Sorry meiden ik wil even mn verhaal kwijt, want ben er de hele dag Al mee bezig! Wij zijn van online overgestapt naar telfort internet ivm de kosten. Omdat wij internet ivm werk van ml niet kunnen missen, hebben wij het bij telfort zo geregeld dat zodra online opgezegd wordt, telfort diezelfde dag internet zou leveren. Nu is vandaag online internet beƫindigd en telfort heeft nog steeds geen internet geleverd! Ik ben vandaag de hele dag met de klantenservice in de weer geweest. Zo vaak hun 0900 nr moeten bellen, maar het enige wat ik te horen kreeg is dat wij nog even moeten wachten en dat het tot vanavond zou kunnen duren! Nu hebben we netjes afgewacht en je raadt het al: nog steeds geen internet! :x Ik ben razend en bent het wachten beu! Pfff zo dat is er uit....
Dat is wel slecht! Maar waarom op dezelfde dag? Ik kan i ternet ook niet missen ivm werk en heb bij het overstappen de nieuwe aansluiting een week eerder aan laten sluiten dan dat de oude stopte. Had ik een week om eventuele problemen op te lossen
Ja achteraf gezien was dit niet een slimme zet. Maar de telfortmedewerker garandeerde ons dat er niets mis kon gaan! We stappen ook niet zovaak over van tv of internet provider. Hadden dit niet aan kunnen zien komen helaas....
Wel slecht zeg, wij zijn rond de kerst overgestapt en kregen zelfs 1,5 week voor de afgesproken datum kreeg ik sms dat het beschikbaar was. Vind het echt heel slecht!
Was online via de PSTN (telefoon) aangesloten toch? Dan verwacht je dat alles met de bekabeling in elk geval in orde is. Ik zou in elk geval kijken of het een mogelijkheid is dat je even tijdelijk op het netwerk van jullie buren mag om te zorgen dat het bedrijf geen verlies gaat lijden. Heeft Telfort/KPN wel het signaal al geleverd? Als er gezegd wordt dat dit vandaag zal gebeuren dan moet dat eigenlijk voor 12 uur ook zo zijn. Online is al afgesloten? Er kan namelijk maar een contract op de lijn zitten een dubbele is technisch niet mogelijk. (althans dat was wel altijd zo) Verder zou ik vragen of ze je de telefoonkosten vergoeden, als je de telefoonfactuur naar hun toestuurt doen ze dit wel gewoon, het is buiten jou schuld om namelijk dat het niet werkt. Het lijkt me zinvol te vragen of er een monteur langs kan komen op korte termijn, hebben jullie een zakelijk abt afgesloten? Want in dat geval mag je meer eisen stellen dan een gewoon abonnement. Persoonlijk zou ik daar altijd voor kiezen als je er financieel van afhankelijk bent.
Ml werkt een aantal dagen in de week vanuit huis. Heeft nu voor morgen iets kunnen regelen gelukkig! Online is iid al afgesloten en hebben hier een bevestiging van ontvangen. Telfort heeft de internet nog niet opgeleverd (geen signaal dus). Modem is iig goed afgesloten. Ben bang dat ik morgen weer moet bellen... En ga dan zeker voor een vergoeding van de kosten vragen! Tnx voor de tip
Herkenbaar, wij hebben uiteindelijk 2 weken moeten wachten. :x Ik hoop dat het bij jou sneller zal gaan.
De klantenservice kan zien of het signaal al geleverd is. Ik heb zelf voor KPN gewerkt in het verleden en die gebruiken dezelfde systemen omdat ze natuurlijk beide onderdeel zijn van KPN. De ervaring is alleen wel dat je niet altijd iemand aan de telefoon krijgt die daadwerkelijk alle informatie in huis heeft. Het systeem is letterlijk een doolhof en vaak hebben alleen medewerkers die lang in dienst zijn nog de inleggegevens voor de oude systemen die daadwerkelijk direct een signaal aan of uit kunnen zetten. Het heeft soms ook nog wel zin om lang de telfort winkel te gaan op een rustig moment. Dan kan een medewerker van de winkel bellen en een handje helpen. Scheelt vaak enorm in de communicatie omdat collega's elkaar meer informatie geven.
