Hallo allemaal!! Met huisdieren en een kleine, ondeugende dreumes, lijkt het me een goed plan om dit jaar een kerstboom te nemen met onbreekbare ballen.. Hebben jullie dit jaar ergens al een winkel gezien met mooie onbreekbare ballen? en ander vraagje; wat vinden jullie mooi bij zwarte ballen staan?
Ik denk dat je nog even moet wachten tot dat Sinterklaasje weer terug naar Spanje is. Meestal vliegen in de eerst volgende reclame folders de kerstballen je om de oren. Ik weet dat ze bij Karwei altijd mooie hebben. Ik hoop ze dit jaar daar weer te kunnen halen.
Wij hebben ze afgelopen jaar bij intratuin gekocht, beetje champagne kleurig. Denk dat bij zwart heel veel kleuren kunnen. Kun je misschien ook beetje kijken wat mooi staat bij je interieur.
Intratuin, groenrijk elk tuincentrum heeft wel iets.. maar ik zou inderdaad na Sinterklaas kijken of alvast wat foldertjes kijken. Ook de Makro heeft trouwens veel kerstspullen.
Ik heb zilvere bij de xenos gekocht. Heb mijn dure ballen van de trap latten vallen Ze zagen er niet geweldig uit in de verpKking maar nu ze hangen zijn ze best leuk..
Ik zag ze vorige week bij de lidl liggen...24 ballen voor 5 euro...en ze waren mooi! Misschien liggen ze er nog wel.
Zie ze in de kerstfolder van oa Action en Blokker. Wij hebben al een heel aantal jaar plastic ballen van de Blokker en blijven mooi! Heb je in pakket met kleintjes en grote, maar ook zo'n tube met ballen. Kosten ook nog eens bijna niets
Hallo dames! Dank voor de suggesties! Even ter verduidelijking: ik wacht wel tot na Sint, maar vind de voorpret net zo leuk Heb gisteren mooie gekocht bij Tuinland, hadden ze in alle kleuren ook onbreekbare variant! Bij Lidl had ik gezien, niet meegenomen en nu op helaas!
Ik heb vorig jaar bij kruidvat gekocht, heel mooie, maar daar moet je idd ook nog even op wachten denk ik...
Lady@ Fijn dat je al wat gevonden hebt. Ik weet niet waar je woont maar ik heb hier nog zilveren liggen . En slingers .
@marnat: wat lief! Groningen is helaas niet erg om de hoek voor mij! Heb al wel wat ballen gevonden....maar ben nog niet klaar denk ik Ik baal echt dat ik die bij de Lidl niet heb meegenomen, waren niet allemaal mooi, maar er zaten hele aparte opengewerkte tussen! Wat ik wel heb gekocht zijn van die bloemen met clips eraan...met glinstertjes..helemaal leuk
Wij hebben plastic ballen. Hier dan geen dreumes maar wel 2 drukke honden en 3 zeer speelse katten haha Ik vind ze best mooi, je ziet niet dat het plastic is. We hebben wel een paar glazen ballen maar deze zitten helemaal boven in, ik vond ze zo mooi Wij hebben ze bij de groenrijk weg, net zoiets als intratuin.
lady@ Ja dan kan ik je helaas niet helpe,. Denk in eens was laata bij xenos waren ook al veel ballen allerlei soorten weet allen niet of er plastic bij waren . Of heb je daar al gekeken? Hier heb ik genoeg ballen in plastic ik hoef niet meer zoeken. Eerder te veel ballen vandaar ik het je aan bood . Ze staan al op mp dus wie weet .