Hallo allemaal, vandaag een echo gehad met ongeveer 30 wkn..ons meisje zou ongeveer rond de 1100 moeten zijn maar ze was volgens metingen ruim 1600 gram hahah toen we dat hoorde.... Iemand ook ervaringen met dit gewicht.. Voor de rest zag alles er prima uit!!
Dat is raar dat ze rond 1100 moest zijn?want wij hebben met 31+2 de groei echo gehad en ons meisje is helemaal volgens de richtlijnen 1801 gram dus is gewoon normaal hoor
mijn kleine was met 29 weken al 1700 don't worry.. kindjes groeien op hun eigen tempo waarschijnlijk gaan die van ons op het einde iets minder hard hahahaha
hier gisteren ook groei echo gehad 30+3 dagen, en ons kleintje was al 1500gram. Maar toch krijg ik niet echt hele zware kindjes, de eerste woog bij de geboorte 3640 en tweede woog 3460, en die zaten rond de 30 weken ook gewoon op het zelfde gewicht als ons 3e ukje nu
Hier met 30 weken al 3,5 kilo. Maar had dan ook zwangegerschapssuiker en oudste lag 6 weken voor in groei. Bij geboorte dik een maandje te vroeg woog hij 4800 gram en was 56 cm lang. Maar hij was wel een uitzondering hoor, mijn 2de hadden ze met 30 weken al 8 pond geschat terwijl hij met bijna 37 weken geboren maar 3800 gram woog, dus met 30 weken rond de 2800 gram denk ik zo. Nu weer zwanger en hoop dat ik dit keer geen zwangerschapssuiker krijgt. Maar mijn buik groeit al weer zo hard,net als bij de eerste 2. groetjes.
hier bij de 28weken 5 dagen 1401 gram bij de 31 weken 6 dagen 1712 gram en vorige week woensdag bij 34 weken en 6 dagen 2162 gram.. bij de 28 weken was ze te licht. en bij de 31 weken was ze perfect.liep 2 daagjes achter en vorige week klopte het precies met de aantal weken en dagen morgen mag ik weer....
Hier met 30 weken zo'n 1300 gram en ze liep daar een ruime week achter op het gemiddelde (groeien zo'n 200 gram per week) dus volgensmij zit je mooi rond het gemiddelde?
Ach ja.. die van mij zat ook ver boven het gemiddelde. 3160 gram bij de geboorte (geboren in week 34!!!) Ieder kindje groeit op zijn haar tempo. Mijn zoontje groeit nog steeds ver boven het gemiddelde.
Volgens mij ligt je kindje dan juist aardig op schema? Mijn zoontje was met 31+5 1700 gram en geboren met 38+3 met een gewicht van 2665 gram, hij was dus juist aan de kleine kant...
Ons kindje werd geschat rond de 2000-2200 gram bij 32 weken. Volgens mij komt 1600 gram rond 30 weken wel zo'n beetje op hetzelfde neer. En bij ons voldeed het allemaal netjes aan de gemiddelden
Super van al die reacties...en eigenlijk dus redelijk normaal als ik dat allemaal zo lees! Nu hoef ik me geen zorgen meer te maken want we willen graag een kleine dikke meid hahah Iedereen succes verder xx
ons ventje was 1700gr met ruim 32wk. met bijna 37wk was hij 2700gr geschat en uiteindelijk met 37wk geboren met 2740gr en 44cm. ons zoontje was een kleintje. ik denk dat jou kleine dus wel een flinke zou zijn maar eerder gemiddeld dan te groot
met 30+1 was die van ons ook 1700 gram ongeveer en dat zou uitkomen op ongeveer 8 pond zei de gyn, maar aangezien hij nog een groeispurt moest maken kon het ook meer zijn