6. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda

Daar heb je ook weer gelijjk in. Nog niet goed uitgedacht dus. Af en toe heb ik rare gedachtenkronkels

7. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Haha geeft niks daarvoor zijn we hier om elkaar te helpen toch.
    Laat je kronkels maar lekker gaan.
    Hoop dat het een keer blijft zitten.

8. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    hoop ik voor jou ook. Moet toch een keertje goedkomen zou je zeggen toch?

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Fem: ik herken het wel hoor! Hier voel ik ook iedere maand van alles en ben dan weer zwaar teleurgesteld. Dat is ook waarom ik soms alleen lees (en niet reageer) op het forum, dan valt het me gewoon zwaar. Ik zou alleen niet te krampachtig niet testen. Wat ik wel had, en anderen met mij, is dat je over tijd was, omdat je persé wilde wachten en er kwam geen ongi. Soms als je dan nega test, geeft je lichaam het "vrij" ofzo en wordt je vrij snel ongi.
    Het is dus een beetje een kwestie van op het juiste moment testen...niet te vroeg...niet te laat... ;):D;):D

@Knuffel: ben iedere dag om 6.30 uur op, sorry... :p

En ik weet niet meer wie het vroeg, maar toen ik zwanger was, had ik gelijk na mijn ei (tenminste denk ik, heb toen geen tests gebruikt) mega zere tepels en pukkels op mijn kin :$ En een innestelingsbloeding 3 dagen voor posi test. Daarna pas geen trek meer in brood, chocola etc.

Hier zo weer offline (al lijkt het of ik er altijd ben...heb mijn laptop op sluimerstand staan, hoef ik nooit websites te zoeken... :D). Ben een beetje brak, lijk verkouden te worden en misselijk, net als hubby... :(

Morgen ook weer vroeg op, want dan mag ik Annie mishandelen bij de BHV cursus... :D:D:D

10. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Goede tip.

11. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    dat zou je wel zeggen ja laten we het hopen.
    Ik moet nu wachten op de onderzoeken die gaan eind september ongeveer plaatst vinden heb 9 september er een gesprek over hoe en wat. Dus ben benieuwd.

12. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    wens je er heel vel succes en geluk toe. Deze keer kmt het goed.

13. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ben er weer vandoor. Lekker greys anatomy kijken. Trusten kippetjes. Sluiten jullie het gloednieuwe hok goed af?

14. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Ik ga ook mijn plekje op de nieuwe stok zoeken. Fijne avond, tot morgen en slaap ze!!!

15. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Echo, echo, echo

Het is hier nu wel heel stil! Of galmt het zo omdat we het hok nog niet aangekleed hebben????
    Nou ja, dan sluit ik ook maar af.

16. leonieke

leonieke Niet meer actief

Hey Knuffel.. Ja het is nog wat rustig hier he?? Als de postbode morgen is geweest weet iedereen weer waar we 'wonen'... wordt het vast weer drukker!

Woensdag ga ik jullie voor 3 dgn verlaten...( Leo goes Belgie!) zou jij alle evt belangrijke meetings meldingen naar mij toe kunnen pb-en?
    Met het gemiddelde tempo van het gekakel hier ben ik bijgelezen tegen de tijd dat ik zaterdag bij jou zou zijn.. :p

17. leonieke

Lieve Fem,

Ik denk ook dat iedereen dit wel in meer of mindere mate herkent..
    Hoe je het van je af kunt zetten...? Pfff... goede vraag...!! :(

Als je weet hoe dat moet wil ik het graag van je horen... :)

Wachten op iets wat zoooo belangrijk voor je is is gewoon de hel!!! knuf!!!

18. leonieke

Deal!
    Ik ga je in de gaten houden!!! :D

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @leonieke, prima plan hoor! hopen dat mijn mannetje flink kan presteren onder druk ;) ik las net iets over tarwekiemolie, ook maar eens ff naar kijken. voor nu eerst oogjes dicht en snaveltje toe

20. leonieke

Gebruik het op advies van meiden hier ook. Hoewel ik erg positieve verhalen lees merk ik zelf eerlijk gezegd niet veel van toename VS (vruchtbaar slijm :p)
    Is wel plantaardig en: baat het niet, schaadt het niet!

Over die prestatiedruk... hier: gewoon niet vertellen van exacte datum ei.. anders faalangst op cruciale momenten (hij dan..;) niet ik.. LOL)

Trusten!

Deel Deze Pagina