Telfort..tja...wij zijn snel weer overgestapt. Duurde eeuwen voordat ze hadden geleverd wat ze hadden beloofd, daarnaast is de klantenservice volgens mij soms bemand met geĆÆrriteerde pubers.. Wij moesten ook maar wachten en toen ik vroeg waar het klachtenformulier was moest ik het zelf maar opzoeken en gooide ze de Hoorn er op.
Dit laatste zou ik doen. Een collega die jou echt ziet zal ook beter zijn best doen voor je. Moet je wel heeeeeel aardig en zielig doen Beetje flauw misschien maar dat helpt echt... Erg waardeloos trouwens...wij hadden dit met Alice vroeger...dat liet 3 dagen op zich wachten...ik heb het toen weer opgezegd en wat anders genomen...ze hebben dus nooit aan ons geleverd.
Hmmm, wij wilden van Ziggo naar Telfort overstappen maar ik denk dat wij voorlopig maar bij Ziggo blijven.
Wat vervelend voor je. Maar goed, bij elke provider zal wel eens wat mis gaan. Wij zitten al vanaf ons trouwen bij Telfort, eens internet + telefonie, op een gegeven moment telefonie opgezegd en nu alleen internet. Nooit gedoe gehad, aansluiten en opzeggen ging allemaal als vanzelf. Succes!
wij stappen binnenkort over naar telfort.. hoop dat het hier dan wel goed zal gaan. heb het mett mn mobiele abonnement toen wel gehad dat internet het niet deed.. na eindeloos aan de telefoon kwamen we er achter dat telfort zelf was vergeten de internetbundel aan te zetten..
Even als geruststelling voor degene die willen overstappen: hier echt nooit problemen met Telfort. Laatst slecht signaal, werd gelijk opgepakt en verholpen. Ook nieuwe router toen. Ze belden toen zelf later terug of problemen verholpen waren. Ook konden we tegemoetkoming krijgen in kosten als signaal langer slecht bleef. Maar erg vervelend TS. Blijven bellen en inderdaad telefoonkosten terugvragen. En niet te snel af laten schepen aan de telefoon.
Net weer gebeld en ze hebben een bericht doorgestuurd naar de netwerkbeheerder. De lijn is ondertussen wel actief, maar modem ontvangt geen signaal.... Zal hierover teruggebeld worden & er komt een monteur als dat nodig blijkt. Alleen kan dit twee werkdagen duren! Ligt eraan hoe druk zij het hebben.. En aangezien regio Amersfoort te kampen heeft met een grote storing zal dit dus lang gaan duren ben ik bang Pfff ik heb ook echt altijd pech...
Mijn man is al jaren klant van telfort en wij zijn ook al jaren tevreden. Nooit problemen gehad en vorig jaar deed onze internet het opeens niet meer, werden we netjes en goed geholpen. Binnen een week een nieuwe monitor en internet. Vervelend dat het nu bij jou wel misgaat.
Opzich worden wij ook goed geholpen. Het is alleen allemaal heel erg vervelend... Ben net door telfort gebeld en morgen ochtend komt er een monteur langs. Hopen dat we dan zsm weer internet hebben! Ze gaan er vanuit dat er iets mis is met de modem.
Bij ons deed er ook niets op de dag van oplevering. Hier kon Telfort uiteindelijk niets aan doen. Er was iets niet goed aangezet in de verdeelkast hier in de wijk en moest door iemand van kpn gebeuren. Verder zitten we er al een paar jaar bij. Vooral het interactief tv kijken is zo handig, even een programma op stop zetten als er iemand belt bijvoorbeeld. Opname functie gebruiken we ook regelmatig.
Dit hadden wij ook. Signaal kwam niet binnen op modem. Probleem lag in verdeelstation. Toen monteur bij verdeelstation iets deed, hadden we binnen 5 minuten internet, tv en telefoon. Is helaas zo, maar wij werden altijd goed geholpen door Telfort. Of wij treffen altijd de goede mensen, spreken ook wel de jongeren. Zijn al jaren tevreden Telfort gebruiken, veel minder storing en stabieler internet dan Tele2.