Alweer niet deze maand?!?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Steff22, 13 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steff22

Steff22 Lid

5 mei 2011
    57
    0
    0
    Goede avond Dames,

Pfff mijn dipje is nu al begonnen terwijl ik nog een week moet wachten voor mijn nod... Dit dipje is er nu wel heel vroeg... Mijn vertrouwen dat het deze ronde raak is, is alweer weg...

Ik heb duidelijk mijn ei gevoelt precies een week geleden de zelfde dag nog geklust.

Sinds 2 dagen heb ik al weer menstruatie klachten achting rare gevoel in het midden van me buik en onwijs veel witte vloed.
    Opgezette buik wat ik altijd tijdens mijn menstruatie heb, is er nu ook al.. Moet ook eerlijk bekennen dat ik heel veel eet momenteel want heb zo honger sinds 3 dagen.... (zal inmiddels ook wel een aankomende menstruatie klacht zijn:cool:)

Meer mensen die deze klachten al vroeg in de maand hebben voor hun menstruatie??? Ik wordt er echt moe van inmiddels....

Meiden nog met positief nieuws toevallig???

Liefs, Steff

2. Steff22

Steff22 Lid

5 mei 2011
    57
    0
    0
    Jammer dat niemand iets gelijken ziet!!

Weltrusten dames..

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

hoi

ik wil natuurlijk geen valse hoop geven maar het waren wel precies mijn klachten met dit resultaat:D
    Een paar dagen voor nod 'z,n gezwollen darmenbuik niet normaal en kramp.
    Liet mijn knoop van de broek zelfs open onder mijn shirt hihi.
    Collega die wist dat we bezig waren zei ook, let nu maar op jij bent zwanger deze maand:D
    Ik hoop dat het voor jullie ook geld je ben al zo lang bezig zie ik.

groetjes paula

4. samsal

samsal Lid

9 jan 2012
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geef de hoop niet op, veel menstruatieklachten lijken op zwangerschapssymptomen. Misschien is het deze maand wel raak! Positief denken en optimistisch blijven en anders weer door naar de volgende ronde. We blijven wel bezig zo he!

5. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik zou ook even afwachten hoor. Bij ons eerste kindje voelde ik me ook als ik altijd deed. Menstruatie krampen, zwaar gevoel in mn onderbuik ... Het is pas over (de maand) als dn duvel is geweest toch? :D

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik duim voor je...
    Helaas geen posi nieuws vanuit mijn hoek, na 31 maanden lang diezelfde klachten te hebben gehad, nog geen zwangerschap.
    Nu in de laatste wachtweek voor mn NOD na mn 1e ICSI behandeling.

Maarik duim voor je! :D

7. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    bij mij waren die klachten ook ong 3/2 dagn voor mijn NOD en kijk naar mijn banner..dus geef de moed niet op..alles kan...Geen bloed geeft moed..:D

8. Steff22

Steff22 Lid

5 mei 2011
    57
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties.....

Toch geeft het zo wel weer meer moed met jullie verhalen...

Mijn menstruatie klachten worden elke maand erger en de menstruatie klachten beginnen steeds eerder waardoor ik snel het vermoeden had dat het alweer niet gelukt is.

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik naar mijn laatste afspraak van de gynecoloog nog steeds niet lekker voel en het niet kan begrijpen dat we 5% afliggen van de percentage wat ze normaal hanteren om verder te behandelen... rrrr....

Ik heb steeds meer het gevoel dat ik graag wil dat er nog een dokter naar kijkt voor onze situatie. Want de behandel wijze van mijn andere gynaecoloog was ik nog niet helemaal mee eens. Alles is maar 1 maal bekeken ook van mijn vriend lief terwijl dat niet helemaal goed was, Waarom testen ze niet nog een keer? of is dat raar?

Maar idv wie weet is er misschien toch nog een beetje hoop deze maand;) ;)

9. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Dus als ik het goed begrijp zijn jullie vorig jaar bij de gyn geweest en vind het niet nodig jullie te behandelen?? Ook al was de uistag van je vriend niet al te goed?

