http://www.pbs.org/wgbh/nova/miracle/program.html Echt heel mooi om de reis van ei en zwemmertjes van zo dichtbij te zien. 'T is een wonder.
zo mooi zeg! ga er later op de dag ff goed voor zitten, prachtig! heb een boek hierover, maar een filmpje is zo mooi om te zien!
hey meiden ! wat ook een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi filmpje is : http://nl.youtube.com/watch?v=wIYZ9HRKags
Mooi zeg! Niet te geloven eigenlijk dat dat allemaal in je lichaam gebeurd. Ik vind alleen wel altijd dat kindjes op een gegeven moment een beetje alien-achtig uitzien haha. Bij een vriendin op haar echo foto was het net een buitenaards wezentje. Vond het wel grappig.
Ik haak een beetje af bij het gedoe over God... Dat maakt het niet bepaald wetenschappelijk... Maar de filmpjes zijn indrukwekkend!
leuk om te zien die filmpjes. de reis van het ei maakt voor mij heel duidelijk dat het met de kont omhoog liggen echt onnuttig is
Grappig jou reactie te lezen Miepie ,zo veel mensen zoveel gedachten, mijn eerste gedachte was juist, 'wow, wat heeft God dat prachtig bedacht dat kan niet ' zomaar'ontstaan. Maar ik ben dan ook christen, vandaar ons verschil in mening. hele mooie filmpjes!
Wel mooi om te zien maar ook ontmoedigend als je ziet hoeveel moeite het kost voor de spermacellen om tot ons eitje door te dringen Wel grappig dat het juist de vrouwelijke cel is die niet makkelijk benaderbaar is. In de regel is dat ook zo in het paringsritueel. Vrouwen zijn over het algemeen toch selectiever. Een mooi stukje vind ik het moment dat de zaadlozing plaats vind. Ik maak me meteen minder zorgen om het restje wat er naderhand nog uitkomt
Dat ben ik wel met je eens malleboe! Dat zat ik ook te denken toen ik de filmpjes keek. Dan zie je dat het echt niet zo vanzelf sprekend is dat je (snel) zwanger raakt! Er moet eerst een hoop gebeuren en dan ook nog eens goed gaan! En wat je zegt over die zaadlozing dat viel me ook op! Het spuit echt tegen de baarmoedermond, dus er moet sowieso wel iets doorheen gaan meteen!