Zo maar even deel 4 geopend. Belachelijk dat ze het zonder aankondigen zo even gaan sluiten hoor! Maar goed... Simi, klopt de stats geven je gemiddelde aan die FF neemt van al je kaartjes. Bij de groene blokjes dag van ovulatie en dan telt FF af naar je NOD. MB, gefeliciteerd met je 20 weken vandaag!
Hoihoi, ff snel! Mieke, er is wel een soort van aankondiging geweest maar ik geef toe: erg duidelijk is het niet en bovendien ook erg snel ingevoerd! Dankjewel voor het openen van een nieuw topic! Zometeen weer naar de fysio om de uitslagen van de meting officieel te krijgen. Ben benieuwd... Verder had ik een echte PMS-ochtend met Mini die weer niet wilde drinken en ik was echt een beetje wanhopig en moest heel erg huilen. Maar nu gaat het weer beter hoor, ben ook een beetje moe en niet helemaal lekker vandaag. Ik heb trouwens sinds de bevalling HEEL erg last van PMS. Nou was ik rond die tijd al nooit het zonnetje in huis maar nu moet ik iedere maand huilen en dat deed ik nooit. Anyway, je krijgt er iets moois voor terug he, om maar een dooddoener te gebruiken! MB: gefeliciteerd met je 20 weken!!!! Wow hoor, sta er even bij stil dat het maar mooi goed gekomen is met je. En ik hoop dat het iedereen mag gebeuren want ik gun het jullie ALLEMAAL!!!
Miepie, je huilt gewoon iedere maand omdat je zo gelukkig bent Ik had wel 'gehoord' van die aankondiging. Heb het net even gevonden. Topics met meer dan 1000 berichten gaan ze sluiten, je kunt dan gewoon weer een nieuwe openen. Dit doen ze om de snelheid van het forum erin te houden.
Haha Mieke, echt HEEL gelukkig! Ik vind het zo erg, ik ben helemaal geen jankerd en heb er een hekel aan om te laten zien dat ik gevoelens heb, ik ben graag een onneembare vesting, hahaha! Bij de fysio was het goed, ze zei eigenlijk niks meer over de afplatting. Vorige keer had ze ook gezegd dat ze zelf liever oefeningen doet dan helmpjes dus dat is wel prettig. Mini doet het verder gewoon heel goed kwa ontwikkeling. Wel schijnt ze uitzonderlijk druk en sterk te zijn, haha! Dwz dat ze eigenlijk nooit echt ontspant, behalve als ze slaapt. Tja, alles is interessant he? En vooral haar eigen lichaam en de buikspieren aanspannen enzo, ze is gewoon altijd bezig die kleine wurm...
JOEHOE present!!!!! Vandaag Rick naar KDV, brullen............ ach arm kind hij is helemaal van streek Hij heeft nu wel lekker geslapen. Hoop dat het nu beter gaat! Om 18.00 uur ia mama er weer
Ik heb jullie ook gevonden!!! Dus de volgende keer moeten we sneller een nieuwe openen want we mogen maar tot 1000, nou daar zitten we zo aan volgens mij!!! Dus eind van dit jaar kletsen we in 30-plussers en zwanger worden (deel 1300)
Jahoor ik ben present! Gelukkig had Timon gewaarschuwd, anders was ik echt verbaasd geweest. Even ego: ik ben ongesteld :x jammer, maar ook niet heel erg, het was een redelijk normale cyclus en daar ben ik blij om. Het lijfje doet het goed Behalve dat ik ongesteld ben geworden begon mijn dag vanochtend waardeloos. Loop ik de deur uit ligt er een dooie kat op onze stoep Dus ik gebaar naar de overbuurman (die staat buiten) van: wat is dit nou??? Komt er een vrouw naar me toe: 'is ie dood?'. Blijkt dat ze hem net heeft aangereden... staat helemaal te shaken, arm mens. Ze kon echt niet meer remmen. Vreselijk. De buurman heeft hem in een doos gedaan. Dierenambulance gebeld. Er kwamen nog mensen voorbij die hem kennen, dus het baasje wordt wel gevonden. Ik ben weer terug naar binnen gegaan, heb mijn eigen katten heel hard geknuffeld en ze laten beloven dat zo nooit, maar dan ook echt nóóit zomaar mogen oversteken.... en toen kwamen de tranen. toch. Dus Miepie, je bent niet de enige die vandaag heeft gehuild Ik schaam me een beetje, maar dit grijpt me meer aan dan de ramp in Haïti....
Heppie: Je hoeft je niet te schamen hoor!! Ik zou precies hetzelfde hebben, vreselijk als er iets met een beestje gebeurt. Ik moet er niet aan denken als er iets met mijn 2 honden gebeurt. Ik heb ook een keer zoiets mee gemaakt alleen toen ging de hond van vrienden dood (vergiftigd!!) , ik wist niet hoe snel ik naar huis moest om die 2 te knuffelen. Wat afschuwelijk dat het arme beestje zo voor je deur lag, wel fijn voor het beestje dat ie snel dood was. Is vreselijk als ze lijden!!!! Sterkte!! Jammer dat je ongesteld bent, maar wel fijn dat het weer op gang is en nu weet je zeker dat het allemaal weer werkt!!
Ondanks dat ik had gewaarschuwd was ik toch verbaasd dat het nu al was gebeurd. Desondanks heb ik jullie gevonden!
