Ik heb nu al voor de 2e keer keelonsteking in 1 maand tijd. Ik krijg geen medicijnen van de dokter, omdat die niet gebruikt mogen worden tijdens de zwangerschap. Ik heb alleen erge pijn, drink nu maar thee met honing en van die anta-flu snoepjes. Weet iemand misschien iets anders waardoor ik er minder last van heb. Ik kan amper slikken.
He gatver wat balen! Hopelijk treft het je nu alleen in de zwangerschap en heb je er straks geen last meer van. Veel ijs en ijswater eten/drinken! En zo min mogelijk zuivel omdat dit slijmvormend werkt. Beterschap!
Ik zou geen melkproducten gebruiken, ookal verzacht dit wel. Beterschap meis Hoop dat je je gauw weer beter voelt. Liefs, Duveldraakje
Pas er echt mee op! Je mag wel medicijnen, dus als het erger wordt, terug naar de DA en vragen om antibiotica (penecelinne). Ik heb in het begin van m'n zwangerschap een ernstige keelontsteking gehad, kreeg niks van een vervangend DA... resultaat: Abces in m'n mond/keel. Werd gelijk naar het ziekenhuis gestuurd en daar kreeg in dus wel medicijnen. En die sloegen gelukkig snel aan. Dus pas er mee op!
ik mag helaas geen penicilinne, dus das minder en ben naar de dokter geweest en die kan me niks geven.
Oh bah, das minder! Er is een homeopatisch middeltje wat vreselijk smerig is, maar wel goed helpt. Is een spuitbusje, wat je in je keel moet spuiten. Ik zal zo even kijken hoe het heet. Verder veel drinken (veel slikken helpt... ), appelmoes en ijsjes zijn ook verzachtend.
Ik heb voor mijn longontsteking wel penniciline gehad en nu heb ik antibiotica. Misschien verschild het wel per ontsteking, dat weet ik dan niet. Doe het lekker rustig aan meid. Liefs, Duveldraakje