alweer mis

Discussie in 'Miskraam' gestart door dido84, 5 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dido84

dido84 Actief lid

22 nov 2013
    180
    0
    0
    Binnen een half jaar 3 miskramen, gister een echo gehad die er niet goed uit zag. Oh wat maakt dit een mens kapot. Hoeveel kan een mens aan, je denkt dat je weet hoe het gaat been there done that. Nou mooi niet, ben nu nog meer verward,ongeloof en boos op me zelf

wanneer gaat t dan wel goed? Wat is er mis met mij? Waarom lukt t een ander wel en mij niet.

het breek mij iedere keer dat ik denk dat ik niet meer ga proberen helaas....

2. mamavang

mamavang Niet meer actief

Ik kan t niet voor je oplossen..
    Had t graag gedaan..
    Hier ook een gezonde meid na 3 ma's dus laat de moed niet zakken hoe moeilijk dat ook kan zijn..
    Knuff

3. dido84

dido84 Actief lid

22 nov 2013
    180
    0
    0
    Dat wil ik ook niet maar t is zo moeilijk, iedere keer een klap. Het maakt je letterlijk kapot gewoon.

4. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.129
    297
    83
    Oh balen meid. Dit is zo erg. Heel veel sterkte!
    Je was al zo bang voor de echo.
    Heb er geen woorden voor.

Krijg je een onderzoek om te kijken waardoor het komt?

5. dido84

dido84 Actief lid

22 nov 2013
    180
    0
    0
    Ja was er al bang voor. Maar luister wat mij weer overkomt. Gisteren dus de echo gehad bij vk die zag niks. Ik had nig een echo staan bij de gynaecoloog of echoscopiste in dit geval. Dus ik daar vanochtend naar toe en die ziet gewoon een vruchtzakje me4 een dooier er in. Ze zegr ze schat me iets mindee ver. Maar alles loopt gewoon volgens volgorde.

what??? Ben ik nou zwanger of nier mensen???

6. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    #6 sm1, 5 dec 2013
    Laatst bewerkt: 5 dec 2013
    sterkte! dat is het nadeel van een vroege echo het kan nog alle laten op.
    mijn echo was met 6.3 ens was toen alleen een zakje en dooier ring te zien. met 9.2 nog een echo en bij mij was het mis helaas.

7. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Wat ontzettend klote....
    Sterkte!

8. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend! Ga voor een goede afloop duimen!

9. dido84

dido84 Actief lid

22 nov 2013
    180
    0
    0
    Dankjewel meiden. Vanochtend hcg geprikt en is gestegen naar 15500 dus dat is ook positief zat vorige week vrijdag op 3300. Zo in de war nu

10. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik zou de hoop niet opgeven! Dit is idd het nadeel van een vroege echo..
    Je hcg is mooi gestegen.. :) wanneer heb je de volgende echo?

11. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.540
    422
    83
    Zuid-Holland
    Wat spannend!
    Bij mij was er met 6 weken wel een heel klein vruchtje van 3 mm te zien, maar als je minder ver bent zie je nog niet zo veel.
    Hopelijk ben je dus minder ver en is er niets aan de hand!

12. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Heb je bij je vk een inwendige echo gehad of uitwendig hier kan het ook nog mee te maken hebben als de echo bij de gyn inwendig was en bij de vk uitwendig is het helemaal zo gek nog niet dat ze niks zag. Ik duim dat het allemaal goed gaat

13. dido84

dido84 Actief lid

22 nov 2013
    180
    0
    0
    Ze denken dus dat ik minder ver ben. Me hcg is mooi gestegen dus dat is positief. Maandag middag hebben we alweer een echo dus hoop dat die positief is..

fingers crossed

14. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.129
    297
    83
    Wauw dido, toch nog een beetje goed nieuws...
    Kan het zijn dat je minder ver bent? Heb je je eisprong gevoeld?

15. dido84

dido84 Actief lid

22 nov 2013
    180
    0
    0
    Het waren beide inwendige echo's. Ja volgens d3 echoscopiste schat ze de echo op 5w2d. Maandag hoop ik meer te zien. Maar t is zo raar dat ze gisteren niks zag en vandaag een andere wel wat zag. Maar als ik minder ver ben dan was ik wel heel vroeg met testen. Ik had mijn laatste menstruatie op 24-10. 18-11 haf ik een heeeeeeeleeeee lichte streepje echt turen maar op de 21 ste zoizo. Stel nou dat ik op 21 nov positief testte en ik ben nu een weekje minder dan is dat toch raar. En de vk van gisteren zag allemaal bloed in me baarmoeder en die van vandaag zag niks+!!!! Ik word gek joh.

16. dido84

dido84 Actief lid

22 nov 2013
    180
    0
    0
    Hoe ver ben jij trouwens marievs???

17. dido84

dido84 Actief lid

22 nov 2013
    180
    0
    0
    Hahahahah ik zie t al staam sorry

18. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.129
    297
    83
    Zou kunnen hoor! Er testen er wel meer zo vroeg! Er testte er al eentje op 6dpo. Dat zou dan kunnen kloppen met die van jou ongeveer! Vooral omdat je zegt dat het een tuurstreepje was.
    Als ik uitga van 5w2d zou je rond de 12e je eisprong moeten hebben gehad! Dan zit je op de 18e op 6dpo. Tis niet onmogelijk! Er is een topic hierover bij zwanger of ovulatietesten.

Er zit toch veel verschil in vk's en ook in hun ervaring e.d. Laten we van het positieve uitgaan! Laat je het weten maandag?

Haha geef niets, vandaag alweer een mooie 7weken! Volgems mn menstruatie zou ik 7w4d moeten zijn, maar had mn eisprong later! Maandag zeiden ze 6w4d dus vandaag 7weken.

19. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Hmmm ik vroeg me al af of je wel of geen goede echo hebt gehad. Kan dus nog alle kanten op gaan begrijp ik? Bah... Nu heb je nog geen zekerheid! Enige wat je kunt doen is wachten vrees ik... Sterkte! En ik hoop voor jou op een goede afloop.

20. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Ik zou het nog even afwachten, en hoop houden op een goede afloop mag altijd!

Ik ben ook terug gezet en moet nu even 2 weken afwachten. Maar zolang we wat zien in de baarmoeder is er gewoon een kans. Ik hoop dat het goed blijft groeien en ik over 2 weken een kloppend hartje zie.

Deel Deze Pagina