is dit bandenpijn?

Discussion in 'Zwangerschap' started by , Mar 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

hallo allemaal,
    ik heb sinds woensdag ontzettend veel steken aan de zijkant vd buik net boven mijn lies meer naar mijn zij toe en trekt door naar mijn rug, als ik tijdje gezeten heb en overeind kom doet het zo pijn maar als ik eenmaal een poosje loop gaat het wat beter maar fijn is anders, doet echt veel pijn,ook als ik op die plek druk is het pijnlijk is dit nu bandenpijn?

veel liefs!

2. croky

croky Actief lid

Aug 9, 2007
    428
    0
    0
    ja!
    ik heb het nl. ook, precies t zelfde ;)

3. Niet meer actief

croky:
    het wordt nu wel wat minder maar is zeker nog niet weg, wat een akelig gevoel is dat zeg :(
    ik zat al te denken aan mijn blindedarm of blaasontsteking pfffff.
    zijn er nog meer dames die dit herkennen?

4. mejon

mejon Bekend lid

Apr 12, 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    ik had eergisteren 's nachts ineens last van een steek in mijn buik toen ik me omdraaide.
    ik heb dit in mijn eerste zw.schap ook regelmatig gehad dus ik herkende het wel, maar wist nooit wat het eigenlijk was.
    ik dacht dat ik me gewoon te vlug omdraaide want als ik dan op mijn rug weer even bleef liggen zakte de pijn van de steek weg.
    ik kreeg als reactie op mijn bericht hierover dat het bandenpijn is en dat kan best, maar wist neit dat het zo'n zeer kon doen.

mejon

5. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Ik heb precies hetzelfde, helemaal aan de linkerkant is het erg. Als ik een poos gezeten heb vooral heb ik echt de neiging om even krom te lopen tot het voor mijn gevoel weer wat opgerekt lijkt te zijn. ik heb ook begrepen dat het gewoon bandenpijn is.

6. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,384
    0
    0
    omgeving oss
    dat heb ik ook en heb het op google opgezocht en klopte ook ja
    lijkt net of ze met een mes in je steken doet echt pijn als je en verkeerde draai of zo maakt bah

xx

7. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

Feb 11, 2007
    1,008
    0
    36
    Hoorn
    Ik denk dat bij mij alle pijn die met een beweging gepaard gaat, bandenpijn is. Opstaan van de bank, omdraaien in bed, enz. Inmiddels herken ik het ook aan de soort pijn.

8. jeldou

jeldou Bekend lid

Jan 8, 2007
    729
    0
    0
    Hier nog iemand die er momenteel veel last van heeft.. ik voel me nu al een walrus, terwijl ik amper een buik heb!
    Moet echt met een kreet opstaan, whoehaaa en me er toe zetten want ik haat bewegen momenteel!
    Vooral ook als ik iets van de grond op moet rapen zit alles me in de weg..
    Ook heb ik last van alle broeken die ik aan heb, het zit gewoon niet lekker rondom mijn onderbuik.
    Ook continu van die scherpe pijnen. Zelfs omdraaien in bed doet al zeer!
    Ik hoop niet dat dit nog zo 20 weken duurt.. pfff

9. Sousa

Sousa Actief lid

Sep 5, 2007
    193
    0
    0
    Ik voel weleens van die steken in mijn zij, onderaan mijn ribben precies. En dan aan de rechterkant meestal. Dit zijn van die irri steken net een mesje die je constant steekt.

Weet echt niet waar ik het kan plaatsen.. (en ben nog maar bijna 11 weken)... hadden jullie dit ook, of komt dit jullie bekend voor?

10. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,384
    0
    0
    omgeving oss
    hey sousa dat heb ik ook ja!

xx

11. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

Jan 13, 2008
    2,072
    250
    83
    Ik heb iets vergelijkbaars (steken/drukkend gevoel net boven lies, vooral aan linkerkant maar soms ook door m'n hele onderbuik naar rechts), maar vaak alleen 's ochtends vlak na het opstaan. Dacht eerst dat het blaasontsteking was (heb het ook soms als ik goed uit plas), maar dat had ik niet volgens de uroloog. Denken jullie dat dit ook bandenpijn is? Heb er gedurende dag verder niet echt last van...

12. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    hoi allen,

ik heb geen pijn. maar wel iets anders, heel vreemd. zou zelf niet weten wat het is
    in mijn zij en mijn rug heb constant het gevoel alsof er iets drukt of trekt... wat het is weet ik niet, maar echt irritant gevoel...

iemand die dit ook heeft of heeft gehad?

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meiden!

Ik heb echt zo'n zeurende pijn bij mijn liezen en ook een trekkerig gevoel naar mijn onderrug, neem aan dat dit bandenpijn is? Heb tot nu toe nog helemaal geen 'klachten' gehad dus ik klaag er zeker niet over :D

Mijn vk zei al dat je er last van kon krijgen maar dat het weer ophield als de baarmoeder op je bekken ging steunen ofzo iets?! Heb zoveel gehoord, kan het soms allemaal niet meer onthouden!

Share This Page