raar lichaam!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ukkie11, 20 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie11

ukkie11 Actief lid

18 dec 2010
    256
    0
    0
    Hoi,

Ik hoop dat iemand me ergens gerust ik kan stellen.
    Wij zitten in de eerste ronde voor een kindje, vorig jaar ben ik ok gestopt geweest met de nuvaring en nergens geen last van gehad en een hele regelmatige cyclus. Voor een bepaalde reden ben ik toen weer met de nuvaring begonnen.
    Nu ben ik vorige maand gestopt met de nuvaring, Heb de eerste 2 weken nergens last van gehad maar toen begon het geemmer misselijk, hoofdpijn, moe en echt extreem pijnlijke opgezette tepels. Had afgelopen woensdag mijn menstruatie moeten krijgen maar ook deze is er nog steeds niet. Heb ook al 2 testen gedaan allebei negatief.
    Iemand dit al eens gehad???Of iemand die er meer van weet????

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hoi,

Tja het kan zijn dat je lichaam natuurlijk even moeten wennen nu en dat je ongi daarom uitblijft. Maar je kunt natuurlijk ook zwanger zijn! Ik testte in het begin ook negatief. Pas na 4 dagen positief!

Ik zou zeggen, gewoon nog een restje aanwagen!
    Succes!

3. ukkie11

ukkie11 Actief lid

18 dec 2010
    256
    0
    0
    het gekke is dat ik de vorige keer helemaal nergens last van had bij het stoppen, kan dat zo verschillend zijn dan?

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Dat weet ik ook niet precies. Ben 1x gestopt met de pil en had toen nergens last van. Gelijk een regelmatige cyclus. Na mn zwangerschap en borstvoeding weer ongi. Eerste maanden regelmatig maar nu is alles wel van slag...

Het lichaam zit soms vreemd in elkaar! Lastig hoor soms.... Succes!

5. leanne2

leanne2 Niet meer actief

ik ben ook gestopt met de pil sinds eind november..
    eerste maand had ik het idee dat ik zwanger was. zere borsten, grotere borsten, steken in de onderbuik, rare smaak in de mond.. maar gewoon ontpillen dus!
    maar ben dat ontpillen nu wel zat want ben inmiddels nog steeds niet ongesteld! merk dat ik eetbuien heb, kan hele dag wel dooreten! ben bang dat ik ga aankomen wat niet de bedoeling is! :( ik fiets veel en sport elke week wel maar toch..
    ook heb ik sinds deze week erg last van mn humeur! blehh!

Aan mijn buik te zien moet ik gewoon binnenkort echt ongesteld worden! (of zwanger natuurlijk) want had voorheen ook altijd een opgezette buik voor een ongesteldheid.. maar als dat nu dus niet komt dan houd ik zo'n opgezette buik!!! :(

Deel Deze Pagina