Alweer een nieuw hok voor de 30+ kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eternity

eternity Niet meer actief

Jezus meiden, het gaat niet goed met mijn hormonen.
    Ik weet niet wat voor hormonen het zijn, maar ik ben echt mega emotioneel. :(
    Dus sorry als ik een beetje emo of raar overkom hier.

2. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland

Euh dat heet vrouw zijn:D:D Dus ik zeg welkom in de wondere wereld van de hormonen hahahahahaha pas maar op als je denkt dat dit erg is haha als je zwanger bent kun je helemaal om alles janken hahahahaha dat wil je niet weten hahaha Ik had pas lekker gekookt dacht ik.... (alleen voor man lief toen at is zelf nog brood LOL) was het vlees hardstikke taai dus hij maakte er een grapje over..... en ik helemaal in tranen en kon ook niet meer stoppen haha achteraf hebben we er samen verschrikkelijk om gelachen maar op dat moment hahahaha Dikke knuff hoor ene ook ik vindt het wel eng hoor voor zaterdag dus dat ligt niet aan jou dat is gezonde spanning denk ik:D:D

3. eternity

Haha, heet DAT nou vrouw zijn??
    Maar ik ben normaal eigenlijk niet zo heel emotioneel. Maar sinds ik van de pil af ben, ben ik echt 'n ander mens aan het worden volgens mij.
    Maar er staat me nog wat te wachten als ik zwanger ben, hoor ik wel! Hahahahaha.
    Wel fijn dat jullie er achteraf om konden lachen. Je man zal wel geschrokken zijn dat je zo moest huilen, of niet??
    Nou, ik moet me gewoon niet aanstellen over zaterdag, en gewoon mee gaan, en kijken wat er gebeurd!
    Thanks Hex! Dikke knuff!!

4. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Ik wil ook promoveren!!! :D
    Ben ook zo'n emo-muts aan het worden.....Paar weken geleden was een meisje haar moeder kwijt in de supermarkt en die stond te huilen en wie ging er gezellig mee lopen snotteren (tijdens het zoeken)??? Precies deze emo-muts!! En ik vroeger mijn moeder maar uitlachen en nu doe ik het zelf ook..... ;)

5. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Denk dat iedereen die stopt met welke hormonen dan ook dat je dan verandering opmerkt aan je lichaam en ook aan je geestelijke wezen.... Moet je eigenlijk is nagaan wat je al die jaren met je lichaam hebt gedaan:$8)
    Mijn mannetje was geshockeerd toen ik begon te huilen en snapte er ook eerst niks van tot dat ik hem uit kon leggen zonder snikken dat het hormonen zijn haha toen vond hij het ineens ook zeer grappig hahaha
    En over zaterdag haha we moeten allemaal niet zeuren haha en gewoon gaan we zijn allemaal niet eng hahahahaha:D en het wordt vast en zeker mega gezellig:p

6. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hahahaha zou ik ook gedaan hebben haha:DEn voor het promoveren typen alsof je leven er vanaf hangt hahaha:D

7. eternity

Haha, ik hield mijn moeder daar ook altijd mee voor de gek, en nu doe ik 't zelf ook.
    Gelukkig nog niet zo erg als dat zij had hoor. Als er 'n blaadje van de boom viel, dan moest m'n moeder al huilen, zo erg was het bijna! :D
    Ik hoop niet dat ik zo erg ga worden.

8. eternity

Ja, ik heb gewoon ook 15 jaar de pil geslikt hè... :$
    Maar ik weet niet of ik wel zo blij ben met hoe ik dan nu ga worden, hahahaha. Emotioneel, en dik! ;)

Wel fijn dat je mannetje het begreep! :D

9. eternity

O ja, Sanne: nog 75 berichten, en dan promoveer jij ook naar Senior Member! :D

10. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Ik de 500 grens en werd ineens seniormember haha.
    Trouwens die jankbuien...pff heel herkenbaar haha
    Tom hing iets te lang aan mij vast tijdens afscheid nemen bij de klas ... liep moeders daar weer met natte wangen haha.

11. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    En uiteindelijk mama

*legt tissues neer*

12. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland

Hahaha het emotionele kun je zo ver laten gaan als jij dat wil.... je moet er even je weg in vinden denk ik.....:p dus er is nog hoop hoor haha
    en dik??? Dat heb je helemaal zelf in de hand euh je mond:):):)

13. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    *knuff knuff knuff*

14. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    En dat ook zeker weten:D

15. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Dank dank dank, wij knuffelen wat af he de laatste tijd haha ;):D

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Eternity: ben heel benieuwd naar je trouwjurk! :D

@Sprokkel: jeetje, wat een mooie foto's!

Hier lekker vroeg thuis na de cursus. Gelijk even boodschappen gedaan, want ben niet echt lekker en dan heb ik straks geen zin meer. We zijn hier allebei misselijk, ik word verkouden en hubby heeft continu hoofdpijn...gezelli!... :(

Volgens mij had ik het nog niet gezegd, maar vrijdag gaan we naar de ha voor kennismaking en doorverwijzing naar de gyn. Spannend.... ;)

17. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Ik moet typen.........., ik moet typen.......

18. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Ik moet typen....., ik moet typen............:D

19. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Hoeveel berichtjes moet ik nu nog voordat ik promoveer?????

20. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Mykelti Wat spannend, heel veel succes!

Deel Deze Pagina