Nou dan zou ik een andere gyn zoeken. Of kliniek?

Maarrr... zoals de dames zeggen... de maand is nog niet voorbij! De klachten voor nod lijken enorm op elkaar dus het kan nog alle kanten op. Ik hoop voor jou de goede.

Al kan ik me voorstellen dat na 19 rondes de moed in je schoenen zakt.

Succes en sterkte met wachten!

10. Hoe gaat t nu? Heb je mss een testje gedaan?

11. Steff22

Steff22 Lid

5 mei 2011
    57
    0
    0
    Inderdaad de moed zakt in me schoenen regelmatig.

Dat is zwanger zal zijn deze maand, nee ik denk het niet...

Lobi, Nee ik heb niet getest, Ik denk dat ik gewoon wacht tot mijn menstruatie misschien gaat komen aanstaande vrijdag.

Krampen onderin mijn buik zijn zo goed als weg, alleen die rare misselijkheid is er af en toen, niet dat ik over moet geven maar als ik in bed lig of na het eten even... Beetje licht worden in me hoofd ook, te snel opstaan, of bij rare zenuwachtig gevoel moeilijk uit te leggen. Nu ik het zo opschrijf lijken het wel kwaaltjes wat ik normaal tijdens mijn menstruatie hen....

Tevens heb ik elke maand de neiging om naar een andere gynecoloog te stappen maar elke keer denk ik weer, ik wacht tot dat mijn menstruatie komt :(...

Whaha alweer een verschrikkelijk lang verhaal sorry....

Liefs, steff

IK Hoop gewoon dat 2012 ons veel geluk brengt:D

12. Steff22

Steff22 Lid

5 mei 2011
    57
    0
    0
    Trouwens, stopcontact, In april 2011 zaten we in ronde 19 inmiddels zijn wij in ronde 28:(

13. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    even een dikke knuffel voor jou. wachten op een gezond kindje is niet makkelijk en vergt veel wachten, wachten en nog eens wachten..
    (voor sommigen dan, er zijn er natuurlijk ook genoeg waarbij het snel(ler) raak is!).
    maar ik herken je gevoelens, vandaar de knuffel!

14. Steff22

Steff22 Lid

5 mei 2011
    57
    0
    0

Hoi Kara!! Super lief!! Dat beurt me op!! Ik zie dat jij al veel lange aan het wachten bent, hoe hou je het vol?...

En natuurlijk een dikke knuf terug!!:)

15. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    dankjewel :)
    en goede vraag!
    tja, hoe hou je het vol. hoe houd jij het vol ;)?

wat mij helpt is om bewust de zwangerschapsprikkels te vermijden (niet langs creche lopen, niet te vaak hier op zp komen, of alleen in bepaalde gebieden, niet omkijken naar dikke buiken/baby's, genoeg afleiding zoeken) en vooral niet stilstaan in het leven en maar wachten op dat kindje. maar goed, nu zit ik bijna op de wachtbank dus dan gaat het meestal wel ok, eerste twee weken zit ik onder hormonen en kan je me opvegen / achter het behang plakken ;).

maarrrr ik geloof heilig erin dat het gaat lukken. en bij jou ook! natuurlijk fijn dat alles in orde is, sommige hebben gewoon meer pech dan anderen en daar moeten we het maar mee doen. maar nooit de hoop verliezen!

16. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    ik was er ook van overtuigd dat ik ongesteld zou worden. krampen, veel afscheiding, prikkelbaar. Ik zei het tegen vriendlief: weer niet deze maand, ik word gek hiervan..huilen, huilen en nog eens huilen.
    Een week later een positieve test :D:D
    Geef de moed niet op meis...echt waar blijf hopen!!!

En wat ik nog wel wil meegeven..zoek een andere gyno op. Je hebt recht op een second opinion. als je al 2 jaar bezig bent en het niet lukt moet er toch ergens een oorzaak zitten. Niet lullig bedoeld hoor, ik gun je ook gewoon een wondertje!!!

