mamsiem, Dankjewel meid!! Dit is echt super om te lezen. 24e ronde jaa pfff dan zijn jullie ook erg op de proef gesteld. ` Had je specifieke problemen die de gynaecoloog had voor deze percentage? Ooit een teken gehad in al die maanden van een zwangerschap of? Soms vraag je je wel af hoe het allemaal maar kan. Mijn zus heeft 18 maanden overgedaan om zwanger te worden met 7 miskramen. Inmiddels heeft ze een gezonde dochter op de wereld. Ze zij dat het zo erge tijden waren en je het niet kon vergelijken met mijn situatie op dat moment heb ik tegen haar gezegd dat zij tenminste een teken had dat het kon. Achteraf vond ik het echt heel erg om te zeggen maar ze probeert nogal wijs over te komen omdat ze "mijn oudere zus is", zoals heb je dat al geprobeerd, of dat of zo... Maar het komt allemaal vast helemaal goed
Dames, ik ga er denk ik maar vanuit dat mijn menstruatie komt want heb alweer iets anders raars, Raar gevoel in me mag en bij het afvegen was mijn wittevloed heel licht bruinig er doorheen, het is zo licht dat ik eerst dacht dat ik mij verbeelde maarja....... Weer iets nieuws:-S... Lijkt me niet goed toe aangezien ik hier wel eens over lees dat bij andere dames dan de menstruatie geloof ik komt.... Volgende week maar een huisarts bellen kijken of ik misschien doorverwezen kan worden naar een andere arts.... Liefs, Steff
het steff, als ik je man zou zijn, en hoopvol er in wil staan kan je ook zeggen: innesteling...? alles is mogelijk, maar kan ook ongesteldheid aankondigen natuurlijk.. ik kan me voorstellen dat je zegt: wist ik maar dat het kon. maar daar zitten ook twee kanten aan. ik weet dat ik dat namelijk ook heel sterk dacht in het begin. en ik denk dat als het een keer mis gaat je ergens hoop uit kan putten want je kan immers zwanger raken! maar het gevaar is wel dat als het nog een keer mis gaat, je er hele andere zorgen bij krijgt. die zijn minstens zo onplezierig is mijn ervaring. ik besef me zeker dat ik makkelijk praten heb, want ik weet dat ik zwanger kan raken, en dat is zeker een houvast. maar de angst dat het weer misgaat heb ik er wel bijgekregen. en ik had graag nog langer op een bijna-roze wolk gezeten met het idee dat áls het raak zou zijn, het gewoon goed zou gaan. maar ik zeg dus niet dat jij ook zo moet denken, want met je zus met 7 miskramen heb je van dichtbij meegemaakt hoe mis het ook kan gaan . zit niets anders op he.... duimen wachten en altijd blijven hopen liefs
Hoi, Nee had geen rare dingen waarom het percentage zo laag was. Wel een late eisprong (dag 18 bij een cyclus van 28 dagen). Verder niet ernstig maar wel handig om te weten! Ook niet eerder het gevoel gehad zwanger te zijn. Pfff 7 miskramen lijkt me ook niet makkelijk zeg! Hoop dat het voor jullie snel raak is!