Als aanvulling op het zorgverzekeringtopic, welke zorgverzekering heb jij, of naar welke ga je overstappen en waarom?? Dan kunnen we even zien of er 1 ver bovenuit steekt. Ik kan maar 10 opties toevoegen, dus de laatste optie is: andere, dan kun je nog aangeven welke dat is.
Ik zit bij Unive zorgzaam, speciaal voor partners van militairen. De premie wordt van mijn man zijn bruto salaris gehaald, dit is dus voor ons voordeliger dan een andere verzekering.
ik heb cz jongeren verzorgd en dan aanvullend. er word echt niet heel veel vergoed vind ik.. valt best tegen, en moet sowiezo overstappen wil ik mijn bevalling etc niet zelf betalen volgend jaar. ik kreeg hier op zp laatst een tip van iemand (weet niet meer wie) maar die zei dat PMA menzis erg goedkoop is.. en dat is t ook! maar wil er wat meer info over.. dus, iemand ervaring?...
Hier is manlief overgestapt naar interpolis. Wel ook een goedkoper pakket gekozen, maar scheelt toch ruim 40 euro per maand. Ikzelf ben collectief via mijn werk bij de Agis en blijf daar nog maar een jaartje. Dit ivm volledige vergoeding kraamzorg en lactatiedeskundige etc. Durf niet zo goed over te stappen nu.
FBTO, met verhoogd eigen risico en geen tandarts zowel mijn man als ik onder de 100 euro per maand (aanvullend gezinsplanning, calamiteiten, buitenland en therapieen). Mocht je bij FBTO verzekerd zijn of je gaan verzekeren, word dan ZEKER ook lid van Vereniging Eigen Huis (ongeacht of je wel of geen eigen huis hebt), dat lidmaatschap kost je ongeveer 30 euro per jaar maar je krijgt er per polis (in ons geval per persoon) behoorlijk collectiviteitskorting mee, wij 12 euro per persoon per maand
Ik ben bij Delta Lloyd gebleven. Heb het start pakket gekozen vanwege kraamdekking. Deze vergoedt volledige eigen risico van kraamzorg, dit is max. 320,00. Delta Lloyd was voor mij het goedkoopste ook gezien mijn tandartspakket. Ook 100% uitkering ipv meestal 75%. Als je de verzekering sluit via independer krijg je korting.
We hebben ons laten adviseren om een collectieve verzekering via rabobank te nemen dit scheeld zo'n 15 %. Dit kwam ook voor ons als goedkoopste uit de bus. Ik wist dit ook niet eerder maar was blij dat we nog niet overgestapt waren.Anders was het Ditzo geworden.
anders gestemd, nl Ditzo. Deze kwam voor mij verreweg het best en goedkoopst uit de consumentenbond test. Compleet met aanvullende en tandverzekering.
Mis ook Ditzo in de poll. Gaan we nu ook heen. Is 30 euro per maan goedkoper en zit lens/bril verzekering bij voor mijn man.
hier ga ik over naar Unive. doordat al onze verzekeringen daar lopen krijgen we 10% korting op de basisverzekering. bij cz moest ik voor deze verzekering 145,00 betalen en ik ga nu 125,00 betalen