Irisjuh! Jeetje je maakt het wel spannend zeg! Haha. Stomme vraag misschien, maar van welke klusweek denk je dan ongeveer dat het is? Die testen liegen echt niet hoor! Hou me op de hoogte! Liefs
Hoi Meid, Je hebt gelijk hoor, als het goed is zijn er nog dagen genoeg om op het zwanger forum rond te dwalen. Ik houd mijn vingers gekruist voor je ! Knuffel, Bibu !
He Irisje, Wat een verhaal zeg! En wat super dat je waarschijnlijk zwanger bent. Ik ben heel benieuwd wat je huisarts zegt, hou je ons op de hoogte? Echt heel weird maar wel geweldig!
Hoihoi Tsja welke klusweek zou het geweest zijn... Als ik kijk naar het streepje zou het plusminus ongeveer 13 dagen geleden moeten zijn. Dan kom je op de 11, 12, of 13e. De 13e begon ik smiddags een druppel bloed te verliezen. smorgens hadden we nog geklust.het zou eigenlijk alleen de 13e kunnen zijn. Daarvoor hebben we niet geklust.En anders, weer helemaal een week daarvoor. Het weekend van de 7e toen hebben we ook geklust. groetjes irisje
hey Irisje, Wat spannend meis! Jeetje! Ik ben ff niet geweest en nu lees ik dat je misschien wel zwanger bent! Ik duim heel hard voor je! Ik snap goed hoe spannend dit voor je is! Bij mij loopt mn cylcus ook heel anders dan normaal..Temp is ook wat anders en ja, die ovutesten die bij mij vorige week posi aangaven....wel vreemd..nouja, normaal gesproken zou het wel kloppen maar ben dus week na nod beginnen te vloeien (was zwanger) dus misschien denkt mn lichaam anders en heeft die op de normale tijd een eisprong omdat ik zo vroeg al een mk heb gehad.. Ik weet het niet maar vind het zo raar...heb vanaf gisteren pijnlijke, grotere borsten en mn tepels zijn ook weer heel groot...Meestal heb ik dit na mn eisprong...Ook soort eisprong krampjes die ik ook vaak na ei heb..raar allemaal....dus denk dat ik toch ook al ei heb gehad...ik houd mn temp goed in de gaten want daaraan kan ik veel aflezen.. Meis...ik hoop heel erg voor je dat je gewoon zwanger bent! Liefs Syl
ohhh... spannend Syl, ook voor jou weer. Ik weet in mijn geval echt niet wat ik ervan moet denken. Ik ga eerst maar eens bellen met de huisarts. Jullie zullen me wel een rare vinden, maar werd toch echt geestelijk gestuurd om deze testen te doen, zo midden in mijn cyclus. Apart he? Ik vind van wel! Liefs Irisje
Ja, dat is zeker apart ja...vind het echt spannend! Ik had 2 dagen terug zo'n rare droom.....dat mn borsten super gegroeid waren en dat ik zwanger was..dat mn borsten zoveel gaan groeien hoop ik niet hoor, als ik over een tijd weer zwanger ben, haha maar vond het zo'n grappige aparte droom. Ik vind het allemaal erg positief klinken bij jou! Ik blijf voor je duimen! Liefs Syl
He Irisje weet je al wat meer? Ik ben zo benieuwd! Ik las bij een ander onderwerp dat je bepaalde vibes hebt en dat je veel aanvoelt. Vertel eens. Voel je bij mij ook wat aan? Ik wil zo graag zwanger worden....Heel veel succes in ieder geval en hoop voor jou op positief nieuws!
Ha Irisje, ja gek he die korte cyclussen...ik heb ook een miskraam gehad en wij zitten nu in de 5e ronde, net vanochtend ongesteld geworden ...maar goed. Ik heb na mijn miskraam cyclussen gehad van 2 keer 28 dagen, 1 keer 25 dagen en nu 21 dagen..ik reken dan altijd terug en ga ervan uit dat ik mijn eisprong 14 dagen daarvoor heb gehad, dus op resp dag 14, 14, 11 en nu dag 7. Daarvoor had ik ook korte cyclus van steeds 23 dagen en daarmee ben ik ook zwanger geworden dus niets aan de hand denk ik....ik begrijp niet zo goed hoe je je eisprong op dag 7 kunt hebben en toch een cyclus van 29 dagen...na je eisprong duurt het toch 14/15 dagen en dan wordt je toch ongesteld??? Maar na een miskraam is de boel dus nogal eens in de war...die ovutesten zijn dan wel een uitkomst he? Heel veel succes voor jou ieg!! Groet, Koosje
hai Irisje, spannend allemaal hoor ! ik heb hetzelde meegemaakt alleen bij mij was het zwangerchapsweefsel weer gaan groeien. ik had een natuurlijke MK maar helaas was er een klein deeltje blijven zitten die ervoor zorgde dat de test pos was (HCG 250 en met MK laatste test <20) uiteindelijk heeft dit 12 weken geduurd ! maar het kan ook heel goed zijn dat je zwanger bent hoor ! duim voor je !
Oh shit... ja... dat kan natuurlijk ook nog. Mijn gevoel zegt dat ik gewoon zwanger ben, maar we zullen het zien. Hoelang was je toen zwanger? Is het er vanzelf uit gegaan? Hoe kwam je erachter? werd je gewoon ongesteld? Steeg je hcg waarde? had je zwangerschapsverschijnselen? Werd je dikker? Sorry voor al mn vragen, liefs irisje
he he, het is gelukt. Ik heb eindelijk eens een foto van een test in mn album kunnen krijgen. De fotos zijn erg onscherp, maar krijg ze echt niet beter. Ik moet het met mn telefoon doen en die maakt zeer slechte fotos. Heel misschien zien jullie iets. groetjes irisje
Irisje, nou volgens mij zwanger hoor! Ik ben benieuwd of je nog naar je huisarts gaat. Laat even weten goed? Ik ga voor de zekerheid alvast met met ovu-testen beginnen, wel een beetje vroeg (dag 7 vandaag) maar na die "miskraam" neem ik geen risico meer! Liefs
Hoi meiden Ik kom net bij de ha vandaan. Ik had een invaller. Volgens hem kun je onmogelijk zwanger zijn en menstrueren. Ik heb daar ook een zw-test laten doen en positief. Ik zet hem in mn album. Ik moet nu bloed laten prikken voor; schildklier, suikerziekte en HCG. Maandag-ochtend ga ik dat laten doen. groetjes irisje
Nou ja ! Je hoort wel vaker dat mensen zwanger zijn en menstrueren. Vreemd dan toch dat je daar ook positief test. Succes meid, ik hoop het beste voor jullie.
Hey meis, Je hoort het inderdaad wel meer hoor dat mensen zwanger zijn en toch menstrueren hoor... Veel suc6 maandag... hihi (de foto's zijn voor mij duidelijk genoeg hoor!)