17. Steff22

Steff22 Lid

5 mei 2011
    57
    0
    0
    Hoi Kara,

Ja dat merk ik bij ook steeds meer dat ik het allemaal wil vermijden... Een jaar geleden had ik daar eigenlijk nog helemaal geen last van. Het klinkt misschien heel hard maar soms vraag ik me af waarom er gewoon geen teken is.

Ik zou graag naar een andere arts gaan maar ben ook behoorlijk bang dat me dat ook weer teleursteld. Elke keer een teleurstelling is ook niet goed en ben er dan ook veel meer mee bezig. Al hoewel ik er nu ook gewoon dagelijks aan denk.

Volgens mij gynocoloog had ik gewoon heel veel geduld nodig en was 64 procent best veel en hadden we nu gewoon nog ffies dikke pech. Natuurlijk vroeg ik op het laatst wel of er ook een termijn is waar we rekening mee kunnen houden om toch weer een afspraak te maken. En ze schudde nee. Ik was behoorlijk verdrietig want ik hoopte op die dag een behandelplan te horen. Ik ben ook zo weggelopen. Sorry dat was best bod van mij maar er was een ontzettende teleurstelling. Maar toch lees ik heel veel dat er er uiteindelijk naar 3jaar geen zwangerschap toch wel behandeld word.
    Alleen 1 nadeel. Mijn vriend heeft een dochtertje en ik ben eerder zwanger geweest van mijn ex maar kreeg een miskraam.
    Hierdoor heeft mijn gynocoloog vast gesteld dat het op de natuurlijke manier voor ons gewoon mogelijk moed zijn. Maar ik ben zo verschrikkelijk bang dat er misschien geen match is dat hoor je wel eens.

Tevens hen ik een thuistest besteld voor hg-piek of zoiets. Voor de zuurgraad van de wittevloed. Omdat ik vanaf ik gestopt ben met de pil dit heel echt heel erg heb ben ik toch nieuwsschierig hoe het hier mee gesteld staat. Gynocoloog wou het namelijk niet verder onderzoeken want dit was niet noodzakelijk.

Achjah.... We zullen wachten wachten wachten. Maar het zal er komen ;)

Ik moet ook eerlijk zeggen dat met hoop al iets mee geworden is. Al zijn mijn menstruatieklachten weer eens somber verdwenen.

Liefs, Steff

18. Misschien is het geertgen wel iets voor jullie?

19. Steff22

Steff22 Lid

5 mei 2011
    57
    0
    0
    Bedankt voor je reactie Lobi. Ik heb even gekeken en met man lief er overgehad. We wachten het toch even af tot volgende week., Hij zegd dat hij vage vermoedens heeft, Hij blijft altijd positief...

Inmiddels zijn mijn menstruatieklachten afgelomen en is mijn witte vloed tegenomen. Nog 2 dagen :), De tijd vliegt eens voorbij normaal gesproken duurd dat wachten zooooo verschrikkelijk lang...

20. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hoi!

je geduld wordt flink op de proef gesteld meid! En elke maand die teleurstelling weer....:(

Zag in je onderschrift dat je 64% hebt, ik had 43% en werd in ronde 24 zwanger dus er is hoop! Was er die maand ook van overtuigd dat ik niet zwanger zou zijn. Testte 1 dag na mijn NOD negatief. Paar dagen later weer getest (had in die maanden ervoor regelmatig mijn ongi onbewust "uitgesteld" en omdat we een paar dagen later op vakantie zouden gaan, dacht ik nu: nu testen, is toch negatief. Kun je mooi ongesteld worden. Heb je dat gedoe op vakantie ook niet). Manlief op het werk. Allebei compleet overdonderd dat het raak was.

Mijn oma zei altijd: houd moed, alles komt goed!
    Succes!
    liefs MamsieM

Deel Deze Pagina