Daar ben ik alweer. Nog even een vraagje: sinds mijn eisprong vorige week heb ik iedere dag een beetje rood/ roze bloedverlies. Zijn er nog andere meiden die dit ook hebben gehad? Ook heb ik het gevoel dat zich er allerlei dingen in m'n maag afspelen (wat dat ook mogen zijn!). En met vlagen ben ik misselijk. Een naderende ongi of....?! Groetjes Marie
haihai meid Als ik zo je verhaal hoor zal ik haast denken dat het van een innesteling zou zijn. Je moet nog heel even geduld hebben en dan kun je op je NOD een testje doen als je dan nog niet ongi bent geworden. Nou meid ik wens je sterkte en hopen op het beste veel liefs marlon
Als het sinds je eisprong is, dan kan dat bloedverlies ook een ovulatiebloeding zijn. Je innesteling is later dan je eisprong, dus een innstelingsbloeding kan niet vanaf je ovulatie plaatsvinden. Ik wil je natuurlijk niet ontmoedigen hoor! Het kan alle kanten op natuurlijk.
Bedankt voor jullie reactie meiden! inmiddels ben ik sinds m'n eisprong, dus vorige week dinsdag, aan het bloeden. In het begin keek ik daar niet raar van op, maar ik vind het zo gek dat het dus al een dikke week duurt. Tja, hopen op het beste.. Voor jullie ook!