Volgens mij ben je gewoon zwanger hoor en wat de anderen ook al schreven..je hoort vaker dat een vrouw menstrueert, maar wel zwanger is! Spannend zeg meid maar die testen zijn gewoon positief, want zie idd wel degelijk een streep op allemaal! Wow was het maar alvast maandag voor je he... Liefs Mirre
Ja volgens mij kan het voor haar niet snel genoeg maandag zijn... hier draaien de duimpjes voor je dat het weekend snel voorbij gaat hoor! xxx
Altijd leuk om te lezen dat er meiden zijn die (uiteindelijk) toch zwanger zijn geworden. Gefeliciteerd voor allemaal ! Wat een geweldig gevoel moet het geven om plotseling twee streepjes op je test te hebben staan. Maar zover is het hier nog niet. Ben ook nog niet lang bezig, maar vind het wel leuk en leerzaam om alle ervaringen van iedereen hier op het forum te lezen. Sinds ik gestopt ben met de pil, heb ik namelijk het idee dat je sommige veranderingen gewoon kunt voelen in het lichaam. Klinkt misschien een beetje vaag. Maar ik ben bijvoorbeeld emotioneler, mijn borsten zijn af en toe gevoeliger, dat soort dingetjes. Mijn cyclus is op het moment circa 30 dagen, dat is heel netjes. Ik zit nu in de "wachtperiode" van de cyclus. Als ik het goed begrepen heb, vind de innesteling van een bevrucht eitje circa 5-10 na de eisprong plaats. Zo'n 4/5 dagen na de eisprong (weet eigenlijk de precieze dagen niet meer) had ik heel licht dat gevoel in mijn buik alsof ik ongesteld moest worden. Ben mezelf niet gek aan het maken, hoor, maar ik vroeg mij gewoon af: zou dat het gevoel van een innesteling kunnen zijn ? Ik probeer gewoon een beetje mijn eigen lichaam te begrijpen en te ontdekken wat de dingen zijn die ik voel. Ik heb nu ook sinds een paar dagen een beetje een raar gevoel in mijn lichaam als ik ga zitten. Het gevoel alsof je tampon verkeerd zit (sorry, ), alleen er zit er echt geen. Dat gevoel kan ik dus niet thuisbrengen. Herkent iemand dit gevoel ? Groeten, Kenja
Het bovenstaande is wel een beetje een lang verhaal geworden..... Nu maar hopen dat iemand zin heeft om het vanaf het begin tot het eind te lezen, hi, hi,..... Groeten, Kenja
Hoi kenja klopt hoor wat je voelt. dat soort dingen merk je als je aan het ontpillen bent. succes met zwanger worden. Ik ga nu naar de gyn mag komen voor een spoedecho. begin op dit moment ook erg te bloeden. later meer info wat een verhaal wordt het, liefs irisje
Ha Irisje, de saga continues, wat hou jij het toch spannend. Dat van dat bloed vind ik alleen een beetje eng....laat je het horen? Dikke knuf en ik hoop op positief bericht!
Hoi Irisje, Spannend allemaal hoor! Eerst zo'n rare cyclus, dan een posi test en nu bloedingen? Ik ben benieuwd hoe het bij de gyn is gegaan. Heel veel succes! Dikke knuffel Hartje1
He Irisje wat maak jij het spannend zeg, ik volg je verhaal al weer een tijdje, je maakt me razend nieuwschierig Laat je even wat weten. Wat een raar lichaam kunnen we soms toch hebben he? IK duim voor je. Je hoort het wel vaker dat een vrouw gewoon door gaat met menstrueren. jennie72 succes
Irisje, Heel veel succes met alles en ik hoop dat alles goed is en je gewoon weer zwanger bent! Ik hoop snel iets te horen van je Liefs Syl
He meiden... Het einde nadert van dit spannende verhaal van Dikkie Dik. Op weg naar de gyn begon ik hele plassen bloed te verliezen. Ik moest zelfs even weg bij de bushalte, omdat ik bang was voor doorlekken. Aangekomen in het ziekenhuis werd ik na een half uurtje geholpen. Rapapa Rapapa... baarmoeder is leeg ( vertel eens iets nieuws) zelfs geen slijmlaag. Moest ik daar opnieuw een hcg doen. Is hij zo goed als BLANCO! ( wel met middag urine ) Ik stond perplex. Voelde me echt voor lul zitten. Ik heb gauw de test van de huisarts laten zien( die echt goed positief was ) plus de bloedafneempapieren met de datum van vandaag en wist hij niet wat hij erop moest zeggen. Hij kon niets vreemds vinden iig. Ik heb nu voor hcg en schildklier, bloed laten prikken. Als de hcg meer dan 500 is gaan ze verdere onderzoeken doen. De schildklier en de suiker bloedtest moet ik laten doen omdat mijn urine voel zit met witte bloedlichaampjes?!?!? Ik denk... persoonlijk... dat ik toch weer een vroege miskraam heb gehad, de test was positiever dan ik ooit heb gezien. Aan de andere kant... heb ik gewoon geen idee....zucht Laat mn banner even zo. Heel misschien kon het een nieuwe zwangerschap betekenen zei de gyn, maar die ben ik dan wel gelijk verloren vanmiddag naar mijn idee. Wie weet, wordt vervolgd. Liefs irisje Bedankt voor jullie medeleven trouwens in ieder geval.De belangstelling was enorm, zeer lief. Dus korte samenvatting: in 2 weken, menstruatie positieve ovulatietesten Eisprong positieve zwangerschapstest zwanger bloedverlies echo miskraam Ahum, gaat zeker over irisje...kan-niet-missen. hahaha... Ja, ik kan nog wel lachen hoor
hai Irisje, op dit nieuws had ik niet gehoopt, jeetje balen zeg kan me enigzins indenken hoe je je voelde "zitten"vanmiddag je had tenslotte het bewijs mee dat je wel hcg in je bloed had/hebt! een licchaam (en de natuur) kan zo oneerlijk en onvoorspelbaar zijn dat blijkt maar weer... ! nog ff de waarde van de hcg afwachten en dan ben je weer wat "verder"" ... suc6, ik denk aan je .. laat je het weten ?
meis toch..het is allemaal niet niks zeg.... wat apart allemaal.... Ik hoop dat je gauw meer duidelijkheid hebt.. meis, sterkte ermee..dat je toch snel zwanger mag zijn! Liefs Syl