Ja, hopelijk begint deze ochtend beter Bijna weekend! Hoe gaat het met de andere meiden op het wachtbankje? Sophia, arme Rick, hopelijk went hij snel op het kdv. Miepie, fijn dat de fysio er het zelfde over denkt als jij. Eerst oefenen, en zo te lezen heeft mini daar wel zin in
Goedemorgen, ik heb het ook gevonden! Nog even snel een laatste berichtje voor we straks in de auto springen naar de sneeuw, kan niet wachten! De auto zit helemaal tot de nok toe volgepakt maar we zullen vast wel weer iets vergeten zijn. Nou ja, Thom en mijn snowboard zijn het belangrijkste toch . Heppie, jammer dat je ongi bent geworden, op naar de volgende ronde dan maar! Wat zielig voor die kat! Ik ben er ook wel eens bang voor geweest toen een van ons niet meer thuis kwam maar die hebben we een paar dagen later gelukkid springlevend in een andere wijk terug gevonden. Vreselijk als die arme beestjes zoiets gebeurd . Nou dames tot over een dikke week!
ja dat werkt niet bij zwangere mutsen he! Zeggen dat je tot 1000 pag mag en dan bij 930 sluiten, dan snappen ze het niet. Ik dacht al wat is het rustig Maar... gevonden even mijn ontbijtje af eten en dan weer naar de VK. Ben nu toch een beetje onzeker geworden. Alles gaat goed en bij de echo was de groei ook goed maar iedereen vindt het zo gek dat ik nog mijn 'gewone' broeken draag. En ik weet het niet want het is voor mij ook de eerste. Ik ben niet heel slank (mt 42) dus het verbaasd mij ook wel maar ja als het met kruimel goed gaat zou het toch goed moeten zijn? Liefs van een onzekere, simi
SIMI! Fijn toch dat je je gewone kleren nog aan kan. Ik had met 10 weken al een andere broek nodig. Ben dan ook een aangeklede trapleuning dus dat merk je snel. Ik ben ook zo benieuwd hoe datmet de 2e zal gaan, je groeit dan sneller natuurlijk. Inmiddels is mijn buik weer helemaal strak.... en ik sport niet eens! Weet niet of ik dat geluk 2x heb MAMA! Have fun en kijk goed uit! HEPPIE! In de middag is het goed gegaan en heeft hij gespeeld! ALL! Ik heb gisteren gedeeltes van de actie voor Haiti gekeken... had ik beter niet kunnen doen Heb de hele avond zitten brullen..men wat een mamagevoelens! Had ik eerst nooit, ik huilde inderdaad eerder om een poes of hond Wat afschuwelijk allemaal zeg! Pff en dan die weesjes die hier ineens in het koude nederland aankomen Echt heel zielig!
Gevonden!!! Heppie, jammer van je ongi. Maar inderdaad fijn dat alles nog steeds werkt, dat vond ik ook een opluchting. Wat naar zeg, een dode kat op je stoep. Als mijn katten langer wegzijn dan ben ik daar ook altijd bang voor, dat ze aangereden zijn en ergens liggen. Gelukkig zijn ze wel gechipt, dus als iemand ze vindt kunnen ze achterhalen waar hun baasjes wonen. Maar ik zal ze vandaag ook toespreken: kijk links, kijk rechts en nog een keer, als je oversteken moet (van bassie en adriaan). Soof, wat er op haiti gebeurt gaat mijn voorstellingsvermogen ook te boven, vreselijk. Ik heb er zelf moeite mee dat ik volgende week naar curacao vlieg, en daar 2 weken vakantie ga vieren. En iets verderop zijn mensen die niets meer hebben en waar alles een grote puinhoop is. Maar ja, het enige wat ik kan daar aan kan doen is geld storten, al voelt dat wel een beetje als het afkopen van mijn schuldgevoel8). Simi, kan me je onzekerheid voorstellen, maar dat wordt je vooral aangepraat door de mensen om je heen. Jij voelt je kindje en merkt dat je buik groter wordt, en dat is het belangrijkste. Dat de andere mensen beweren "nog niets te zien", ach, laat ze maar kletsen. Maar wel goed dat de verloskundige je twijfels serieus neemt, hoop dat ze je gerustgesteld heeft. Overigens, ik ben bijna nog niets aangekomen, hooguit 1 kilo. Maar goed, de beeb weegt nu iets van 300 gram, dus daar zit het gewicht ook nog niet. Ook mijn borsten zijn niet veel groter geworden, kan mijn BH's nog gewoon aan (alleen niet meer met kantjes enzo, dat gaat snijden). Zal allemaal nog wel komen, maar ja, die dingen kunnen je zo onzeker maken. ALL, de baby-uitzet wordt weer uitgebreid, we hebben een hele mooie box gevonden op mp. Van bopita, een ronde, in wit en zilver. Met wieltjes, dus lekker flexibel. Vind zelf dat ik goed bezig ben.
Oh Meiden ik was met 20 wkn al ca. 12kg aangekomen Op het eind was het 23kg! Is nu nog 4kg van over. Maar dat mag wel op die botjes van mij hihihihi
Sophia, MB, ik heb ook nog niet naar veel beelden van Haïti gekeken, ik vermijd het eigenlijk een beetje... enerzijds omdat het me vreselijke beelden lijken, anderzijds omdat ik best een hekel heb aan de manier waarop de media dingen opblazen. Nu is dit natuurlijk een gigantische ramp maar daar hoef ik niet 24 uur per dag aan te worden herinnerd (heb gisteren dus ook de radio uitgelaten). Ik vind het wel goed dat er zoveel hulp op gang komt, dat is ook echt wel nodig... Sophia, fijn dat Rick zo lekker heeft gespeeld! goed hoor, hij went al lekker dus. En logisch dat het een beetje wennen is toch?